Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Én és ő

Elolvastam a többi sztorit és úgy döntöttem én is leírom az enyémet:
Egy májusi nap volt.Sütött a nap amikor felébredtem.Kisétáltam a konyhába és ittam egy pohár vizet.Majd észbe kaptam,hogy ma jön látogatóba a legjobb barátnőm Szilvi.Gyorsan rohantam és megfürödtem,aztán rendbetettem magam.Móny 19 éves vagyok és egyedül élek.Nem éreztem még soha olyat lány iránt, mint Szilvi iránt.Régóta ki akartam próbálni lánnyal,de nem mertem neki mondani.
Szóval felöltöztem és leszaladtam a boldba kajáért és borért.
Majd hazamentem és kitakarítottam.
4 óra volt amikor jött Szilvi.Most is mint mindig miniszooknya,vékony toppal és erre omlik rá gyönyörű szőke haja.
-Szia Móny!Látom készültél a ma estére!-majd kacsintott egyet amit nem bírtam mire vélni.
-Ó,hát igen!-szóltam szerényen.
-Mit tervezünkestére?-kérdezte
-Hát,vettem pezsgőt meg van itton boris,és hát iszogathatnánk!-
mondtam boldogan
Ő erre csak bólintott és mondta,hogy szeretne pihenni.Jó,mondtam akkor aludj.De amikor mesztelenül feküdt le a vendégszobába(mert belestem) felizgultam nagyon.Ezért masziba kezdtem és próbáltam halk lenni.Levettem a ruháimat és még mindig masztiztam,de mivel hogy az ajtó előtt álltam túl nagyokat nyögve meghallotta Szilvi.Miután élveztem egyet belestem újra.Szilvi akkor már az ágyon ült és maszturbált.Én benyitottam és úgy mesztelenül megcsókoltam.Mikor láttam a zavarodottságt kirohantam és megittam a pezsgő java részét.Hát ettől jól becsíptem.Ekkor jött ki Szilvi és ő is mint én őt lesmárolz.Én vissza.Vadul csókolóztunk.
-Biztos akarod?-kérdezte.-Tudod én már régóta szeretlek és leszbi vagyok-folytatta-magamévá akarlak tenni,meg akarlak jól baszni!
Szólt majd újra megcsókolt én el toltam magamtól amire ő meglepődött hiszen ez csak azért volt,hogy felfeküdjek az étkezőasztalra.Amikor ezt észrevette rögtön odajött,megcsókolt,majd a mellemhez hajolt és gyúrni meg nyalni kezdte.Hangosakat nyögtem.Mire végzett mindkét mellemell én már teljesen kész voltam és csak azt ordibáltam:Dugj meg!Gyere!Mélyezd belém akár 4 ujjadat is.
Halgatott a szép szóra és azonnal a punámat kezdte nyalni,majd a csiklómat kezdte izgatni.Olyan jó volt.Csak nyögni tudtam az élvezettől.Majd a tanácsomat megfogadva először 2,majd 3 végül 4 ujját dugta a hüvelyembe.Na it jött el az idő.Megremegte és hangos sikoltások közepette élveztem el.leszáltam az asztalról és megfogtam Szilvi kezét és bevezettem a hálószobába,vad csókok közepette.

Folytatás????
Hasonló történetek
29938
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
30744
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: