...A lány megrázta fényes, aranyló szőkés árnyalatú, hullámos haját, és ránézett igéző szemeivel a fiúra.
A fiú tekintetében nem volt semmi, ellentétben a rá-rá tekintgető tündérrel.
Gyönyörű szép lány volt, ha végigment az utcán, sok szempár szegeződött rá, sokan füttyögéssel, kiabálással adtak hangot a lenyűgözöttségüknek. De Ő mintha meg sem hallaná, szomorú arccal sétált tovább. Szexi, de mégis természetes módon járt, magától kihangsúlyozódott lenyűgöző, vékony, de mégis nőies alakja.
***
A tekintete üres volt mindaddig, míg az a bizonyos fiú fel nem tűnt a színen.
Ha valaki tudja miről van szó, nem hiszi el, hogy ekkora sorscsapás létezik... megtelik szíve sajnálattal.
Hogy miért...?!
Mit ér a mesébe illő hosszú aranyló haj, ha aki számára csillog, észre sem veszi?
Mit ér a mélyre hatoló tekintetet sugárzó gyönyörű szem, ha minden nap megtelik könnyekkel?
Mit ér a hamvas, puha ajak, ha az az ember, akinek a csókjára vágyik, szívesebben csókolna mást?
Mit ér a gyönyörű vékony test nőies bájokkal tarkítva, ha nem nyűgözi le azt, akit őszintén kíván?
Mit ér a tisztán szerető szív, az őszinteség és a teljes odaadás, ha akinek ezt adni akarja, nem fogadja?
Semmit.
***
Rengetegen adnák oda érte a fél karukat, de ő mégis egyedül ül a bágyadt őszies szürkületben, és zokog.
Rengetegen tartják a világ legszebb teremtésének, csak épp az az ember nem tartja még átlagosnak sem, aki számára a világot jelenti.
Ha azzal a bizonyos fiúval beszél, először mosolyog, mert minden kis pillantás és szó felüdülés a szívének, de mégis miután elment, és nem látja már, úgy potyognak a könnyei mint egy hervadt virág szirmai. Még a legkisebb sértésnek reálisan alig nevezhető dolgot is azonnal a szívére veszi, ami pedig megszakad a bánatban.
Minden titkát rábízza a fiúra, aki viszont arra sem tartja méltónak, hogy akár egy apró titkot a szívébe ültessen.
***
Két lehetőség van. Az egyik, hogy a fiú észreveszi, hogy a kertjében a leggyönyörűbb virág pompázik, és szeretettel megöntözi. A másik pedig az, hogy csukott szemmel jár, nem látja a virágot, az pedig időről időre egy száraz kóróvá válik.
Ha az első eset nem következik be, akkor miért teremtette Isten a világra? Hogy tündököljön, azután elszáradjon? Akkor miért kell tündökölnie? Hiszen minden hiába!
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...
- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...
- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-01 00:00:00
|
Egyéb
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások