Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Érzések 2.

Amióta Csenge másfél éves is elmúlt, kizárólag elalvás előtt kellett tisztába tenni.
– Gyere, megyünk pancsizni – fogta kézen a gyerekét Klári, miután kivette az etetőszékből. A fürdőszoba felé tartva a kislány lassan tipegett mellette; nagyon jó kedve lett hirtelen, immár nyoma sem volt az iménti visításnak.

A fiatalasszony a kádba állította és lemosta a fenekét. Csenge mindeközben egy sárga műanyag halacskával volt elfoglalva, amit még akkor sem engedett el, amikor tiszta rugdalódzót kapott.
– Kész, elég volt – zárta el Klári a csapot. – Most pedig megyünk hamikázni. - A fiatalasszony a franciaágyra ült, s a hátát párnákkal támasztotta ki. Csenge már alig bír magával. Befúrta magát anyja az ölébe; a mellbimbót a szájába se kellett igazítani, azonmód bekapta, majd erőteljesen szívni kezdte. Közben két csöpp kezével belekapaszkodott Klári keblébe. A fiatalasszony gyöngéden nézte kislányát, amint az szopik; eközben látta saját, hatalmasra duzzadt mellein a sötétkék ereket, a szabadon lévő piros bimbó csúcsán az újra megjelenő és lassan legördülő tejcseppeket, amelyek lassan, egymás után csordultak le a hasára.

Eszébe jutott, hogy volt férje a melleit szerette a legjobban. Ilyen senki másnak nincs – mondogatta, élvezettel simogatva a halmokat, amelyek csúcsán büszkén ágaskodtak az óriási, kupolaszerű, halványbarna bimbók. „Örülök, hogy tetszik”, válaszolta ilyenkor szerelmesen Klári, noha ő maga soha nem volt elragadtatva a fura formáktól. Mint a kecskéké – állapította meg némiképp boldogtalanul serdülő évei végén, amikorra cicijei már teljesen kifejlődtek. Ebből eredő gátlásai miatt még a barátnői előtt sem vetkőzött volna félmeztelenre; utóbbiak hiába irigykedtek az alakjára, a fiúk pedig hiába fordultak meg utána az utcán, hosszú ideig a csóknál tovább egyetlen srác sem jutott nála. Miután megszületett Csenge, Klári megbékélt eme adottságaival. Úgyis az a funkciójuk, hogy a gyereket táplálják, minden egyéb másodlagos – vélte. Legnagyobb örömére ez a mostani állapot jó ideje tartott: a kislány lassacskán húsz hónapos, és még mindig szopik.
– Akkor hát nem mindegy, hogyan néznek ki? – vonta meg vállát gondolatmenete e pontján a fiatalasszony. – Lacinak hiába tetszettek, mégsem maradt velem. Itt hagyott az egyéves gyerekkel és kész.

Ekkor az előszobában megszólat a csengő. Klári összerezzent, mert senkit nem várt ebben az időpontban. Anyja, húga, valamint Erika, a legjobb barátnője is többnyire az esti órákban ugrottak át hozzá.
– Ki vagy? – kiáltotta, miközben a hátára terítette fürdőköpenyét.
– Évi vagyok, a szomszédból – hallotta a bátortalan lányhangot az ajtó másik oldaláról. Évi, az a szép arcú, csinos kis fruska, aki két éve költözött ide a szüleivel. Richterék – jutott eszébe a nevük is. Annak idején jártak náluk bemutatkozó látogatáson, és megnézték Csengét is, amikor a világra jött, de az udvariasságon túl később sem került közelebb egymáshoz a két família. Évi... Kedves, illemtudó kölyök, ismerte el Klári, noha mindig bosszankodott, amikor a lány a találkozásaik alkalmával csókolommal köszönt neki. Soha nem volt még itt egyedül. Vajon mi járatban lehet?
– Bújj be, nyitva van! – szólt hangosan.
– Csókolom – dugta be a fejét némi bizonytalan botorkálás után a hálószobába a vendég, és szemmel láthatóan meglepődött, amikor megpillantotta az idillt. – Elnézést... Majd visszajövök – hebegte, s már araszolt is volna kifelé, de Klári kedvesen rászólt:
– Maradj csak! Ott találsz helyet magadnak – intett a fésülködő tükör előtti zsámolyra.

Évi illedelmesen helyet foglalt, miközben egyáltalán nem oldódott a zavara. Alig mert Kláriék felé pillantani, inkább a pipere holmikra szegezte tekintetét. A fiatalasszony is érezte a kínos csendet, ezért pár pillanattal később megkérdezte: – Mi újság?
– Csak egy sötétkék aljat szerettem volna kölcsönkérni... Az enyémet tavaly óta kinőttem, amikor felpróbáltam, akkor derült ki, és holnap lesz az évzáró, és oda kellene... – darálta egyetlen szuszra. – Már mindenhol megpróbáltam, de senkinek nincs, és anyának jutott eszébe, hogy próbáljam meg Klári néninél, mert nagyjából egyforma az alkatunk... Klári a „néni” szóra felkapta a fejét, de úgy döntött, egyelőre nem teszi szóvá. Elvégre is, hány éves lehet ez a lány? Tizenkettő? Legfeljebb tizenhárom? Mustráló tekintetét csöppet sem palástolva végigmérte, s megállapította: néhány esztendő múlva nagyon vonzó nő lehet belőle. Még így, ültében is látszott, hogy legalább olyan magas, mint ő. Az arca szép, a bőre hibátlan, a szemei kékek. Haja a válláig ér, s csak kétoldalt fogta össze világoskék csatokkal. Ugyanilyen színű topot visel, fehér csípőnadrágot és kissé magas sarkú fehér papucsot. Ahogy a zsámolyon előrehajol, a nadrágderéknál kibújik szatén bugyijának halványrózsaszín félholdja. Máris remek alakja van – állapította meg magában.
– Ha van időd, várj egy kicsit, amíg jóllakik Csenge. Lehet, hogy szerencséd lesz.

Egy ideig ismét csak a baba erőteljes cuppogását lehetett hallani. Klári válláról lecsúszott a köntös, megint csak egy szál bugyiban ült, karjaiban a látszólag mérhetetlen étvágyú gyerekkel. Évi lassan, még mindig bátortalanul rájuk nézett, a gyönyörű, fedetlen mellű nőre meg a kislányára, és mintha enyhült volna a megilletődöttsége.
– Milyen édi, ahogy eszik! Még soha nem láttam ilyet – csúszott ki a száján, mire Klári rámosolygott.
– Tudja, hogy az anyatejet semmi sem pótolja. Hál' Istennek, van belőle bőven. - Hamarosan Csenge mégiscsak befejezte az evést. Nyújtózkodott, majd anyja fülbevalója után kezdett érdeklődni. Klári felemelte és magához szorította.
– Most büfizik néhányat – jegyezte meg. És valóban, a kislány hamarosan megszabadult a feszítő, fölösleges levegőtől. Anyja felegyenesedett. – Na, irány játszani. Elnézést, mindjárt jövök.

Azzal átvitte Csengét a gyerekszobába, a járókájába tette, majd még mindig bugyogóban visszament Évihez.
– Elképesztő, mennyit tud enni – roskadt az ágyra, majd megemelte melleit. – Nézd csak, még mindig mennyire feszülnek! Alig bírom tartani őket!
– Finom lehet – mondta Évi az előbbi jelenetre gondolva, mire Klári elmosolyodott.
– Az. Már sokszor éreztem az ízét – törölt le egy újabb cseppet a kupoláról a fiatalasszony, majd ösztönösen lenyalta az ujjáról. Szinte nem ismert a saját hangjára, amikor a következő mondat elhagyta a száját:
– Nem szeretnéd megkóstolni?

(...Folytassam...?)
Hasonló történetek
15818
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
25566
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: