Ketten ültek a parton. Csak ketten, senki és semmi más, ketten, békésen egy padon, nézve a naplementét. Fejükben különböző gondolatokkal, megannyi apró és megannyi nagyobb gonddal.
De most csak a pillanat számít. Hogy mi történt tegnap, vagy akár az előző órában, lényegtelen. Mindketten ülnek, egyszerre érzéketlennek, lazának tűnve, átadva magukat a varázsnak, és közben ott van bennük a feszültség, a kíváncsiság, és a kétely…
A napkorong már nem látszott az égen. És a fiúból tört fel először. Lassan, de mégis határozottan; határozottan, de mégis finoman megfogta a lány kezét; s noha lelkében majd’ szétrobbant, mégis elégedettséget, diadalt érzett. Várt, hagyta, hogy repüljön az idő, ő megtette, igen, úgy érezte, meg..
A lány felsóhajtott. Furcsa, mennyi minden volt benne, mennyi látható, mennyi elmondható, és mennyi el nem mondható érzés. Átfutott rajta minden, amit eddig a fiúval átélt, minden emlék, ami megtörtént, minden, amit megálmodott vele, és amit még elképzelni sem mert… Kavarogtak, szinte dulakodtak benne dolgok.
A srác tovább ült. Ő már itt volt, visszatért a jelenbe. És noha továbbra is mindketten előre szegezték tekintetüket, a fiú szeme sarkából a lányt nézte, a szép arcát, csillogó szemét, barna haját, és újra elárasztották az emlékképei, a vágyai, és egy érzés, mindennél erősebben… Eszébe jutott minden perc, amit Vele töltött el, minden szó, amit beszéltek, s minden báj, amit valaha is észrevett a lányban, és ami most is körüllengte.
Csak ülnek egymás mellett, egymást érintve, s ugyan feszülten figyelve egymásra, de gondolatban mindketten máshol; noha egymással, de mégsem ebben az időben. Ám mégis itt vannak. Mindketten. Két különböző érzéssel. A fiúban őszinte szerelem van…
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-16 00:00:00
|
Történetek
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-13 00:00:00
|
Történetek
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Ültek a parton. Majd tovább ültek.
Most akkor ültek a parton éééééssss???????
Zavaros, túlbonyolított, darabokra esik. Kevered a múlt időt a jelennel, itt-ott rossz a szórend, feleslegesen halmozod a jelzőket.
" A fiúban őszinte szerelem volt..."
Itt untad meg te is az egészet és hagytad a fenébe?
A jövőben próbálj meg valami eseményt is kitalálni a szereplőid mellé.
Az igeidőkre majd megpróbálok figyelni. A jelzőkkel nem értem mi gáz van, olyan szegény a szókincsem, mint a templom egere, örülök ha jut egyáltalán eszembe valami.
Geyébiránt köszönöm a hozzászólásokat. :)
Más?
(Elnézést a bekezdésekért, voltak benne, csak vmiért nem vette be a honlap :P)