Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Rémpásztor: Köszönöm. Most időben feltöltö...
2024-05-14 11:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Élt egy pap...

Élt egy pap egy kis faluban fiatal volt és vidám, addig míg meg nem szeretett egy gyönyörű barna lányt. A lány is lángra lobbant a fiatal pap láttán. Tudták, hogy szerelmük hiába, nem lesz ebből házasság.
A gazdag úr tönkrement, s feláldozta a leányát. Minden könyörgés hiába, így kell ennek lenni már.
Valahol a Volga partján élt egyszer egy barna lány. Irigyelték, de nem tudták, hogy a szíve dalia már.
Harangoznak a templomba, esküvőre megy a pár. És az oltár zsámolyánál várja őket a barát. Kérdezi halkan a mennyasszonyt:
- Szereted-e igazán?
- Szeretem - felelte halkan, s a szeme könnyes már.
Könnyes lett a barát szeme is.
- Jól gondold meg a szavadat!
- Szeretem! - feleli halkan - nem másítom szavamat!
- Esküdj hát a feszületre!
Sikoly tört ki ajkán.
És az oltár zsámolyánál halva fekszik a lány.
Esküvőböl temetés lesz, a barát beszél, beszél és a végső harangszónál összeesik.
- Bocsássák meg bűneimet, de szeretem őt igazán!
És a lány sírhantja mellett meghal a barát.
Néptelen lesz a temető, senki sem zavarja már a lányt és a pap fiút, kiket vár a mennyország.
Hasonló történetek
3931
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
3646
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
d.moni ·
???Volga partja katolikus pap?? Most mi van??? ES mitöl lett a papbol barat???? :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

omphalea ·
Ismét beigazolódott az a sokat hangoztatott mondás, miszerint kárunkra van az a sok. buta. brazil szappanopera.Rémes.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: