Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Érzéki csalódás

Este van. A rádióból halk zaj szűrődik, de fel sem fogom. A régi kislámpa sárgára festi a szoba falait. Fekszem az ágyamon, szemem csukva, karom kitárva. Nincs megágyazva, bár az álom kerülget, de én ruhában várom a tudatlanságot.
Gyengéd csók, érzem az ajkaid, hallom a hangod: „Kicsim”. Előbb mélyen magamba szívom az illatod, s miután érzem, hogy megsimogattad a hajam, kinyitom a szemem. Téged látlak. Nézel rám, apró, gyengéd mosoly az arcodon. Szemedben megértés s szeretet. Talán szerelem is.
.Bocsáss meg, annyira sajnálom. Én szerettem volna beszélni veled, de… Egyszerűen nem tudtam, nem volt rá lehetőség. Olyan iszonyú érzés volt, h tudom vársz rám és én nem mehetek. Annyira sajnálom…. – De Te csak csitítgatsz: „Sss”. Felhúzol és megölelsz. ”Nincs semmi baj. Tényleg”. Rád nézek s egy könnycsepp indul útjára, hogy a végén a semmibe zuhanjon. De Te csak nézel rám s ajkaiddal állod el útját. Majd megcsókolsz és ismét megölelsz. „Nem lesz semmi baj”.- mondod. Egy pillanat, amíg felfogom…
- Dehogynem. Hiszen ez is csak egy álom. Egy ábránd. Te nem vagy itt.- mondom, miközben arcod nézem. Aztán elmosódsz, alig látlak. Csak szemcsék maradtak belőled. És a hangod, ami mintha több ezer kilométerről szólna hozzám: „Kicsim. Veled vagyok”. Majd teljesen eltűnsz.
Kinyitom a szemem. Fekszem az ágyon, kitárt karokkal. Mintha várnék valamire. És akkor megjött: Egyetlen könnycsepp.
Hasonló történetek
2694
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
3119
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
Tetszett, de nem kellett volna az utolsó bekezdésben leírnod, hogy nincs veled. Fölösleges volt, kiderült korábban is.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: