Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Interjú

A gonosz banya (Jancsi és Juliska; Csipkerózsika) és az ordasfarkas (Piroska és a farkas) mostanában kevésbé tud örülni filmes sikereinek. Pedig a fizetés jó, van tehetségük - nagyszerűen játszanak -, és élvezik, ha szerepelhetnek. Csak a külső... az bizony szomorú dolog.

Ho.: Gratulálok a legújabb filmedhez! A Csipkerózsika régi darab, a szerep nehéz, mégis életet leheltél bele.

G.banya: Mostanában ritkán hallok dicsérő kritikát. A megtestesült gonoszt látják bennem és nem a színészt.

O. farkas: Engem is egyre többször ér bírálat a külsőm és a szerepeim miatt. Már a GreenPeace is csak a gonoszt látja bennem.

Ho: Engem mindig is levett a lábamról a gonoszság. Egy leheletnyi rossz nagyon vonzó tud lenni... Bár, őszintén bevallom, ha még szép is, amellett, hogy gonosz, úgy az igazi.

G. banya: Hát, igen. Ez az igazi baj. Aki nem szép, az csak rossz lehet. Nem veszik figyelembe a belső értékeket.
O. farkas: Velem szemben még faji előítéletek is felléptek. Mi lesz, ha az új filmem, a "Mókus és a farkas" is moziba kerül? Egymást érik majd a kritikák, amiket kapok. Már így is mindennapos téma vagyok, de akkor...! Kész címlapsztori...

Ho.: Miért nem fordítod ezt a javadra? Hiszen így kész híresség vagy. Kapni fognak utánad, hogy főgonoszként szerepelhess a különböző filmekben.

G. banya: Attól még nem vagy híres, mert sokat szerepelsz az újságokban. Csipkerózsika máris híresebb, mint én, pedig, nem akarom nagyon szidni, egy tehetségtelen kis kezdő. De a pofikája bájos, úgyhogy máris sztár.
Ho: A szépség mindig is befolyásolta a dolgokat. A történet végén mindig a szép és a jók győznek, nemdebár?

O. farkas: Dehogynem. Ráadásul a jók méltatlanok a győzelemre. Nézzük csak a Piroska és a farkas - t! A végén mi lesz a sorsom? A folyóba dobnak. Arra nem tartanak érdemesnek, hogy bundát készítsenek belőlem. Értem én, hogy a filmnek nem tett volna jót, de ugyanmár, legalább a paródiáknál megcsinálhatnák!

G. banya: Kéne már egy olyan történet, amiben a csúfak is érvényesülhetnek. Ahol a gonoszok elbűvölően szépek és a jók pedig rútak...

Ho: Az bizony szomorú történet lenne. Az összes jó meghalna és a gonosz győzedelmeskedne. Manapság már a szépség az, ami döntően meghatározza a mese végkifejletét...

G. banya: Nem az a lényeg, hogy mi a történet. Hanem az, hogy ki játszik kit.

O. farkas: Nézd csak meg Piroskát! Bájos gyermeknek tartják, pedig iszonyatosan ostoba. Mégis nagyobb sztár, mint én, és a felmérések is azt mutatják, hogy a népszerűsége napról napra csak nő.

Ho: Tehát? Nincs megoldás? Nincs remény?

G. banya: Nem látszik, én mégiscsak bízom abban, hogy egyszer a csúfaké lesz a világ.

O. farkas: Én is vagyok olyan régi, mint te, talán még idősebb is, de az én hitem igencsak
megingott.

Ho: Azért biztos van valami szép emlék, vagy élmény a filmekkel kapcsolatban?

O. farkas: A "Piroska és a farkas" forgatása során ugyancsak elkényeztettek. Akkor keresve sem találtak volna még egy farkast, úgyhogy, miután megfenyegettem őket, hogy kilépek, minden kérésemet teljesítettek. De a "Mókus és a farkas" - sal kapcsolatban már nincs ilyen szép emlékem...

Ho: De mégis...?

O. farkas: Annyi jó van benne, hogy nagyon rövid, viszont szép summát kapok érte.

Ho: Nos, és te? Két filmen túl vagy, szerintem hamarosan egy harmadik is kilátásba kerülhet... Emlék, tapasztalat?

G. banya: Annyit már megtanultam, hogy jó lesz az a film, amibe én bekerülök. Emlék, hááát.... A Jancsi és Juliskának köszönhetően mentem férjhez. Tudod, a jó nevű rendező, aki korán lehunyt... Pedig még csak két éve voltunk házasok. Meg akkor még szerettem az édességet és szabadon nassolgathattam...

Ho: Tényleg... Férj/feleség, gyerekek? A családdal hogy állunk?

O. farkas: Semmi. Nincs olyan asszony, aki hozzám jönne. Pedig jó apa és igaz mintaférj lennék. Kissé szigorú, de jó... Már amennyire a hírnevem engedi. Hát, igen. Legyen bár rossz a híred, tartsd, nehogy azt a keveset is elveszítsd! Jó, nem? Saját. Tervezem, hogy önéletrajzi regényt fogok írni... Esetleg.

G. banya: Túl vagyok egy váláson. Fiatalon mentem férjhez, hamar elváltunk. Kétszer lettem özvegy, túl korán. Gyerek nincs, nem is akarok. Egyedül nem vállalom a felelősséget, és a házasság pedig már elúszott...

Ho: Azért még mindig ti vagytok a mesetörténelem legmenőbb szereplői...

O. farkas: Hízelgő, de legfeljebb csak akkor lenne igaz, ha tíz évvel ezelőtt mondtad volna.

G. banya: Jól esik néha ilyesmit is hallani...

Ho: Köszönöm a beszélgetést.

O. farkas: Ha a hírnevem engedné, még udvariaskodnék is. De így sajnos nem lehet...

G. banya: Igen, én is valahogy így vagyok ezzel. Azért én mégis megköszönöm. A hírnevemnek ennyi talán nem árt...
Elmennek. Hízelegni, bókolni könnyű. Csak érzék kell hozzá. De két ilyen lezüllött, régi hírességnek azért nehéz dolog. Az ő idejük lejárt. Nem kell sok idő, és a régi mesék is így hanyatlanak majd feledésbe. Reméljük, ők legalább dicsőségesen tűnnek majd el...

//Az interjút készítette: Holdleány//
Hasonló történetek
3942
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4496
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hárpia ·


..és az élet megy tovább, és a tehetségtelen kis kezdők nem csak a "filmiparban" népszerűbbek.

Manila ·
Hát én szeretem a meséket, de ezzel most nem fogtál meg annyira, mint a múltkor... inkább azt éreztem, hogy a mesés ötlet volt csak meg, lelkesedés és fantázia kevésbé.
De ami nagyon tetszett: a terápiásriporter! :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: