Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első csók

Nem hittem volna hogy velem is meg történik!Hogy valakinek be jövök és hogy v.ki közel kerülne hozzám!Naggyon közel!
Az én történetem egy esküvön játszódik!
A barátnöm növérének esküvöjén!
Nagyon vártuk már ezt a napot nagyon készültünk!Nagy terveink voltak!Pl:hogy majd iszunk,rá mászunk a fel szolgálokra meg hasonlok!De mi is tudtuk hogy ezeket a dolgokat nem fogjuk meg csinálni de azért álmodozni jó volt!És el jött a Nagy Nap!Az esküvön nem történt semmi!De a vacsorán!
Első 2 órában sem történt semmi de utána!Be libbent 2 srác!Mint utólag meg tudtuk:Peti és Marci!Nem is tetszettek elsö látásra!Andinak se,a barátnömnek!
Le zajlott a vacsora és andi meg én ki mentünk a parkoloba a kocsinkba zenét hallgatni!
Nagy örömünkre jöttek a srácok is!El kezdtünk beszélgetni!Aztán Andi le lépett a Marcival!
És én ott maradtam Petivel!Beszélgettünk dee egyböl észre vettem hogy be jövök neki!Én is meg nézetem magamnak!És hát igen!Jó pasi!
Sokat dumáltunk mikor meg jelent Zsoca a család alkoholistája!Hát persze hogy nem alkohol nélkül jött!1 üvög Martini,Napoleon konyak és Vodka!
El mentünk sétálni mind az 5en!
De mi elöttt elindultunk Peti hátra huzott hogy álljak meg és maradjunk le egy kicsit!
Ekkor át karolt és meg csokolt!Életem egyik legjobb élménye volt!!Nagyon jó smárolt!Ez után még nagyonon sokszor le smárolt!!Jőó volt!
De ez az estze is eltelt és el kellet bucsuznzunk!
Azóta nem látam és nem is beszéltem, vele!
Szinte semmit nem tudok róla!
Kicsit meg bántam hogy egy olyen emberrel csókoloztam elöször akit nem is ismerek és ugy érzem már meg se fogom ismerni!
És talán ez igy jobb is!!
Hasonló történetek
3947
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3842
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: