Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Juci története folytatódik

„Olvastam a reakciókat a történetem első felére. Örülök, hogy ennyi reakciót sikerült kiváltanom belőletek, és hogy szinte mindenkinek tetszett. Köszönöm a sok levelet, amit Tőletek kaptam. Sajnos nem tudtam mindenkinek válaszolni, hihetetlenül sok levél és érdeklődő volt, mindenkinek még egyszer köszönöm szépen. Jól be vagyok táblázva ))) úgyhogy most már ne írjatok. Az értetleneket és a fúrcsálkozókat sajnálom. Nem értem, hogy az ilyenek miért járnak ilyen honlapokon. Nekik inkább a www.katolikus.hu címet ajánlanám szeretettel… ))) Most pedig küldöm a folytatást. Remélem, ez is úgy tetszik majd, mint az első rész!”

Tomi folytatta a baszásomat teljes erővel. Én elnyúltam az ágyon, és teljesen ellazítottam magam. Farkával pontosan a legérzékenyebb területet masszírozta, a G pontomat. Jó párszor elöntött a gyönyör ebben a pózban, és annyira csodálatos érzés volt, hogy semmit sem kellett tennem érte, mindössze át kellett adnom magam az erős, kitartó faroknak, amely hihetetlen sebességgel és intenzitással járt bennem. Kezemmel a lepedőbe kapaszkodtam, és csak gyűrtem, szorítottam az anyagot. Szinte mozdulni sem tudtam a rám nehezedő férfitest súlya alatt, de nem is akartam, hiszen fantasztikus érzésekkel ajándékozott meg. Éreztem, hogy már ő sem bírja soká hallgatni a kéjnyögéseimet, és látni a szinte folyamatos orgazmusaimat, és egyszer csak óriási lökéssel beleélvezett a pinámba. Hihetetlen menet volt. Teljesen lefárasztott, pedig szinte moccannom sem kellett. Fáradtan elnyúltunk egymás mellett, és hihetetlen kielégültséget éreztem magamban. Ebben a pillanatban nagyon finom simogatást éreztem a lábaimon, majd arra lettem figyelmes, hogy valaki felfelé haladva végigcsókolgatja őket. A párom volt az. Levetkőzve, kőkeményre duzzadt farokkal csókolgatta végig a lábaimat, majd végül a combjaim között kötött ki. Hihetetlen látvány volt, ahogy szorgalmasan nyalja a puncimat, miközben abból lassan folydogál a Tomi előbb belelőtt spermája. Már a gondolat is teljesen felizgatott... Tomi is meglepődött egy másodpercre, de hamar feltalálta ismét magát.

A melleimet kezdte simogatni, csókolgatni, majd mellém térdelt, és a számba adta a még kicsit puhácska farkát. A párom istenien nyal, és tudta, hogy a szétbaszott pinácskámmal nagyon gyengéden kell bánnia. Lassan, nagyon lassan nyalogatta végig. Minden alkalommal picit felnyomta a nyelvét a vaginámba, hogy újabb csepp spermához juthasson, majd felsiklott egészen a csiklómig. Éreztem, hogy ezzel eszméletlenül felizgat ismét. Amikor hangos nyögésekkel adtam a tudtára, hogy közeledik az orgazmusom, elkezdte szívni a csiklómat, a szájába vette és a nyelvével körözött a hegyén. Ez mindig hihetetlen élvezetet okoz. Az pedig, hogy közben Tomi farka a számban keményre duzzadt, és megint harcra kész lett, csak még inkább felkorbácsolta a vágyamat. Négykézláb álltam, és a párom hátulról hatolt belém. Pont úgy, ahogy nem sokkal előtte a Tomi. Ez a tudat teljesen elbódított. Ekkor szembe térdelt velem a Tomi, és szinte „felnyársaltak” a farkukra. A párom mozgatott előre – hátra. Ahogy magára húzogatott, az egész testemet mozgatta, így szinte semmit sem kellett tennem, hogy a számban lévő faszt ütemesen szopjam. A baszás üteme nagyon megfelelő volt erre is, és én eszméletlenül élveztem ezt az érzést. A fiúk közben egyfolytában dicsértek, hogy milyen jó kis szuka vagyok, hogy micsoda basznivaló a pinám és hogy még sohasem láttak ennyire tüzes pinát, mint az enyém.

Teljesen bepörget a picit disznó beszéd a szeretkezés alatt. Ezt már régebben is tapasztaltam, és ki is szoktam használni, de most, hogy ezt két férfi mondta, akik mindketten azt tehettek velem, amit akartak ez még inkább hatott. A puncim szabályosan cuppogott a párom farkától. Ettől és a látványtól amit addig látott a párom hatalmas adag spermát lőtt a hátamra. Szétkente rajtam, tudta, hogy mennyire imádom ezt a „legdrágább testápolót”. Ezután pózt váltottunk. Most ismét baszni akart a Tomi, a párom pedig a számban akart megkeményedni (mintha összebeszéltek volna )). A Tomi lefeküdt az ágyra, én pedig háttal neki fölé ültem, a karjaimmal mellette támaszkodtam. A párom mellénk állt, és a farka pont az arcom elé került. Tomi megfogta a fenekemet, és ütemesen elkezdett magára húzni. Igazán mélyen került belém így, és ráadásul a helyzetem miatt pontosan a legérzékenyebb pontomnak feszült a farka ismét. Mivel a kezeimmel támasztottam a testemet, nem tudtam használni őket a szopáshoz, a párom szabadon baszta meg a számat. Élveztem, ahogy mélyen a torkomra nyomta a farkát, amely gyorsan ismét kemény lett. Ez nem is csoda, hisz fantasztikus látványban volt része. Ott mozogtak előtte a melleim, és láthatta, ahogy alulról Tomi keményen pumpálja a pinuskámat.

Egyszer csak kivette a farkát a számból, és a lábaim közé térdelt. Elkezdte nyalogatni a csiklómat. Hihetetlen érzés volt, hogy egy srác bassza a pinámat, miközben egy másik a nyelvével a csiklómon táncol. Imádtam, hogy ilyen perverz a párom. Végül is szinte e Tomi faszától néhány centire nyalt engem... Ismét óriásit élveztem. Hálásan néztem a páromra, aki visszajött a számba, és azt mondta, hogy így akar elmenni, és az egészet a melleimre akarja fröcskölni. Mit tehettem volna, hevesen bólogatni kezdtem az ötletére... ))) A két srác olyan finoman baszott, hogy azt elmondani nem lehet, érezni kell. Elsőnek a Tomi ment el. Kihúzta a farkát a hüvelyemből, és az ölemre spriccelte a forró gecijét. A párom ezt látva hihetetlen tempóban baszta meg a számat, és hamarosan a mellemre lőtt. Elégedetten kenegettem szét magamon a spermáját. Fantasztikus este volt. Még jó ideig feküdtünk egymás mellett, a srácok gyengéden simogattak, cirógattak mindenhol. Hálás voltam nekik ezért az élményért.

Nagyon szerettem volna kipróbálni a szendvics pózt, de velük ezt nem mertem, mert túl nagyok voltak mindketten, és az én pici selymes fenekemet féltettem volna tőlük. De ez még nagyon izgatta a fantáziámat. Hogy milyen volt, amikor ez a vágyam is teljesült, arról majd máskor.

Csók: Judit
Hasonló történetek
22960
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
26532
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

hódolom ·
Szia lenne egy kérdésem.Nem küldenél nekem egy meztelen képet magadról?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: