Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kettős gyilkosság

Jeges szél fújt, a tüskés bokrok marcona képpel vacogtak a rájuk rakódott zúzmara alatt… Ameddig a szem ellát, hó és jég, mindenütt… lány békésen léptetett a hatalmas pej kancán. Mosolygott… pont az ilyen délutánokat szerette… nem volt túl hideg, de azért érezni lehetett, hogy tél van. A táj csodaszépen szikrázott, bár a nap már épp eltűnőben volt. Szőrén ülte meg a lovat, fázó kezeit a nyakán melengette… érezte, hogy az állat nem bánja a kései túrát… Őzek futottak ki egy bokorból, halkan suhantak a közeli erdő felé. Csend volt.
Hirtelen hatalmas dörrenés futott végig a hegygerincen… lány felnézett a dörrenés irányába, de nem volt ideje végiggondolni, mi volt az. A ló összerogyott alatta. Leugrott és meglátta a vérfoltokat a havon… vért, ami a kedves állat szügyéből csöpögött még mindig. Kabátját levéve próbálta csillapítani a vérzést, mialatt mobiltelefonján a lovardatulajdonostól kért segítséget. A ló megpróbált felállni, de ismét összerogyott. A lány kétségbeesetten szorította lassan átvérző kabátját a kanca testéhez, mialatt halk szavakkal csitítani próbálta. És dühöngött. Hol késhet a segítség?… Pdig alig néhány perce telefonált, s a lovarda messze volt.

Látta, hogy az állat egyre gyengébben lélegzik. Halkan imádkozott Istenhez, hol fohászkodva, hol szitkozódva, hogy ne… mégis megtörtént. Sírva borult a tetemre. Ekkor ért oda a vadász. Tajtékzott a dühtől. Belerúgott a halott állatba, és ordítva követelte a lánytól, hogy tüntesse el a dögöt, mert a szag elriasztja a többi vadat. A lány felállt. Erőt vett magán, és halkan megkérdezte a vadásztól, ő lőtte- e le a lovat. A vadász ismét ordítva felelt. Elsüvöltötte az ilyenkor szokásos szöveget, hogy akár a lányt is eltalálhatta volna… de a lány már csak nagyon távolról hallotta a szavait. Felnézett a férfi szemébe:
- Maga gyilkos! – mondta halkan.
- Hiszen ez csak egy ló! –mordult megvetően a vadász, arrébbrúgva az élettelen fejet. – Hogy döglöttél volna meg máshol. – köpött egyet és újabb golyót eresztett a kancába.
A lánynak ez volt az utolsó csepp. Kikapta a vadász kezéből a puskát, és iszonyatos erővel lesújtott rá a tussal. A férfi álla porrátört az ütéstől, és a földre rogyott. Az első ütést újabbak követték. A lány beleadta minden dühét, minden keserűségét és fájdalmát.
A kiérkező lovardatulajdonos szörnyülködve csavarta ki a dühöngő lovas kezéből a fegyvert, majd a vadász mellé térdelt. Ám elkésett. A férfi eltorzult arccal, holtan feküdt a havon.
- Gyilkos vagy! – mondta a lovardatulajdonos a lánynak.
- Hiszen ez csak egy ember - hangzott a megvető válasz…
Hasonló történetek
4468
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
4441
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Antonio ·
Nos! Második lettem :) A bíráknak is nagyon tetszett, mondták, hogy a sok lapos könyvismertető meg életrajzi biszbasz között az én szövegem (vagyis a Tiéd) nem volt unalmas, hanem figyelték a történetet.
Szóval még egyszer gratulálok! :heart_eyes:
szöszke ·
kösz!
Én is gratulálok neked!

Antonio ·
köszi!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: