Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

kalandozásom

Folytatnám a tőrténetemet,szóval nagyon szeretjük a sexet és nem hányunk egymás szemére semmit!Szóval,azzal állt elő a barátnőm a férjének,hogy elvisz az"öregekhez"!Rendben van,de ,ha nem haragszól,szeretném a feleségedet közelebbről megvizsgálni!-fórdúlt a férjem felé-.
Csodálkoztam vólna,ha kihagytad vólna!Talán meg is sértődtem vólna!Nem akarom szembe dicsérni,de eléggé jól kefél,a szopás tudományával sem kell a szomszédba mennie tanácsért!De tudod mit!?Amíg te az én feleségemmel szórakozól,én a tiedet venném "igénybe"!Nem bánom,lássuk a"medvét"!Nos,csajok mit szóltok hozzá,hogy mielőtt elmennétek,mi is szeretnénk kipróbálni benneteket!Tehát vetkőzzetek és gyertek közelebb!
A két férfi színte egymásmellett űlt a kanapén,farkuk elővéve a nadrágból-már meredezett-,mi előszőr beleűltünk a farkukba,majd intenzív szopásba kezdtünk!Színte egyszerre élveztek el,persze mindegyik a szánkba!Na most már mehettek baszni!,De nehogy valamelyik"öreggel"felcsináltassátok magatokat!-erre összenéztek és nagyot röhögtek!-
Egy bérlakás-bár nem tudom itt,hogy nevezik-,legfelső emeletére mentűnk,ahol terasz is vólt,gyönyörű kilátással a városra!Még gyönyörködtűnka kilátásba,egyszer csak megszólalt mögöttűnk egy erélyes női hang!Ha már kigyönyörködtétek magatokat,vetkőzzetek és dolgozzatok meg a pénzetekért!
-Tudnotok kell,hogy én más lányokat hoztam vólna ide,de ezek a"faszfejek"a megszokott kurváikhoz ragaszkodnak!Na erre elszakadt az a bizonyos cérna a barátnőmnél!Először is!Mi nem vagyunk kurvák!Nem tudom,te milyen főkúrva vagy,de ezt a hangnemet kikérem magúnknak!A barátnőm,különbe is más országból jött,de nem kúrva,mínt ahogy te!
Ezt kikérem magamnak!Velem így még nem beszélt senki!Azonnal kérjetek bocsánatot!Tőled!?Te főkúrva!Soha!
Mielőtt még hajba kaptak vólna,egy férfihang szólalt meg!Látom,kezdtek összeismerkedni!Ő a Fő"komornyikom",aki nem veti meg a női nemet sem,ezért nézzétek el.ha kíssé féltékeny!Ök pedig-mutatott ránk-a vendégeim,akik azért jöttek,hogy unalmas perceínket bóldoggá tegyék!Jól mondom hölgyeim?!
Nahát!Ilyent sem hallottam még,hogy kúrvákról ilyen szépeket fogalmazzanak!Na elég vólt ebből!Most szépen mindd a hárman bementek és az úrak kedvére tesztek!Különben le is út,fel is út!Világosan fogalmaztam!?Mikor bementünk a szobába,legelább 10-12 férfi"fogadott",letólt nadrággal és álló farokkal!Le kellett vetkőznűnk-most már mínd a hármúnknak-és egy asztalhoz vezettek bennűnket,ami kőrbe fórgott!Erre kellett hanyatt fekűdnünk,és megpőrgették az asztalt!Akinél megállt,az rögtön beakasztott,a szembelévő meg szopatott!Ez így ment addíg,míg mindenkire nem kerűlt sor!vólt akinél az asztal"véletlenűl"megínt megállt,Egyszóval,úgy szétlettűnk kúrva ésagyon szopatva,hogy alig bírtunk hazamenni!A két hapsi,álló farokkal várt már minket,de közöltűk"bánatukra",hogy most ínkább elmennénk zuhanyozni és fogat mosni!Na mivan lányok!?Öregszetek!?Már egy kis szopástól is kiborúltok!?Nem szóltunk semmit,de másnap ök is színte terpeszben jártak,annyira le lettek"ápólva"!Na mivan fiuk!?A mi pinánk már nem is jó?!Vagy nem tudunk rendesen szopni!?Na jó!Próbáljuk újra!Ne-Ne-Ne!Inkább most hagyjuk!
Na szóval így ment el egy pár napom,még most is érzékeny a pinám,de ez csak azért van,mert aférjemmel is néha kefélnem kell!A tőrténtek után,színte"mártírként"néz rám,és örömmel tőlti el,hogy a sexuális kalandúnkra kűlföldön kerűlt"sor"!
Hasonló történetek
26534
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
22962
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: