Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Így írtok ti – nyáron 1.

1326 – Nyári kérdés (haiku)


senki nem tudja
mér’ szakadt el a gatyám
ki varrja azt meg?


zoliapunk – Nyári fohász


nincs már meg a kohász ím a fohász versem mélyén
üvöltenék de drága a banán is
de ha jól befűtött füstöl a kémény
versemtől ez ma kicsit banális


Márta96 – Tudatosan nyár


Nem értek semmit, de mégis ezen a földön fekszem
Vártam a nyarat, tudatosan készültem, lestem


Nem a ti hibátok, ártatlan bűnösök vagytok
Vagy a bikini lett kisebb, vagy pedig én nagyobb


Sea Miller-Revolúció


Istenek nézik a koszos földet
ahonnan fémtákolmányok jönnek
S ahogy szél ferdíti glóriájuk
festékessé válik a ruhájuk


Ismeretlen költő – Szeretem a haikut


egykéthár’négyöt
egykéthár’négyöthathét
egykéthár’négyöt


Kincselkedő – Emeleten élvezek


A fürdőszobában állsz erotikusan, pizsamában, köntösben, fényes mellényben és csokornyakkendőben. Látlak a csukott ajtón át, ahogy az ingaóra csábítóan ötöt üt. Mi történik ebben a pillanatban? Nem számít. Buja csobogást hallok. Vágyódón nézem a kilincset. Varázslat? Kívánatos percek telnek, testemet érzékiség járja át.
Illatfelhő kúszik át kéjes kulcslyukon, pajkos szellő repíti egyenesen a ruhám alá. Az izgalom fokozódik. Mintha te simogatnád a térdem. Megérkezett a várva várt szex: felnyögök.


talina – Nyár szava perzsel (haiku)


Ősz leve áztat
Tél majd a tavasz után
Nyár szava perzsel


Szivacs – Söröm a köbön


Ez a sör se lesz ingyen
Elveszítem az ingem
Bánatomban falra mászok
Kedvencem a Kőbányai


Dionsyia – Amit anyád még mindig nem mondott el


Drága Kislányom!
Minthogy nemsokára jubiláltok, tízedik házassági évfordulóhoz értek, úgy gondoltam, itt az ideje segítenem neked az asszonyi élet tökéletesítésében. Biztos tudod már, hogy hű asszonyként mennyi olyan dologgal találod szembe magad, amiről eddig nem is álmodtál.
Az egyik ilyen pedig a titkos szerető. Találkozhatsz vele a lépcsőházban, a villamoson vagy bárhol, homályos utalások formájában, vagy egyszerűen megmarkolja a segged.
De először nem is erről szeretnék beszélni. Olvasd el az én történetemet arról, hogyan találtam meg, nászéjszakánk után 10 évre a porszívó a kapcsolóját!


Redneutron – Egy vasútállomás titka – 1. rész


Kora hajnalban, fél nyolckor érkeztem meg a kihalt vasútállomásra. Egy vonattal érkeztem meg, kettővel nem sikerült. Kicsit meglepődtem, hogy csak magamat láttam a fülledt melegben. Azért érkeztem meg, mert ez a kihalt állomás a történetem helyszíne. Még mindig hajnal volt, de már fél nyolc elmúlt.
Megérkezett Anna, akkor kicsit meglepődtem. Négy évvel gyönyörűbb testű Anna volt, kora reggel, elállt a lélegzetem. Miután elhaladt a vonat, már nem szállt le senki. Izgalmasan indult kora hajnalban történetem helyszíne, ahová egy vonattal érkeztem.

Hasonló történetek
3717
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
5400
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
AliceWhite ·
:laughing:
pirosho ·
Neked is köszönöm szépen!
Jöhet a 2. nyári rész!

talina ·
Hát erre kell visszaérnem? Köszönöm! Ismét! :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: