Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Én, Peter Morrison 5.

Mire kellhet nekik az a bizonyos doboz? Nem hagyott nyugodni ez a gondolat. Hazamentem, de óvatosságból a szomszédos utcában parkoltam le, és körüljártam a házat melyben a lakásom van, de nem találtam semmi gyanúsat.
Felmentem a negyedik emeletre a lépcsőn. Nem használtam a liftet, mert az könnyen válhat csapdává, és különben is a lépcső edzésben tartja a lábakat. A folyosón nem volt senki. Elővettem a kulcsom és elfordítottam a zárban. Semmi nesz belülről. Benyitottam. Sehol senki hála az égnek, csak Tom a kutyám várt rám türelmetlenül az edénye mellett. Adtam neki enni, és én is elkezdtem falatozni. Haditervet kell készítenem, ez járt a fejemben. Tudtam, hogy a lakásomon nem vagyok biztonságban, ezért evés után összeszedtem néhány holmit, azután beszálltam a kocsimba. Ezúttal Tomot is magammal hoztam, nehogy valami baja essen. Két dolog állt közel a szívemhez a whiskyn kívül, Tom és a munkám. Tom egy kaukázusi medvevadász, és egy skótjuhász keverékeként jött a világra, ezért rendkívül értelmes és erős volt. A szőre a barna minden árnyalatában pompázott, néhol meghaladta az öt centiméter hosszúságot is. Néhány apró trükkre sikerült megtanítanom. Ezek közé tartozott, az is, amikor egy idegen kezében fegyvert látott két gyors csettintésemre óvatosan a háta mögé került majd váratlanul elkapta a fegyvert markoló kezet, és nem engedte el addig, amíg nem szóltam neki.
Hasonló történetek
4451
Nyolc körül hirtelen kialudtak a fények a környéken. Általános áramszünet volt. Moretti döbbenten hallgatta a semmit a fülhallgatóból. Rájött, hogy rettenetesen átverték. Kivágta a kocsi ajtaját, és rohant fel a megfigyelt lakásba. A sötét, ismeretlen lépcsőházban kétszer is felbukott, mire a másodikra ért. A lakásban talált másodkulcs alapján készített kulccsal bement. Sejtelme beigazolódott...
4573
A rablás simán ment. Kiiktatta a riasztót, végig ment az előtérig, kinyitotta az automata hátulját, kivett nyolcvanezer forintot, aztán mindent újra bezárt, majd bekapcsolta a riasztót. A hiányt csak akkor vették észre, amikor a bizonylatok alapján, még pénznek kellett volna lennie a gépben. Így ment minden hónapban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
MAKAVELI THE DON ·
ki a faszt erdekel a kutyad?
szopd le a faszat :rage:
Sírrabló ·
Köszönöm az inteligenciától sugárzó véleményt, nagy sztár lennél valamelyik kereskedelmi csatorna talkshowjában :innocent:

Elementhale ·
Most elárulom :D ide csak ezért írtam, hogy ez is ott legyen elöl a fórumban :D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: