Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Holdfény

Holdfény

Még ha ugyan nem is látod, a hold is ragyog minden nap, minden pillanatában. Fénye csillogva mártózik meg a hullámoktól fodrozódó tó langyos, esti vizében, miközben örökké tartó násztáncát járja a Földdel.
Szerelmük az idő hajnalán kezdődött, és kitart egészen a végéig. Lágyan ringnak egymást kerülgetve, miközben hűségük egy pillanatra sem szűnik meg. Eggyé váltak, társak jóban, és rosszban. Az ő szerelmük az, mely a legzordabb környezetben is kitart. Szavak nélkül értik egymást, és száguldanak az univerzum végtelen sztrádáján.
Én is erre vágyom. Örök szerelemre, szavak nélküli megértésre, és száguldásra. Szeretnék arra ébredni, hogy engem nézel. Tekintetünk egybe olvad, és úgy veszünk el egymásban, hogy közben végig együtt maradunk.
Napfelkelte előtt ébresztenélek, hogy együtt nézhessük, ahogy a pislákoló napsugarak meghódítják a tájat, és lágyan felperzselik a bőrünk. Ott ülnénk a verandán, szürcsölnénk a forró teát, egymást ölelve melegednénk a pokróc alatt, s közben mindketten arra vágynánk, hogy a pillanat örökké tartson.
Tudom, hogy neked is vannak álmaid. Álmok, melyeket féltve őrzöl, és nem mered kimondani őket, nehogy szavakként szálljanak tova, és hagyjanak magadra… de nem kell félned. Én vigyázok rád, a kimondott szavakra, titkokra, álmokra.
Mikor rám nézel, tekinteted a torkomba kényszeríti a szívem, mely egyre gyorsabban kezd verni. A gondolatok, ki nem mondott szavak egyszerre vesztik értelmüket, a lábam földbe gyökeredzik, remegni kezdek, és úgy érzem magam, mint egy idióta… mert abban a pillanatban az is vagyok. Egy idióta, aki képtelen megmutatni, hogy mennyire szeret, vágyik rád… érintésedre, csókodra, egy hazug szóra, gúnyos fintorra…
Egy pillanat alatt változom át férfiból kisfiúvá… aki fél meghúzni a hajad, nehogy megmond az óvó néninek, vagy képen vágd, és faképnél hagyd… de mégis megtenném… meghúznám a hajad, és nem érdekelnének a következmények. Naponta százszor, ezerszer megtenném, még ha ezer pofont is kapnék, csakhogy tudd, szeretlek.
Hagynám, hogy végig kergess a virágokkal borított tavaszi réten, ahol a szerelem szirmai bimbóznak. Hangosan nevetnék, mikor elkapnál, földre terítenél, és a képembe vágnád: Most nem szabadulsz!
De én nem is szeretnék szabadulni. A kezed fogva szeretnék szaladni, nyári esőben poros aszfalton táncolni, és este diófa tövében a holdfénytől csillogni. Néznénk a csillagokat, és falnánk szerelmes csókokat. Álmodoznánk közös jövőről. Egy házról, kutyáról, gyerkőcökről. Én egy kis családi házat szeretnék, hátsó kerttel, ahol a hintaágyban ülve nézhetnénk, ahogy a fiaink kergetőznek, a kutyát nyúzzák, aztán hozzád szaladnának, arcodra puszit nyomnának, és azt mondanák: anya szeretlek. Én csak néznélek, némán figyelnélek, ahogy meghatódsz, majd hozzád bújnék, átölelnélek, és a füledbe súgnám: én megmondtam öreglány, hogy nincs lehetetlen… te pedig rám néznél… tekinteted még mindig olyan lenne, mint az első pillanatban, amikor beléd szerettem.
Ahogy a hold járja násztáncát a Földdel, és vetíti rá minden pillanatban szerelmes fényét… én ugyanúgy járnám veled örök násztáncom, és ragyognálak be az irántad érzett szerelmem soha nem múló fényével. Szeretlek. Szeretlek. Szeretlek.
Hasonló történetek
4072
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4422
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: