Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Félpercesek: A végzet angyala

...Mikor meglátta tudta, hogy ő kell neki. Sok szerelme volt már, de Ő mindennél kívánatosabb és szebb volt. Szemeiben huncut csillogás, mit fekete tincsei takartak. -Fiatal még- gondolta Fekete. Beleszeretett, első látásra. Fekete nagyságát nagy tiszteletben tartotta társa.
Megölelték egymást és násztáncot kezdtek. Fekete szépsége és illata elvakította a szerelmét. Belé akart hatolni... benne akart lenni. Nem volt szükség semmilyen más kommunikációra. Minden tökéletes volt, de aztán Fekete meglátta a párja szemében a félelmet. Nem törődött vele, hisz akkor élvezet volt eggyé olvadni.
Hirtelen minden szétesett. Fekete körbenézett, szerelmét viszont sehol sem látta. Ráébredt az igazságra. Ő egy kéjgyilkos. Tudta, hogy szerelme örökké benne él. Irtózatos fájdalom hasított a szívébe. Egy nászéjszaka után sem érzett ilyet. Szemeiben könny csillogott.
A távolban meglátta a tengert. Már tudta mit kellett tennie. Minden lépés fájdalmas volt. Visszagondolt gyermekkorára és szenvedett.
- Nem szabadott volna megszületnem. Apámat sosem ismerhettem meg, anyám eldobott magától. Gonosz vagyok. Miért? Nem kell nekem ez az élet.
Felmászott egy sziklára és le akart ugrani. Megijedt a haláltól. Gyorsan el akart menni, de egy hullám felcsapott a szikláig és magával sodorta. Menten megfulladt.
A kislány kiugrott a vízből, odaszaladt édesapjához és sikítozott - Egy pók a kádban!
Hasonló történetek
15403
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
25104
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Amnaen ·
Mindig meglepsz...

Tűzmadár ·
No igen. A Feketeözvegy lelkivilága. :-)

Alllegra ·
No ez rendben van. :innocent:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: