Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Irodai szex!

Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer eljutok idáig, de bekövetkezett. Partnert kerestem az interneten. A negyedik srácnál, Bélánál már azt gondoltam, hogy igen, ő lesz az utolsó, akivel találkozom. Leveleztünk néhány napig, aztán megbeszéltük, hogy csütörtökön találkozunk.

Rögtön megtetszett, már kívántam is, amikor megláttam, mivel 4 hónapja nem voltam senkivel. Benedvesedve indultunk egy pub-ba, ahol beszélgettünk, ő próbált mindig a szemembe nézni, de nem nagyon sikerült. A melleimet bámulta, ami még jobban felizgatott. Legszívesebben ott helyben ráültem volna a farkára. Sajnos, nem lehetett, mivel komoly kapcsolatot akartam.

Minden nap találkoztunk, aztán a 9. napon/randin felajánlotta mozi után, hogy megmutatja az irodáját. Nem kellett kétszer mondania, beleegyeztem, és már készültem is a nagy dugásra. Bementünk a szobába, ahol jó meleg volt, úgyhogy a kabátomat rögtön le is vettem. Próbáltunk nem ARRA gondolni, és nem ARRÓL beszélni, de nem sikerült. Átkarolt, magához húzott és szenvedélyesen elkezdtünk csókolózni.

Isteni érzés volt, a mellbimbóim megkeményedtek, a puncim benedvesedett és farokért "kiáltott". Állva levetkőztettük egymást, majd letérdeltem elé, és elkezdtem nyalni a makkját. A farka kőkemény volt, alig fért be a számba, én csak szoptam. Mielőtt még elment volna, abbahagytam, és a száját kezdtem csókolni, amit Ő viszonzott is. Aztán egy pillanat alatt az íróasztalon találtam magam. Rögtön becsúszott a kemény fasza, ami már akkor orgazmust okozott nekem.

Tövig ráhúzott a dákójára, úgy baszott ütemesen. Éreztem a melegséget a pinámban, teljesen kész voltam, alig vártam, hogy belém élvezzen. Nem kellett rá sokáig várni, belém lőtt. Kivette még mindig merev farkát, és éreztem, ahogy folyik ki belőlem a nedve, végig a pinámon, a fenekemen, a combomon.

Azóta is egyfolytában Rá és farkára gondolok, pedig már eltelt 8 hónap, együtt vagyunk és szinte minden nap szeretkezünk, ami mindig orgazmussal jár.
Hasonló történetek
26533
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
21474
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: