Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

fáj,nagyon fáj..............

ez történet még nem ért véget,de úgy érzem hamarosan lezárul! kezdjük is a legelején:
minden egy szombat este kezdődött. ismertem már a fiút ,igy mások már beszéltek róla. az egyik haveromnak köszönthetően beszélgetni keztem vele. akkor este nem tett bennem mély benyomást. eljött a következő hétvége, és ő meg a barátja addig néztek és köszöngettek. azt az estét is vele töltöttem. nem igazán szertettem volna vele járni,de idővel megfogott benne valami. most rájöttem az ami most a kapcsolat megrontója lett. nagyon zárkózott,kevesett beszél,kiszámithatattlan. de viszont nagyon jól néz ki,szép zöld szeme van,gyönyörű fekete haja van és nagyon helyes arca. :) na de ez már nem ide tartozik. elkeztünk járni,minden tökéletes volt. ismertem a barátait,ők nagyon szertetnek,szerettek engem,ha meglátott,hogy a buszmegállóban álltam, rögtön hivott,hogy hova megyek.esténként hivott,hogy megyünk e "taknyoskodni"? nagyon beleszerettem. igaz volt egy törés a kapcsolatunkban.mikor nem hivott már egy hete,hétvégén találkoztam vele fent egy szórakozóhelyen és azt mondta,hogy ez a 3 hónap amit együtt töltöttünk csak arra volt jó,hogy lefeküdjek vele. na akkor összetörtem,az egész estét végig sirtam. a barátai mind mellettem álltak és nem értetteék,hogy hogy lehet ilyen-hogy lett ilyen ez a kölyök. akkor úgy gondoltam,hogy vége. jött a hétfő és felhivott,hogy beszéljünk. jó beszéltünk,azt mondta,hogy nem tudja mi történt vele,nem igy gondolta és béküljünk ki. elhivott strandra szombaton. elmentünk , jöttek a barátai is. a legjobb barátja azt mondta/ezt tartaja még most is bennem a lelket/,hogy a barátomnak én vagyok az első olyan barátnője akit visz a ha a haverokkal megy valahova,meg azt mondta,hogy hozzá nagyon sok türelem kell,de megéri! ez a nap életem egyik legjobb napja volt. este még felmentünk ott else mozdult mellöllem,nagyon aranyos volt. teltek multak a hónapok és most azt veszem észre,hogy nem hiv már olyan gyakran,sőt szinte nem is hiv. ha lát az utcán akkor int egyet és megy tovább. nem úgy áll már hozzám ,mint régen. ez nagyon fáj. nem tudom,hogy mennyi esély van a kapcsolat túlélésére. bizom benne,hogy elég. de ha ez igy megy tovább én feladom,mert nem fogom magam megálázni azzal huzamosabb időn át,hogy én megyek utána.
Hasonló történetek
3215
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
3947
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: