Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Woodgate: A sorozat annyira magával raga...
2024-10-08 23:18
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Harry Potter, szerelmes rész

Towel boy


- Rohadt Potter – motyogta Draco a bajsza alatt, ahogy a kihalt folyosón ballagott. Ötödik éve, hogy a kviddics csapatban van, és még egyszer sem sikerült megverni a Griffendéleseket. A mai meccs sem volt különb. Fej-fej mellett száguldtak a cikesz felé, de mégis Harry ért oda előbb. -Rohadt Potter – Ismételte a Mardekár szőke hercege. Nem bírta tovább a rideg pillantásokat a klubhelyiségben, így hát elhatározta, hogy elmegy mosakodni.

Úgy tűnt, hogy egy lélek sincs a prefektusi fürdőben. Draco tovasétált a pózoló hableány képe, majd az óriási fürdőkád mellett. Nem volt pancsolós kedvében. Továbbment a következő helységbe, ahol csak egy csap és egy zuhanyzófülke állt – az utóbbi éppen használatban volt.

- Öhm... Hello? – kérdezte Draco zavartan; nem nagyon akart emberekkel beszélni emberekkel (főleg nem egy pucér emberrel, akitől csak egy bepárásodott üvegajtó választotta el).

- Ki van itt?- válaszolt egy riadt lányhang, miután a vízcsobogás megszűnt. - Malfoy! Pont te hiányoztál!

Átlát az üvegen? ~ gondolta Draco. ~ Biztos párasemlegesítő varázslattal van belülről ellátva. -Weasley! - ismert rá a Mardekáros a cinikus hangra. - Miért nem ünnepled a Griffendélt a többiekkel? Csak nem fizetni kell a belépőért?

- Talán nem vagyok ünneplős kedvemben! És te miért nem picsogsz Piton professzor ölében a Mardekár veresége miatt?

- Nagyon vicces Weasley! De engem legalább senki sem dobott egy kínai nyafogós libáért. - Úgy tűnt, ezeknek a szavaknak meg volt a hatása, mert egy tompa csattanás hallatszott; mintha a szappan leesett volna.

- Honnan tudod?

- Honnan ne tudnám? Egyik nap még undorítóan kéz a kézben járkáltok fel és alá Potterrel, a másik nap már Chang ül az ölébe... kár érte, jó bőr. Bár én nem váltottam volna. - Draco a szájába harapott, ahogy befejezte a mondatot. Bár sose ismerte volna be, mindig is tetszett neki a legkisebb Weasley. ~ Miért ne? Szép lány, és ami a legjobb benne, Pottert bosszantaná, mert a volt barátnője, nem is beszélve a vízlipatkányról, akinek kishúga~

- Draco? Ide adnád a törölközőm? - kérdezte Ginny remegő hangon. Dracót ez nagyon összezavarta. Meg sose szólította Dracónak a lány. Úgy érezte, muszáj megszereznie ezt a különös lányt. Ahogy az akasztó felé nyúlt, két törölközőt látott. Egy halványzöldet és egy rikító pirosat. ~ Melyik lehet az övé? Remélem a zöld az. Ha nem is Mardekár-zöld, de akkor is. Potter nem érdemli meg, hogy Ginny az ő háza színébe törölje a testét.~

- Melyik az?

- A zöld. - Egy győzedelmes mosoly tűnt fel Draco arcán. ~ Engem választott Harry helyett.~ Egy úri mozdulattal beadta a törölközőt az üvegajtó felett. Ginny kilépett a fülkéből. Az egész mellkasa (már amennyi látszott belőle) víztől csillogott. Vörös haja egy kócos kontyba volt feltűzve, csak néhány rakoncátlan tincs omlott le vállára. Úgy nézett ki, mint egy gyönyörű erdei tündér. A csaphoz lépett, aminek a szélére tette a dolgait. Egy arany láncot csatolt fel a nyakába.

- Hát ez is ritka! Egy Weasley értékkel! ~ Kuss Malfoy!!!~

- Igen - a vörös ridegen mosolygott. - Képzeld, meg beépített csatornarendszerünk is van! – Ginny egy majdnem üres fogkrémes tubusból próbálta kinyomni a maradékot, de nem nagyon sikerült a művelet. Talán ez volt az utolsó csepp a pohárban, mert a következő pillanatban Ginny földhöz vágta a tubust is, meg a kefét is, majd zokogásban tört ki. Draco tudta, hogy nem kéne, de az eszénél erősebbnek bizonyultak a vágyai. A lányhoz lépett, és átkarolta a derekát.

- Sssshh! Használhatod az enyémet, az még szinte tele van.

- Te barom! - Ginny nevetése félbeszakította sírását, de nem sokáig, mert a következő szavát megint könnyek kísérték. - Miért nem vagyok elég jó neki? Miért akarja inkább azt a kis ribancot? Én mindent megtettem volna neki, de neeem! Ő inkább a kis pityergő picsával etyepetyézik! Hát én is tudok sírni! - Azzal a mozdulattal Draco vállára borult, és keservesen zokogni kezdett.

- Ugyan már! Nem is értem, mit ettél Potteren. Mert hát nem egy szívtipró. Ha nem lenne híres, akkor Zombi nyuszi lenne a beceneve, ás csak Hugrabugos ronda, félénk csajokkal randizna. Draco Malfoy sokáig képtelen volt kedvesnek lenni; Ginnyt vállánál fogva a falhoz nyomta, és erőszakosan megcsókolta. Legnagyobb meglepetésére a lány nem tiltakozott. Egy néhány perces nyelv-háború után Ginny visszahúzódott.

- Hat asszem ez felért egy fogmosással - mondta a vörös épp olyan cinikus hangon, mintha mi sem történt volna. Hátat fordított, és elkezdte felszedni a cuccait.

- Ne menj még!

- Késő van.

- Látlak majd?

- Hát persze! Ugyanabba az iskolába járunk, emlékszel?

- Tudod, hogy értem. - Erre Ginny megfordult, és elmosolyodott.

- Rossz szokásom, hogy minden nap este 11-kor zuhanyok.


THE END:)
Hasonló történetek
3946
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4075
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bogyó ·
Baromira tetszik!!!Nagyon jó!!Eltaláltad minden igényemet Malfoy-al!!! :grinning: Remélem lecc következő is :blush:

Shadow13 ·
Ne mááááár.....

Hogy lehetsz ilyen ?!

Az én Hp-átdolgozásomban feltűnik egy új lány, Sonja(én lennék..:), és Ő jön össze a helyes és nagyon szőke Dracóhoz.....

' Lehecc ilyen?!?!?!?! :frowning: :blush:


A Macska a legközelebbi fáról....

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: