Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

István király irnoka voltam xD

Előszó: A következő történet egy nyelvtan dolgozatom, elnézést a helyesírási hibákért, félévkor meg is buktam... na mind1... a vége szar, mert nem volt idő befejezni normálisan. A választott cím: István király irnoka voltam. Akkor kezdem:

Reggel 9 felé járhatott az óra, mikor betértem kicsiny falunk egyetlen kulturális központjába, az Eke kocsmába. Bent az összehányt padokon sorakoztak a helyi alkoholisták, mint egy meleg tavaszi reggelen a kismadarak a fán, csak itt a csicsergés helyett a hőbölgés ment, no meg a kisfröccs, ami elengedhetetlen kelléke a falusi életnek. A jól megszokott arcok... Sanyibá, a hentes, akinél még diákmunkaként mostuk le ecetes vízzel a húsokról a penészt, Béla, a helyi kemény legény, Marcsa a falu kurvája és még sokan mások.

Épp a sörömet kértem volna orvosságként a másnaposságomra, kutyaharapást szőrével alapon, mikor kivágódott az ajtó, és belépett rajta István, a király. A becenevét, a tavalyi május elsejei sörivó versenyen nyújtott kiváló eredményeivel érdemelte ki.
- Emberek, tud itt valaki írni? - kérdezte. A nyolc osztályommal, két első, hat második, mint a társaság egyetlen írástudója feltettem a kezem.
- Na gyerek, akkor írjad: Kedves Bözse, azóta té jársz az agyamban, mióta a tavalyi Traktoros Bálban találkoztunk.... És én írtam, írtam, írtam, írtam, írtam. Úgy, egy három oldalnyi komplett szerelmi vallomás kerekedett ki a végére az egészből, néhány gondolattal nekem kellett kipótolnom, hisz szegény embernek, nem valami tág a szókincse. Végülis megérte, mert aznap ingyen ittam.

Mikorra végeztem, érkezett a többi felkérés is. Így lettem István, a király, és a kocsma írnoka. vége...

Utószó: Ne bántsatok nagyon, mások kérték, hogy tegyem fel. Ja, és amúgy 3-as lett...
Hasonló történetek
24713
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
18463
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: