Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Igaz szív

Ez a történet már nem most kezdődött.Több hónap alatt jutottam el oda, hogy megosszam másokkal is....
Van egy 3 éves kapcsolatom.Nagyon szeretem a fiút,legalábbis eddig azt hittem.Bár a köztünk lévő dolog, nem igazán nevezhető kapcsolatnak, hiszen a 3 év alatt számtalan szakításon és békülésen túl vagyunk.Legutóbb 2 hónappal ez előtt békültünk ki.Azóta dúlt a love!Nagyon is.Sajnos csak hétvégén találkoztunk, de akkor végig együtt voltunk.Mielőtt viszont ez az egész békülős procedúra lezajlott volna, jártam egy sráccal.Leginkább róla és rólam szól a történetEgy buli alkalmával ismerkedtünk meg....
Életemben először jártam ott, egyik haverommal.Nem mondok ebből kifolyólag semmi újdonságot azzal, hogy nem ismertem ott senkit, és talán ez miatt nem is volt jó a hangulatom sem.Hiába ittunk, és próbált haverom felvídítani, valahogy nem jött össze.Ekkor úgy döntöttem sétálni megyek.Felfedezem a környéket, esetleg bemegyek a nem messze lévő kocsmába. Út közben megláttam egy csak fiúkból álló bandát.Mivel pont arra volt úticélom, mellettük kellett elhaladnom.Ők viszont leszólítottak.Az egyik srácot rögtön kiszúrtam, de különösebben nem foglalkoztam vele.Minek?Akkor valahogy semmi sem érdekelt.Aznap délután életemben először lőttem íjjal, és utánna lovagolhattam is.Nagyon nagy élmény volt számomra!!!Szóval ezek után...Ők azonban elhívtak magukkal inni valamit.Miért ne?Ittunk jégeralmát, ők, ha jól emlékszem söröztek.Egy ideig beszélgettünk, majd egy kiscsajt jött oda hozzám, aki szó szerint elráncigált engem tőlük.Végül megtudtam, hogy azért volt ez az egész, mert az egyik srácnak(pont az én kiszemeltemnek)Nagyon bejövök és addig nem hajlandó menni discoba, amíg én nem megyek.És tény:Ő is jött utánnunk a többi fiúval együtt.Bementünk discoba, ő pedig előttem állt és nézett.Az egyik srác elkezdte húzni az agyát, hogy nem mer engem megcsókolni...Ő nem mer, mert tuti, hogy felképelem.Én erre annyit mondtam, talán a pia hatása miatt is:Nem érne meg annyit?Több sem kellett neki.Megcsókolt.Az egész testemen végigfutott valami fucsa bizsergés.Ugyan ezt éreztem a volt barátomnál is...
Bementem a tánctérre, táncolgattam velük és haverommal is, a hangulat már viszonylag jó volt.
Végül megint kiszemeltemnél kötöttem ki. Mondta, hogy beszélni szeretne velem kint. Sejtettem, hogy mire megy ki a játék, sőt fel is hívták rá a figyelmemet,ezért nem kevés időbe tellt míg végül megadtam magam és kimentem.És igen.Tényleg csak a szex miatt hívott ki.Elinte csak fűzte a fejem, aztán jött a téma. Nem lenne-e kedvem?Hát nem.És tényleg nem volt.Nem szoktam ilyesmibe bele menni.Hiszen nem is ismertem a gyereket.Miért mentem volna bele?Elmentünk sétálni és egy piactérre jutottunk ki, ahol nagyon sötét volt, de persze még láttuk egymást.Tovább könyörgött.Nem engedtem.De látni kellett volna azokat a szemeket.Gyönyörűek voltak.De akkor sem volt hozzá kedvem.Végül csak egy laza pettinget vágtunk le.Megadtam neki a számom, majd bementünk.Beszéltem egyik haverjával, aki mondott valamit, ami nem éppen tetszett:Felesége van és útban a baba.Mondhatom jól esett.Amikor bementem, megkerestem haveromat és megkérdeztem, hogy mikor megyünk.Mondta, hogy nem sokára.Mentem volna ki, de helyette leültem kiszemeltem tesójához, akivel egész jól elbeszélgettem.Végül Ő is odaült.Furán nézett rám, és pedig unottan hallgattam, miszerint tudja, hogy tudom, hogy van felesége bla-bla-bla...Indulunk!Végre.Elköszöntem mindenkitől, neki pedig a fülébe súgtam, hogy várom a hívását.És hívott.Sőt.Következő hét pénteken találkoztunk is.Egy egész nap és éjjel együtt voltunk.Délután sétáltunk egyet, csókolóztunk és a szobámban szeretkeztünk.Este együtt fürödtünk.Majd lefekvéshez készülődtünk.Lekerült rólunk a törölköző, majd hozzám simult.Éreztem ágaskodó férfiasságán, hogy nagyon kíván engem.Megcsókolt, egyre szenvedélyesebb volt, és szépen lassan lefektetett az ágyra.Meztelen testemet símogatta, és a fenkét markoltam, és a haját símogattam.Ekkor hírtelen fölémemelkedett, és elkezdte csókolgatni a nyakamat, ami nagyon jól esett, majd a mellemet, itt már egyre jobban bizsergett a testem, a hasamat, és végül a puncimhoz ért. Nyelvével először a csiklómat izgatta, amitől úgy éreztem, hogy rögtön a csúcsra jutok.De nem hagyta.Én viszonoztam eztneki, bár be kell vallanom, ez nem éppen tartozik a kedvenc előjátékaim közé.Előbb kezembe vettem a szerszámát, majd nyelvemmel kezdtem köröket leírni a makkján.Bekaptam és elkezdtem szívogatni.Felsóhajtott.Én pedig nem hagytam abba.Még nem.Ekkor azonban a hátamra fektetett, és belémhatolt.Mindketten felsóhajtottunk.Ő elkezdett mozogni bennem.Először lassan, majd gyorsult és ide-oda mozgott bennem.Mindkettőnk teste égett a vágytól.Először ő élvezett el.Mivel én még nem, ezért mellém feküdt és kezével kezdett el kielégíteni.Újjávala csiklómat izgatta, egyre vadabbul.Megveszült a testem, minden porcikám, csak az orgazmus elsöprő erejére készült, és ekkor hatalmasat élveztem...Egymást átölelve aludtunk el.Reggel korán kellett kelni, hogy minél hamarabb hazaérjen a családjához.Kikésírtem, és elbúcsúztunk.
Hazafelé nem tagadom, sírtam.Nem szerettem őt, de tudtam, nem kellene sok hozzá.Hiányzott ha nem volt velem, jó volt hallani a hangját, és úgy éreztem talán ő lenne az, aki feledtetni tudja velem a múltat.Talán ő az igazi!De tévedtem.
Hamarosan azt is megtudjátok miért....
Hasonló történetek
26520
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
30461
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: