Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Rémpásztor: Köszönöm. Most időben feltöltö...
2024-05-14 11:08
laci78: szokás szerint nagyon jó - rem...
2024-05-14 10:35
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Füreden történt

Tomi megy.
Tomi az utcán megy.
Tomi a Rezeda utcán megy.
Tomi a Rezeda utcán megy éjfélkor.
Tomi a Rezeda utcán megy éjfélkor, egyedül.
Tomi a Rezeda utcán megy éjfélkor, egyedül, szatyorral a kezében.
Tomi a Rezeda utcán megy éjfélkor, egyedül, szatyorral a kezében, és ránéz a fára,.
Tomi a Rezeda utcán megy éjfélkor, egyedül, szatyorral a kezében, és ránéz a fára, amin egy gólya ül.
Tomi a Rezeda utcán megy éjfélkor, egyedül, szatyorral a kezében, és ránéz a fára, amin egy gólya ül, bár este nem ül a fákon gólya.

Tomi a Rezeda utcán megy éjfélkor, egyedül, szatyorral a kezében, és ránéz a fára, amin egy gólya ül, bár este nem ül a fákon gólya, ezért elfordítja a fejét.
Tomi a Rezeda utcán megy éjfélkor, egyedül, szatyorral a kezében, és ránéz a fára, amin egy gólya ül, bár este nem ül a fákon gólya, ezért elfordítja a fejét és továbbmegy.
Tomi a Rezeda utcán megy éjfélkor, egyedül, szatyorral a kezében, és ránéz a fára, amin egy gólya ül, bár este nem ül a fákon gólya, ezért elfordítja a fejét és továbbmegy a háza felé.
Tomi a Rezeda utcán megy éjfélkor, egyedül, szatyorral a kezében, és ránéz a fára, amin egy gólya ül, bár este nem ül a fákon gólya, ezért elfordítja a fejét és továbbmegy a háza felé, ami 46-os.
Tomi a Rezeda utcán megy éjfélkor, egyedül, szatyorral a kezében, és ránéz a fára, amin egy gólya ül, bár este nem ül a fákon gólya, ezért elfordítja a fejét és továbbmegy a háza felé, ami 46-os, és lassan oda is ér.

Tomi felmegy.
Tomi felmegy a lépcsőn.
Tomi felmegy a lépcsőn az ajtóhoz,.
Tomi felmegy a lépcsőn az ajtóhoz, hogy kinyissa.
Tomi felmegy a lépcsőn az ajtóhoz, hogy kinyissa és belépjen.
Tomi felmegy a lépcsőn az ajtóhoz, hogy kinyissa és belépjen, majd lepakolja a cuccát.
Tomi felmegy a lépcsőn az ajtóhoz, hogy kinyissa és belépjen, majd lepakolja a cuccát az ajtó mellé.

Tomi felmegy a lépcsőn az ajtóhoz, hogy kinyissa és belépjen, majd lepakolja a cuccát az ajtó mellé, amit azután be akarna csukni,.
Tomi felmegy a lépcsőn az ajtóhoz, hogy kinyissa és belépjen, majd lepakolja a cuccát az ajtó mellé, amit azután be akarna csukni, de nem tudja.
Tomi felmegy a lépcsőn az ajtóhoz, hogy kinyissa és belépjen, majd lepakolja a cuccát az ajtó mellé, amit azután be akarna csukni, de nem tudja, mert meglát valakit.
Tomi felmegy a lépcsőn az ajtóhoz, hogy kinyissa és belépjen, majd lepakolja a cuccát az ajtó mellé, amit azután be akarna csukni, de nem tudja, mert meglát valakit, aki pont előtte áll.
Tomi felmegy a lépcsőn az ajtóhoz, hogy kinyissa és belépjen, majd lepakolja a cuccát az ajtó mellé, amit azután be akarna csukni, de nem tudja, mert meglát valakit, aki pont előtte áll a sötétben.

Tomi felmegy a lépcsőn az ajtóhoz, hogy kinyissa és belépjen, majd lepakolja a cuccát az ajtó mellé, amit azután be akarna csukni, de nem tudja, mert meglát valakit, aki pont előtte áll a sötétben, és megemeli a kezét.
Tomi felmegy a lépcsőn az ajtóhoz, hogy kinyissa és belépjen, majd lepakolja a cuccát az ajtó mellé, amit azután be akarna csukni, de nem tudja, mert meglát valakit, aki pont előtte áll a sötétben, és megemeli a kezét, amiben egy vascsövet szorongat.

Az alak lesújt.
Az alak többször is lesújt.
Az alak többször is lesújt a csővel.
Az alak többször is lesújt a csővel Tomi fejére.
Az alak többször is lesújt a csővel Tomi fejére, ami szétreped.
Az alak többször is lesújt a csővel Tomi fejére, ami szétreped és fröcsög belőle az agyvelő.
Az alak többször is lesújt a csővel Tomi fejére, ami szétreped és fröcsög belőle az agyvelő a falra.
Az alak többször is lesújt a csővel Tomi fejére, ami szétreped és fröcsög belőle az agyvelő a falra és a lépcsőre.

Tamás eldől.
Tamás nagy puffanással eldől.
Tamás nagy puffanással eldől a lépcsőn.
Tamás nagy puffanással eldől a lépcsőn, közben ömlik a vére.
Tamás nagy puffanással eldől a lépcsőn, közben ömlik a vére és az agyveleje.
Tamás nagy puffanással eldől a lépcsőn, közben ömlik a vére és az agyveleje a fején tátongó repedésből.

Tomi halott.
Tomi halott, a gyilkos pedig sétálni indul.
Tomi halott, a gyilkos pedig sétálni indul az éjszakai csendben.
Tomi halott, a gyilkos pedig sétálni indul az éjszakai csendben, amit a kutyák ugatása tör meg.
Tomi halott, a gyilkos pedig sétálni indul az éjszakai csendben, amit a kutyák ugatása és az ajtón kilépő anya sikoltozása tör meg.
Tomi halott, a gyilkos pedig sétálni indul az éjszakai csendben, amit a kutyák ugatása és az ajtón kilépő, csápoló anya sikoltozása tör meg.
Tomi halott, a gyilkos pedig sétálni indul az éjszakai csendben, amit a kutyák ugatása és az ajtón kilépő, csápoló anya sikoltozása tör meg: " Tamás!"
Tomi halott, a gyilkos pedig sétálni indul az éjszakai csendben, amit a kutyák ugatása és az ajtón kilépő, csápoló anya sikoltozása tör meg: " Tamás! Már megint!"
Tomi halott, a gyilkos pedig sétálni indul az éjszakai csendben, amit a kutyák ugatása és az ajtón kilépő, csápoló anya sikoltozása tör meg: " Tamás! Már megint későn jöttél haza!"
Tomi halott, a gyilkos pedig sétálni indul az éjszakai csendben, amit a kutyák ugatása és az ajtón kilépő, csápoló anya sikoltozása tör meg: " Tamás! Már megint későn jöttél haza, és a ruhád is koszos!"

Tomi halott, a gyilkos pedig sétálni indul az éjszakai csendben, amit a kutyák ugatása és az ajtón kilépő, csápoló anya sikoltozása tör meg: " Tamás! Már megint későn jöttél haza, és a ruhád is koszos! Rohadj el!"
Hasonló történetek
3724
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
3119
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
BURGONYA ·
ÖREGEM TE EGY IGAZI KRUMPLENYÁK VAGY!!! :grinning:

AZ AGYAD TOTÁL LYUKACSOS! DEEEEEE EZ

AMI HOZZÁM MÉLTÓ ZSENIVÉ EMEL TÉGED E NYUGATIAS GONDOLKODÁSÚ REALISTA A NYELVTANT BÖRTÖNNÉ KORCSOSÍTÓ VILÁGBAN! :angry:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: