Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Haláltánc

Halkan szólt egy cselló lágy hangja... A fekete márványkő padlón álló 2 cm -es vértócsát egy mezítelen láb érintése kavarta fel. A lábujjak kis kört rajzoltak, majd a magasba emelkedtek. A lány kecsesen mozgott a holdfényben, mozdulatai könnyedek voltak, fekete, harminc centis szoknyája meg-meglebbent, ahogy forgott, felugrott, arrébblibbent. Mélyvörös haja szálldosott sápadt arca körül és a lány csak táncolt a csellók bódító hangjára.

Megjelenik a semmiből a fiú. Sötét öltönye fekete hajával együtt beleveszik a mögötte lévő semmibe, kék szemei világítanak. A lány odalép hozzá, a fiú táncolni kezd vele. Lassan, a gyászzene ritmusára mozognak. A lányon már magas sarkú, ezüstszínű cipő van, haja hullámokban lóg le derekáig, melyet a fiú keze fon át. Ruhája finom tüll, selyem, csillámok. A mozdulataik összehangoltak, lépéseik fel-felkavarják a vért, és látni engedik pár pillanatra a fekete márványt. Csak egymás szemét nézik. A fiú keze egyre szorosabb ölelésbe zárja a lányt, a lány egyre jobban simul a fiúhoz, a tánc egyre nagyobb lendülettel sodorja őket a végtelen vértócsában.

Sikoly hallatszik, a csellók elnémulnak, a fiú keze lecsúszik a lány derekáról, eltűnik, újra a semmibe veszik, ahonnan előtűnt. Csend lesz. A lány egyedül marad. A cipője eltűnik, haja megint egyenes, és kócos, ruhája újra a régi kis fekete szoknya. A zene megszólal. Előröl. A lány megint táncol. Lábujjai ismét felkavarják a vért. A fiú nemsokára megint megjelenik, hogy elbűvölje, aztán elhagyja őt. a zene majd megint elhalkul. A lány, majd megint egyedül marad. Minden újra, minden előröl, minden... mindig...
Hasonló történetek
25097
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
18056
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Violence ·
Nagyon tetszik, bár nekem nem magát a címet juttatta eszembe, nekem a vér csak egy aláfestő "művészi" eszköz volt, jobban tetszett a táncoló pár, és az hogy mindez folyamatosan ismétlődik. Megfogtál vele. Megy a 10es.

Debreceni Hedvig ·
Őszintén szólva igencsak meglepődtem ezen a nem várt pozitív fogadtatáson. Nagyon szépen köszönöm... Egyébként azt hittem, h mindenki számára érthetetlen, követhetetlen, és zagyva szöveg lesz az egész, de nagyon kellemes meglepetésként ért, h nem így van

Tűzmadár ·
Szerintem is jó, de zavar a "2 cm". Lehúzza az egészet. Miért nem pár centist írtál?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: