Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hálával tartozom az InternetesKaszinok.hu weboldalnak!


Nem vagyok nagy kaszinó játékos pláne nem online kaszinóban még sosem játszottam. Valahogyan mégis (másolom) rábukkantam az interneten a http://interneteskaszinok.hu weboldalra, ha már itt vagyok, megnézem mit is kínálhat nekem egy ilyen online kaszinókat kínáló weboldal. A számos kaszinó, és kaszinó játék ajánlatok között szemet szúrt a honlapról a Betclic kaszinóba történő regisztráció esetén kapható 30.000Ft-os kaszinó bónusz, mely szerint összességében eddig az összegig megduplázzák első befizetésemet. Mit ad isten a bankszámlámon rendelkezésemre állt 2200Ft, ami tudom nem sok, de ott volt. Gondoltam egye fene legfeljebb annyi a 2200Ft-nak. Fogtam magam és beregisztráltam a Betclic kaszinóba. Miután ez megtörtént, mivel dombornyomott bankkártyám volt az összeg 2-3 percen belül a kaszinó számlámon is volt. Ekkor, vagyis nem sokkal ezután megérkezett a párom, aki nagy szemekkel nézte, Zsolt- te mi a fenét csináltál???, kérdőre vonva engem. Mondom játszok! Figyeld, hátha nyerünk. A pénzt átvittük a kaszinó számlára, tehát Euróra váltottuk. Ahogy korábban ígérték az összeg valóban megduplázódott. Elkezdtem pörgetni. Valahogy mindig úgy jött ki a lépés, hogy nyertem, vesztettem, aztán megint nyertem, tehát eredmény nem született. Ekkor döntöttem úgy, hogy nem kapkodok tovább, mielőtt elveszítem a pénzemet, inkább körülnézek. Mint láttam az Euró tétes játékok mellett vannak magyar forinton is játszható kaszinó játékok is. Gondoltam akkor most azok jönnek! Át is tettem a megmaradt pénzemet forintra. Ekkor közölték velem, hogy a bónuszt még nem forgattam meg elégszer ezért azt elveszik. Mondom legyen én akkor is forintban akarok tovább játszani. Úgy hogy, összességében a bónusz levonása után 1800Ft-om maradt, bár ez több is lehetett volna, ha időben megállok, voltam én 26 Eurónál is:) Páromra bíztam a forintban játszható nyerőgép kiválasztását. Ő valami King-Kong gépet választott. Mondom legyen! Elolvastuk a játékszabályokat és láttuk, hogy 3 majom kellene az első három sorba akkor sokat nyerhetünk. Hozzá teszem, hogy a párom nagy Agykontrollos, tehát szerinte csak akarni kell, és az meg is valósul. Így is tettünk akartuk, akartuk, mikor egyszer csak 3 majom az első három sorban! Innentől azt sem tudom mi történt! Egyszerre csak pörögtek, pörögtek az ingyenes pörgetések! Körülbelül tán 650 ingyenes pörgetést kaptunk, és felmentünk egészen 38600Ft-ig! Ez valóban így volt! Mivel kis téten játszottunk ez kb 1 óra hossza volt Addig én tiszta ideg voltam! Át is szóltam a párom testvérének, hogy kérlek ne tölts most semmit nyerünk, nehogy meg szakadjon az internet. Szóval lepörgött, nyertünk! Amiért hálás vagyok az InternetesKaszinok.hu weblapnak az azért van, mert ügyfélszolgálatukon keresztül azonnali segítséget kaptam a nyereményem felvételéhez, ami 3 napon belül megérkezett kaszinó számlámra! Ez számomra egy örök emlék marad! Köszönöm!
Hasonló történetek
3838
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4422
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: