Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kérdések, melyekre talán válaszol...

4 év. Ennyi kellett ahhoz, hogy az övé legyek.
4év. Sokan már rég feladták volna, de ő nem tette. Ezért szerettem meg igazán.

Középiskolás évek alatt történt. Utáltam oda járni, nem szerettem az ottani embereket, csak őt, már az első naptól kezdve.
Soha nem engedem magamhoz közel az embereket az első pillanattól kezdve, szeretem kipuhatolni, hogy a másik milyen ember. Tudom ez gonosz dolog, de nem akarom ,hogy megbántsanak gyenge vagyok, egy önbizalomhiányos bolond leányzó.
Őt sem engedttem. Tudtam ,hogy nem szabad, de mégis megtettem, amiért később utáltam is magam.

Minden osztálykirándulás a reményt jelentette. Bíztam benne, hogy majd ilyenkor mellette lehetek, és szerethetem. De ő nem igazán kereste a társaságom... nem tudom miért.
Mikor nézte a tv-t a mellkasát simogattam ,amit annyira szerettem, mert imádtam érezni ujjaimmal a puha barna bőrét.
Úgy szerettem volna. De nem kellettem, mert fontosabb volt minden, hogy pár bogyót bekapkodva boldog legyen. Nem értettem.
Önbizalmam végleg a nulla alá került, legszívesebben elbújtam volna a világ elől, de nem tettem meg , mert mérlegeltem.... maradnom kell, mert annyian szeretnek, sportolhatok, lehet belőlem valaki ,tudtam, boldog lehetek.... csak nem vele.

Csak nem vele... bánat, félelem, gyűlölet.... ordítani tudtam volna a fájdalomtól, és a haragtól... gyűlölni kezdtem őt.
De mikor én gyűlöltem, ő szeretett, mikor ő szeretett, én gyűlöltem.
De mégis ez a szeretet-gyűlölet ellentét tartott össze minket annyi éven át.
Soha nem jöttünk össze igazán, csak a szalagavató napján. Megadtuk magunkat.

Azt hittem, én kis naiv (egyszer az életben) mostantól teljes a boldogság és a harmónia. Én hülye! Nem is én voltam.
Gyerekek voltunk még mind a ketten.
Tudom, hogy szerettük egymást, túlságosan is.

Miért van az, hogy ha rá gondolok, könnyek szöknének a szemembe, ha hagynám?
Mért van az, ha rá gondolok, kérdések kavarognak bennem?
Mért van az, hogy a mai napig bánt, hogy nem jött velem ismerősök közé?
Miért? Ó Uram. Miért volt ez a sorsom??

Vonzódtunk egymáshoz... imádtuk egymást, tudom.
Hasonló történetek
4027
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
4347
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Szivacs ·
Ezt nevezik "reverse-psichologiának.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: