Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Éva596: A Szepetneki családról szóló s...
2024-09-28 11:44
Dicsakli: Szeretném megkérdezni, hogy az...
2024-09-28 05:55
SexyBayonetta: Eddigi legjobb erotikus, leszb...
2024-09-27 22:44
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kezdet!valós történet

Béla a biztonságiőr 52 éves katona őszes haju nagyon izmos érett ferfi. Megérkezve hozzá szobába invitált lévén lakás többi részét tűzte a nap ott hűsebb volt a lehuzott redönynek köszönhetően.
Leültünk beszélgettünk majd ittalal kínált de nem vagyok nagy ivó nemkértem.
Majd egyszercsak megsimogatta a combom belső felét egy poén közepette teljesen meglepődtem sőt elsőre megriadtam de aztán elnézést kért! Sosem gondoltam férfira lévén csajoztam mindig .
Béla szóba hozta  és elmondta ő meleg tudom e mi az meg ilyesmi???
Tudtom persze válaszoltam!kiváncsi természeet vagyok igy kérdezgettem ! 
Mit érzez olyankor?
Hogyan kezdődött nála stb? 
Azt mondta betehet egy ilyen dvd ?
Vegül is mondtam? Elsöre furcsa volt látni de aztán mondta Béla hogy nagyon jó érzés ahogy két ferfi szerelmeskedik.
Leveném e a ruhám? 
Belementem mer azért keztem izgalomba jönni a folyamatos cirogatástól látványtól hangos nyögésektöl!
Majd mondta nézzém nyugodtan ő letusol .szinte szét robbantam azon voltam kiverem mig zuhanyzik dehát idegen helyen az ember mégse úgy van.
Mikor visszajött csak egy törülköző volt derekánál elmosolyodott látván én már felfeküdtem az ágyba ledobta törülközőt és odajött melllém!elkezdett simogatni bekapta mellbimbom csókolgatott ahol ért .kezem elkezdett kalandozni izmos testén majd farkához értem ! Hideg volt ! Elöször fogtam más farkát hirtelen nőni kezdett kezembe .láttam már felnőttfilmet szovál farkat de ilyen vastagot soha kb 16cm lehetett és eszeveszett vastag .majd hirtelen rámfordult és feje farkamhoz vándorolt ! Ekkor már csak úgy csorgott belölem előváladék .érztem elmegyek! Szólni akartam mindját végem vigyázzon ,de nem önző voltam caak nyögtem hörögtem és hatalmasat élveztem a szájába mikor megérezte spermám izét még jobban szopott! Végem volt .! !!! Gyönyörtöl szólni se tudtam joformán sosem élveztem ekkorát még. 


 


Fol,t.köv

Hozzászólások
laci78 ·
inkább ne - helyesírás, megfogalmazás, minden kb a borzalmas és a rettenetes között van valahol :(
kaliban ·
Egyetértek! Irtózatosan gyenge.

Achylles ·
Deee, igenis folytasd!!! Valahol el kell kezdeni, nem lehet mindenki elsőre Hemingway, főleg, h elvileg valós, megtörtént dolog és nem kitalált történet. Így történt meg vele és akkor miii vaaan ??? Viszont valóban figyelj oda a következőnél a helyesírásra és az összeszedettségre. Beküldés előtt küldj rá 1 helyesírásellenőrzést.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: