Felnézett a szürkülő égre és megfeszült a teste a várakozástól. Újabb éjszaka, újabb kihívás. Atlanta a vadászok rémálma, legalábbis sokan ezt mondják. Pedig a tiszta vérű vadászoknak nem szokott gondot okozni.
A nap félórán belül lebukik és reggelre vér borítja majd és nehéz füst fog áradni a pórusaiból. A többi szolgálatot teljesítő vadász tőle pár utcára haladt, a veszélyesebb belváros felé tartottak, hogy elkezdjék a műszakot. Már kiürültek az utcák, minden épeszű eltűnik ilyenkorra az utcákról. Hirtelen rossz előérzete támadt, pár másodperccel utána embertelen erővel valaki berántotta a balra lévő sikátorba. A bal válla azonnal éles fájdalommal tiltakozott a mozdulat ellen, de nem törődve vele két tőr máris a kezében volt és még azelőtt lendítette támadásra, mielőtt még meglátta a támadóját. Száznyolcvan körüli magassággal számolt, nem két méterrel, így a mellkas alját érte, de azonnal lehajolt és a kést húzva a húsban a másik tőrt az illető combjába vágta és megforgatta benne. Dühös, fájdalmas morgás volt a válasz és a körülöttük fellobbanó tűzkör. Érezte a forró lángokat táncolni, ahogy hátralépett a sérülttől és a pengékről csöpögő vért ösztönösen letörölte a fekete nadrágba.
Elakadt a lélegzete, mikor felmérte az ellenségét. Egy talpig dühös és felajzott, két méteres démon tartotta fogva a tűzzel. Cseppet sem barátságos tekintettel méregette. A tűzfal megnyílt mögötte, helyet hagyva a falnál. A démon úgy nézte, mintha tudnia kellene, hogy mit vár, és engedelmességgel tartozna. Már most félig begyógyultak a sebei, a bőrét védő valami kezdett eltűnni, és vágya teljes mérete láthatóvá vált. Nyelt egyet, ahogy a nyers éhség kiült a démon arcára és felé lépett.
--Te döntöd el, mennyire fájjon. Ha a továbbiakban ellenkezel, garantálom, hogy pokoli lesz.
Olyan zsigeri félelem kúszott fel a gerincén, amilyet huszonhárom éve alatt egyszer sem érzett. Ez a démon ki fogja használni a testét, a jelek szerint minden módon. Még egyet felé lépett, pont kartávolságra került. Újra szívre ment, de a démon félúton elkapta a kezeit, összefogta és pillanatok alatt lefegyverezte. A falhoz szorította, a hideg és durva tégla karcolta az arcát. A hím végighúzta a kezét a hátsó combján és a derekánál, ahol hozzáért az apró lángoktól szétnyílt a farmer és leesett róla, a tangát egyszerűen letépte. Mielőtt ellenkezhetett volna, már háttal a falnak szorította, a lábait szétnyitva felemelte és minden előzetes nélkül egy időben hatolt belé a farkával és a fogával. A méreg megbénította, így nem sikoltott, ahogy két helyen tépte szét a démon. Pár perc után érezte, ahogy a sötét köd jótékonyan elnyeli és már nem kínt, hanem puha sötétséget érzett maga körül, bizsergő, kellemes meleget.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
- Ha bármikor, bármiben segíteni tudok, akkor számíthatsz rám!
- Tudom, ezért vagyunk itt. Mi nem utazótársak vagyunk, hanem szövetségesek és barátok!
Ezek a szavak olyan jól estek Qwâmbiinak, mintha azt mondták volna, hogy Dareth rémuralma megszűnt. Úgy érezte, hogy apja szelleme tért vissza a mágus testében. Mostmár boldogan, tiszta szívvel gyalogolt a mágus mellett. Megtöltődött önbizalommal. Úgy érezte, olyan lendületet kapott, amellyel bejárja egész Tirunent...
- Tudom, ezért vagyunk itt. Mi nem utazótársak vagyunk, hanem szövetségesek és barátok!
Ezek a szavak olyan jól estek Qwâmbiinak, mintha azt mondták volna, hogy Dareth rémuralma megszűnt. Úgy érezte, hogy apja szelleme tért vissza a mágus testében. Mostmár boldogan, tiszta szívvel gyalogolt a mágus mellett. Megtöltődött önbizalommal. Úgy érezte, olyan lendületet kapott, amellyel bejárja egész Tirunent...
Hozzászólások