Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ki korán kell aranyat lel!

Hétfő reggel volt már megint új hét, kinek van kedve fel kelni? A másik oldalamra fordultam és aludtam volna tovább, de már nem tudtam és eszembe jutott, hogy nem is fogunk felelni, mert hétvégén kirándúlni voltunk és az oszink beszélt a tanárokkal, hogy ne feleltesenek.

Máris jobb kedvel mentem a fürdőbe és mosakottam, persze minden porcikámat, mert szeretem ha tiszta vagyok. A tus alatt áltam épp a farkam mostam de a nagyfiu imádja a meleg vizet és egyből ágaskodni kezdett hát nem volt mit tenni elkezdtem játszadozni vele jól beszapanyoztam és aztán szép lassan elkezdtem húzogatni nagyon elveztem hehe J , mert 2 perc múlva már tiszta geci volt a kezem. Ezután mégegyszer beszapanoztam, és jól megmostam a farkam.

Hamarabb indultam el a kelleténél vagy fél órával, mert hát nem volt mit csinálnom lassan beértem a suliba, de hát nem valami sokan voltunnk az osztályba, az egyik osztálytársnőm volt csak, aki egyből elmosolyodott, amint meglátott. Biztos hogy örült, hogy nem fog egyedűl unatkozni, lesz még egy társa. Letettem a kabátom, a csaj panaszkodni kezdett, hogy nagyon elalúdta a vallát és megkért, hogy masszírozzam meg a vállát, ki mondana nemet egy olyan édes csajnak. Már rég tetszett nekem a csaj, nagyon jól nézett ki szökés barna haja volt, és zöld szeme, nagy dudái és nagyon kivánatos ajkai voltak hmm :-)). Még most is magam elött látom.

Hát neki is áltam megdolgozni a csajt, mire egyszer csak megfogja a kezemet és a mellére teszi es odaszorítja és azt sutogja -Ezt masszirozd te kis édes!!! -Hát mit mondjak nekem se kellet kétszer mondani a dolgott jól bele markoltam a mellébe, mire kettöt masziroztam rajta éreztem, hogy a mellbimbói már csaknem átjukasztjak a melltartóját. Ekkor megfordúlt és egyenest a gatyámhoz nyúlt és egy begyakorlott mozdulattal levette rólam a gatyát. Mire a nadrág lekerült rólam már a farkam mint egy árboc rúd úgy ágaskodott. A kis édes Renáta egyből megmarkolta a kis ujjaival és a szájaba vette a farkam szopta de nagyon, majd kicsit kivette a szajaból és a nyelvével veregette mint a kis pillangó a szárnyával, ismet bevette a szájába, ekkora már róla is lehámoztam a ruhát csak zokniba ült ott a széken a hatalmas farkammal a szájába.

Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába. Pár perc pihenő után azt mondta hogy mielött még megjönnének a többiek én is elégitsem ki. Felfektettem az asztaltra a kis Renátát és végig nyaltam a lábát amig a kis punciához nem értem, de addigra már nagyon nedves volt a kis muff amikor odaértem kicsit játszadoztam a pinájával izgattam, majd abba hagytam ez így ment párszor, direkt húztam az időt, és mosolyogtam mondtam neki kérlyen szépen, hogy nyaljam ki, de ő nem volt aféle. A kis barna combjaival körül karolta nyakamat és kezével a tocsogó punciába nyomta fejemet, nagyon nedves volt Renike, csak úgy tocsogott, csiklóját izgattam nyelvemmel és jól belédugtam a nyelvem, mire ő csak kicsiket nyögött bele egyetértően, majd mondta, már a kéjtől megvadultan nyaljam ki mert már nem bírja ekkor addigra nagyra duzzat csiklóit a számba vettem és szívtam még két ujjamat a punciába dugtam, mire kétszer bedugtam a pinájába el is élvezett a kis Renike.

Majd felült és azt suttogta nekem gyere nagyfiú és basszál meg és ezzel visszafeküdt és széthúzta a még mindég nedves pináját és én szépen meghámoztam a farkam és jól beledugtam, nyelvemmel a mellbimbóit kényeztettem ő kezével virgonckodott a fenekem környékén, mire én is az ujjam a szájába dugtam, hogy nyálazza be és aztán a lyukába dugtam jó mélyen, már sikoltott kicsiket, mondta ne hadjam abba és ekkor átvettük egymás ritmusát és pár másodperc múlva pedig már közel jártunk az élvezéshez. Megkérdeztem hogy nem élvezhetnék a melleire.

Ő beleegyező tekintettel bólintott szolni már nem is tudott a kéjtől, ekkor kihúztam a nagy farkam és ráélveztem a barna mellére amely már olyan kivánatos volt mint az éret piros alma és a maradék gecimet a combjára kentem a kis barna bőrén olyan jól mutatott hehe. Lassan hallottunk a folyóson pár halk hangot és öltözkodni kezdtünk.

Nyolc órakor becsengettek és megkezdődott az óra, amikor ránéztem Renikere ő is visszamosolygott ugyanazzal a mosolyal mint reggel amikor beléptem az ajtón. :-))
Hasonló történetek
30483
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
25566
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

fcsabi ·
Hát ez egy elég jól kitalált történet, nagyon messze áll a valóságtól.

100xSzép ·
A történet elég gáz! Illetve nem is a történet, hanem az, ahogy leírtad. Tele van olyan szavakkal, amelyek inkább az állati, ösztönös szexre utalnak. A lányoknál ez nagyon nem jön be, hacsak nem olyanok, mint Renike...

A helyesíráson tényleg lenne mit javítani.

Nem volt semmi bajom az írással, csak ez a szóhasználat nagyon durva.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: