Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ki tudja...

Ködös hajnal köszöntött a falura. Néma idegen botorkált csendesen az országút mentén. Kihunytak az utcalámpák, mintha csak születésnapi gyertyákként fújta volna el őket az ünnepelt. Csak egy villódzó, kontakthibás neon ragyogott a falu szélén. Motel. Az idegen arra vette az irányt.

Csilingelve nyílt a motel ajtaja, s nyekkenve csapódott be az idegen mögött.
- Máris megyek! – hallatszott egy csilingelő asszonyhang a pult mögül nyíló ajtórésből. A hangot egy fej követte, aki kikukkantott, szemrevételezendő az idegent. Meglátva azonban, hogy ki érkezett, teljes egészében előbújt a hátsó helyiségből, ahonnan pirítós és meleg tea illata szállongott. Az asszony alakja diszkréten rajzolódott ki a kötényruhája alól. Apró, de izmos, ruganyos keblein szépen feszült az anyag, s csípejét kellemesen emelte ki a kötényt megkötő derékpánt.
- Jó reggelt! – köszöntötte az idegent, akiből még a hajnali köd gőze párolgott, s sötét alakját mintegy glóriaként ragyogta körbe az ajtó ablakán beszűrődő napfény.

Ballonkabátjának ujjából előtűnt kézfeje, amint csuklyájáért nyúlt, s hátracsapta azt. Centis sörte fedte fejét, szakállán éppúgy, mint a feje búbján.
- Magának is. – dörmögte a bajsza alól.
- Szobát szeretne? – kurta bólintás a válasz. – Hány személyre? – egy ujj. – Meddig? – egy marék papírpénz a pulton. – Értem. Beírhatom a nevét a vendégkönyvbe? – intés, majd egy olvashatatlan szignó a könyvben.
- Ön az egyetlen vendégem. Az egyes szoba, rögtön jobbra. Ha gondolja, az ebédet délben itt tálalom, egy kis levest főzök, rántott csirkével.
- Köszönöm. – markolta fel a kulcsot a férfi, s ment ki a helyiségből. A nőt a hideg rázta. Mindig is mondták a szomszédai, hogy veszélyes lehet egyedül továbbvezetni a kis motelt, elhunyt férje nélkül, a település szélén. Kezdte megfontolni a szavaikban rejlő igazságot.

Tíz körül lehetett, mikor dolga végeztével úgy gondolta, megnézi a vendégét. Óvatosan közelített az ajtaja felé, s megpróbált bekukucskálni az ablakon. Valami hosszú csillogót látott a félhomályban. Nem, mert tovább leskelődni, kopogott. Gyors neszezés hallatszott bentről, valami fémes szisszenés, majd egy rekedt igen.
- Csak törülközőt és szappant hoztam, meg egy beretvát.
- Köszönöm. – s a férfi szemei parázsként izzottak, ahogy a nőre nézett. Az asszony félelme valahogy enyhült, egyre inkább a kíváncsiság lett úrrá rajta. Vajon ki ez az idegen, s mit akarhat. S mi ez a titokzatosság, ami körüllengi. Félelmetes külsejének szöges ellentéte volt a meleg izzó szempár, s ahogy ránézett… Régóta volt már férfi nélkül.

Eljött a dél. Az idegen frissen borotválva, tiszta ruhában jelent meg az asztalnál. Csendben némán ették az egyszerű, de finom ételt. De evés közben össze-összevillant a két tekintet, néma, csendes, bujkáló mosollyal.
- Ha nincs más dolga, szívesen látom vacsorára is.- mondta az asszony, felbátorodva. – Szilveszter van, ne töltsük egyedül az estét, ha együtt is tehetjük.
- Rendben. Hétre itt vagyok. Van egy bolt valahol?
- Igen, az ötödik ház a jobb oldalon.

Lassan teltek az órák. Az asszony, miután sütött egy kis aprósüteményt, s némi halat rántott vacsorára, úgy gondolta, vesz egy forró fürdőt. Levette a kötényruháját, ami alatt általában semmilyen fehérneműt nem hordott, legfeljebb menzesz idején egy bugyit. Jóleső érzéssel merült el a kellemesen illatos, forró fürdővízben, s a mosdókesztyűvel, mint már annyiszor elmúlt magányos évek alatt. Ahogy a gyertya fogyott a kád szélén, úgy nőtt benne a vágy és a gyönyör. Egyre koncentráltabbak lettek a simogatások, s egyre szaporábban vette a levegőt, mígnem ívbe hajló teste el nem jutott a csúcsra. Vágyakozva várta az estét. A falubeliek már megszokásból tartották tiszteletben gyászát és magányát, akarva akaratlan magányossá téve a fiatal özvegyasszonyt erkölcsének őrzése közben.

Eljött az este. Az idegen egy üveg pezsgővel kezében állított be. Csendesen, a kanapé két végében ülve nézték a tévé szilveszteri műsorát. Az asszony nem mert, az idegen pedig nem akart a másikhoz szólni. Eljött az éjfél. A süteményhadsereg sorai megfogyatkoztak a kitartó ostrom során, s ideje volt a teánál valami vérpezsdítőbbet fogyasztani. Szolidan pukkant a pezsgő, s a koccintás után az asszony ártatlan puszihoz készült… De egy óvatlan mozdulat folytán ajkaik találkoztak, találtak egymásra az egész napos csendes sóvárgás után. A pusziból csók lett, a csókból ölelés. Mohó kezek simogatták le egymásról a ruhát. A férfi ajkai tétova vándorútra keltek az asszony testén, pajkosan kalandozva a nő nyakszirtjén, s kulcscsontja feletti völgyein át le egészen a keblekig. A nő keze a férfi hajába túrt, majd tovasiklott a hegekkel barázdált hátára. A gyönyör hullámai kezdték elönteni férfiajkat rég nem látott testét, amint az idegen ajkai ölébe tévedtek. Ujjai kedvesen simították szét a szent pagonyt, s a nedves ajkakat, tüzes csókra készítve őket. A férfi nyelve fürge táncot járt a nő csiklóján, be-beköszönve az éhes barlangba, amire válaszként kéjes nyöszörgést és karmoló ujjakat kapott. Az asszony teste ívbe hajlott a gyönyörtől, mely szinte áramütésként rázta meg. Rég nem volt ekkora orgazmusa, még a férjével sem.

Csókra húzta a férfi ajkait, s mohó kezei kutatva keresték a kőkemény hímvesszőt, melyet a gyönyör kapujához igazítva bokáival sarkantyúzta magába a férfit. Egy hirtelen lökéssel töltötte ki a férfitest azt az űrt, amit évek óta érzett magában. Néhány lökés után átfordultak, s a nő felülre került. Vad ritmusra mozgatta csípejét, egyre mélyebbre tömve magába vendégét, aki lehunyt szemeivel messze másik dimenzióban volt. Az asszony a férfi kezeit saját kebleire vonta, nem eredménytelenül. Együtt jutottak el a csúcsra.

Újabb hajnal virradt. A nő egyedül ébredt. Megijedt, mert nem egyedül tért nyugovóra. Ruháját magára kapva a férfi szobájába sietett. Kopogtatás nélkül nyitott be. Az épp a kardját bújtatta el a hüvelybe, s rejtette el ballonkabátja alá.
- Ne menj el, kérlek, maradj velem. Boldogok lehetünk.
- El kell mennem. Kardforgató vagyok, s ez itt nem a kardom útja. Mindent köszönök. -s csuklyája alá rejtette az arcát.
- De mégis, hová mész?- kérdezte a nő, könnyek közt hüppögve.
- Ki tudja…
Hasonló történetek
15810
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
25560
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
játékos ·
Takezo!



Van egy tippem, hogy mi ismerjük egymást.

Ez a név nagyon gyanús nekem. :))



Már ha éppenséggel szereted megörökíteni a dolgokat képen...

És esetenként elöfordul, hogy egyesek a börödbe bújnak...



Na nem talányoskodom tovább, az általam gondolt valaki úgyis értené.

játékos ·
Claymore:



Nocsak, ezek szerint akkor te viszont ismered Takezót. :))

Vagy honnan tudod, hogy ö nem lehet az, akire én gondolok?

Ilyen néven, ráadásul szerepjátékozik...

seeda ·
A nö keze a férfi hajába túrt... azaz a centis sörtébe, ami a feje búbját fedte?!

Ez így nem stimmel.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: