Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gyászmosoly (és - az írás elvarázsolt kastélyának tükre)

Amikor zebra voltam

szerelmesemmel andalogtam, ő annyiaknak mesélte volna, milyen gyönyörűek a csíkjaim. De nem járt arra senki.
A szíve majd szétszakadt, hogy elvakult boldogságát, melyet magáénak tudott, nem oszthatja meg a világgal. Mikor arra jött egy oroszlán falka, Kedvesem ujjongott és nekik bemutatott.
Nekik, akiknek nem voltam más, csak a vacsora.

Amikor oroszlán voltam

napokig éheztem az esős évszakban. Hálásan gondolok arra a pillanatra...
A reményt már feladtam, elgyengültem a vadászatra és akkor a számba sétált a csíkos hús mosolyogva.
Tizenkét kölyköt neveltem fel utána, büszke nemzetségem javára.

Amikor magamnál vagyok

pontosan tudom, hogy a jó is lehet rossz. Aztán az egészet megfordítom. Hatástanilag mindenképp. De ezenkívül mit tehetnék.
Megnéztem milyen szerelmesek a zebrák és, hogy ettől válhat túlélővé az oroszlán.
Hasonló történetek
3632
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
4457
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Corvin ·
hmm
A hozzaszolas megiscsak a murol kellene, hogy szoljon.

Csakhogy visszatereljem a hozzaszolasokat ( a kulonbozo zikk-zakkok utan) a Whym altal megadott alapra- kinek ma megjelent muvehez itt gratulalok- idezek egy velemenyt, mely megjelent, de nem az enyem: "..... ez a legjobb novellad"

Ezzel nem biztos, hogy egyet lehet erteni, hiszen nekem pl.a napokban megjelent "Igeretek a reten " jobban tetszik (a mai Golden Globe -on ebbol mutattak be a Dreamgirls-ot? ).Ugyanakkor Hozzam legkozelebb megiscsak a kozel ket eve irt monologod all.

Ami ebben az irasban azonban megis nagy pozitivum, az a kovetkezo:
szerintem a fentemlitett irasaiddal egyutt bizonyitja, hogy "ez megsem csak egy porno oldal",

de mindenekelott merfoldko az,hogy eloszor tunik fel irasodban vegkicsengesnek a a jovot illeto optimizmusod : a tuleles.
Sok mosolyt hozza.

Tűzmadár ·
Ufff… Ezzel az írással kapcsolatban én már beszéltem…
Véleményem azóta nem változott, de kiegészítem annyival, engem a zebra lényed fogott meg.
lököttyúk ·
Igen, szívesen vagyok zebra.
De itt és most szögezzük le Tűzmadár, EZ nem írás, nem novella, kutyafüle, miegymás.
Ez az, ami a címe.
Tűzmadár ·
Nem értem ezt a szögezéses akármit, én anno azért nem tettem idézőjelbe a novella szót, mert úgy véltem, anélkül is érted, mire gondolok… de szögezz nyugodtan, engem nem zavar…
Kérsz egy kis vermutot?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: