Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
laci78: á, az annyira... KŐKORSZAKI
2024-09-24 14:26
Petibaja: Köszönöm szépen a továbbiakban...
2024-09-24 13:37
Xavierr_00: Örülök, hogy tetszett! Köszönö...
2024-09-24 10:27
Orallover21: Jó sztori, kifejezetten bejött...
2024-09-23 22:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hétköznapok. 1.1

Csörög a telefon. Dávid az.
- Szia. Mondd - veszem fel mosolyogva
- Ööö nem lenne kedved délután beülni valahova? - kisebb  zavarodottság érződött a hangján.
- De persze, mikor?
- Háromnegyed kettő? oké?
- Nekem jó. Akkor háromnegyed kettő. Puszillak.
- Hűű ez fura volt. - néztem riadtan Adélra. Na mi van mondd már –kíváncsiskodott Adél. Dávid volt az. Igen és? mi van vele?- nem értette miért olyan különös ez. Nem tudom. Nagyon fura volt. Mintha izgult volna vagy nem is tudom
– Erre csak egy magyarázat van csillagom. BELÉD ESETT.
– Hagy már a  hülyeségiddel. Dina, Andi,Lilla is ezt a szöveget hajtja minden nap, nehogy már te is elkezd. - Összebeszéltetek ellenem vagy mi van?
- Szó sincs ilyenről. - Csak nekünk van szemünk és ellentétben veled mi látjuk amit látunk. – Mindig mosolyog mikor meglát, suliban a folyosón is csak téged keres. Csak azt ne mondd hogy nem veszed észre,hiszen egyértelmű. Ennyire hülye te sem lehetsz-mondta Adél kissé ingerülten.
- Csak barátok vagyunk. Kész ennyi. Nem értem miért kell ezt így felfújni.
- Azt tudod ugye, hogy nagyon önfejű vagy?
- Jó. Hagyjuk ezt a témát. inkább nekiállok készülődni.
- Készülődni?- kérdezte közönyösen Adél.-  Na azt meg minek,ha csak barátok vagytok?
- Na jó, most már elég lesz  mára. Inkább menj most haza.
- Ha ez minden vágyad már megyek is - közölte. De én szóltam.
- Na végre. – Sóhajtottam nagyot
Mindjárt negyedkettő. Gyorsan letusoltam,a tükörhöz pattantam egy szemhéjtussal a kezemben. Nem tudtam két hasonló vonalat sem húzni annyira remegett a kezem az izgatottságtól. Mi??? izgatottság?? Na ne.. Sosem voltam még izgatott amikor vele találkoztam. Gondolataimat a csengő éles hangja zavarta meg. Az órára pillantottam, ÚRISTEN! háromnegyed kettő. Itt van. Az ajtóhoz rohantam,közben a hajamat igazgattam.
- Szia. Mehetünk? kérdezte az ajtóban állva kezében egy Milka mogyorós csokival.
- I-igen – akadozott a hangom. - Akarom mondani – Igen persze, csak össze szedem magam. Addig gyere be és dobd le magad valahová.
- Dobjam le??? mióta használsz te ilyen szavakat? - ráncolta a homlokát
- Milyen szavakat? kiabáltam ki a fürdőből.
-„dobd le magad”
- Mondtam ilyet?
- Ne játszd már a  hülyét furán viselkedsz amióta megérkeztem.
- Biztos a kávé miatt van.
- Kávé? te nem is kávézol-jelentette ki.
- Mától igen!
- Oké,mehetünk. elkészültem.
- Végre.  –  elégedetlenkedett.
- Na és hova megyünk?
Moziba-mosolyodott el.
- Mióta járunk mi…- akadt el a hangom - vagy is mióta járunk te és én moziba?
- Amióta te kávézol. azóta.
Irány a moziba be!
-A pénztárhoz Dávid ért először. - Kettő jegyet kérek-mondta Dávid
- kettőt??
- Igen kettőt. Én fizetek.
- És még én viselkedem furán- morogtam.
A film közepe táján a kezét a combomra csúsztatta. A szívem egyre hevesebben vert. Éreztem hogy az arcom kezd elvörösödni. Próbáltam úgy tenni mintha észre sem venném. Na de hát ki az a hülye aki egy ilyen dolgot nem vesz figyelembe.
A moziból kilépve próbáltam minél hamarabb lelépni. Valahogy kezdett kínos lenni az egész szitu.
Ö-Ö nekem mennem kell, anyu most írt egy SMS-t hogy azonnal menjek haza.
- Mondtam már hogy rosszul hazudsz? – széles mosoly lepte el az arcát. És lépett közelebb hozzám.
- Lehet hogy ezt még megfogom bánni, de legalább megpróbáltam- ahogy ezt kimondta karjait átkulcsolta a derekamon. -mélyen a szemembe nézett és megcsókolt.
- Úgy éreztem mintha puha,rózsaszín felhők között repkednék. Egyszerűen leírhatatlan.
Közben mintha egy dallam szólalt volna meg. „i knew that when i met you i’m not gonna let you runaway”
- Te zenét is rendeltél? mosolyodtam. Kipattantam az ágyból, mint a felhúzott paprikajancsi. Ahogy felültem az ágyam végén Adél ült. Zöld szemeit meresztve rám.
- Úgy nézel ki mint aki kísértetet látott. Mit álmodtál? ennyire rossz csak nem lehetett.
- Mit keresel itt –kapkodtam a levegőt mint akinek aszma rohama van.
- Megbeszéltük,hogy reggel jövök érted és együtt megyünk moziba. emlékszel?
- Az az átkozott mozi. Persze emlékszem már. - csuklott el a hangom,és sírógörcs tört ki belőlem.
- Míra mi baj?? ne csináld már megijesztesz
- Dáviddal álmodtam.
- és? mondd már ne mindent harapófogóval keljen kihúzni belőled.
- Dávid elhívott moziba. te pedig elkezdted magyarázni,hogy vegyem már észre hogy belém van esve. Amikor a filmnek vége volt a mozi előtt megcsókolt.
- Jujjjjjjj Míra szerelmes- kiabálta Adél
- Csitt már megőrültél?
- Nyilvánvaló hogy érzel iránta valamit.
- Most mi csináljak? nem akarom ezt érezni zokogtam tovább.
- Legyél vele olyan amilyen eddig voltál. Ha  ő is érez irántad valamit majd jelezni fogja,ha még eddig nem tette.
- Olyan jó hogy vagy nekem. Borultam Adél nyakába.
Hasonló történetek
5568
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
2815
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
Isabella ·
jó lett volna ha a kivitelezésre több időt szántál volna :)
csuncsusz96 ·
mire gondolsz a kivitelezés alatt?:)

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: