Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy rutin vizsgálat...

Amit tudni kell rólam hogy egy 19 éves lány vagyok,arcra azt mondják elég szép ( :) ),modell sajnos nemleszek az alakomból kifolyolag de imádnak a pasik ,fekete hosszú hajam van.Ezt csak azért irtam le hogy legyen valami vizuális elképzelésetek rólam.Ezelőtt még sosem irtam,igyhát várom a kritikákat és szivesen tanulok belőlük.De azért gondoltam ezt megosztom veletek.

Már nagyon régóta készültem menni nőiorvoshoz,semmi panaszom nemvolt,de édesanyám ragaszgodott hozzá hogy váltsak dokit és én rendeskislányhoz méltóan eleget tettem a kérésének.Egy nap ráis szántam magam a dologra,nagyon sokan voltak a vároteremben mire odaértem,megis fordult a fejemben hogy hátat forditok az egésznek.De végül bementem és leültem.
Ahogy ott vártam,elkezdtem töprengeni azon hogy mien is lessz az új doki,és hogy hogy is nézhet ki.Hallottakból annyit tudtam hogy elég fiatal és közvetlen,kiváncsivá váltam.
Talán 1 óra várakozás után szólitottak is,igy hát bementem a rendelőbe,Ott a nővérke megkért hogy fáradjak átt a vizsgáloba.Picit feszülten,de mélylevegőt véve beléptem,és meglepetésemre egy oltárian helyes pasas ült az asztal mögött,Alig léphette átt a 30at,kopasz,körszakállas elég nagydarab magas pasi.Röktön jobban éreztem magam,éreztem hogy szemeim felcsillannak :) Megkért hogy üljek le,és válaszoljak pár rutin kérdésre,én ugyis tettem,habár már 2 válasz közt elkalandoztak a gondolataim,ahogy a tekintetem a kezére esett és belegondoltam hogy nemsokára megis vizsgál. Talán észre vette hogy nem oda figyelek ahová kéne,,nemtudom.
Mikor már minden kérdésére válaszoltam,felszólitott hogy legyek szives levetkőzni.És én voltam oly szives,nagyonis!
Levetkőztem,és felültem a székre,ő lelült elém és pont olyan magaságban mint ahogy szoktak..mindenre jó rálátasa volt :) Hiába tudtam hogy neki ez nagyon rutinos,és hogy ugy nézz bele a nőkbe,olyan megszokással mintha tükörbe nézne,de engem mégis elkezdett izgatni a dolog,de féltem tőle hogy a buja fantáziám miatt elkezdek nedvesedni és észreveszi mi a szitu,Igyhát probáltam állitani a gondolataimon.
Nem olyan nagy sikerrel,gondol én,mivel mikor belém nyúlt,csak egy kaján önelégült mosolyt láttam az arcán.És még őrijtőbb lett tőle,de én ugytettem mintha semmi sem történt volna.
Mikor kihuzta belőlem az ujjait,azt hittem már vége is,és mehetek de erre rámnézett :
-" Még maradj,nem végeztünk.Azthiszem van egy kis problémád amit orvosolni kellene.Csinálunk egy belső ultrahangot." és vissza tért az a pajzán mosoly az arcára.
Nemtudtam mire véljem ezt az egészet,dehát ott maradtam és vártam mi lessz tovább.Láttam ahogy hátra megy a rendelőbe,és a kisflakonból kinyom az ujjaira a gélből. Majd elém lépett,és ujra belém nyúlt.
-"És az ultrahangal mi lessz?" kérdezetem,elég meglepődve.
-"Most zajlik"-hangzott a válasz.-" nem ezt akartad?Letagadhatod de a ő itt lent másat mondott" - erre ahelyedt hogy kihuzta volna az ujjait,elkezte egyre mélyebre nyomni,és hevesebben ujjazni.Belőlem egy sóhaj tört ki ami méginkább felbátoritotta.Soha senki nem izgatott fel annyira mint ő,lehet hogy a helyzet is közrejátszott,de éreztem ahogy a nedveim nagyon de nagyon előkivánkoznak.
-"Nagyon szép lány vagy tudod?De egyben egy rosszkislány,szabad igy nézni az orvosodra?Majd felfaltál a szemeiddel...Nagyon izgatoan tudsz nézni,és annak következménye van ha felizgatod a doktor bácsit... "
-"Igen?És mien?" -tört ki belőlem,többre nemis lettem volna képes annyira felvolt forrva a vérem.és olyan közel áltam az orgazmushoz.Erre még erőteljesebben kezdett ujjazni,majd hirtelen megált,kihuzta belőlem az ujjait,mire éreztem ahogy folyik belőlem a sok nedv.Széthuzta a puncim,és belenyalt.Leirhatatlan érzés volt érezni forró nyelvét a nedves puncimon.Áttért a csiklómra,változó tempóban nyalta és szivta,éreztem már nem birom sokáig.Majd ujra belém nyomta az ujjait de a nyelve rá volt még mindég tapadva a csiklomra.Nekemsem kellett több,és testem összerándult és egy oriásit élveztem.Csak szuszogtam,és levegő után kapkodtam a székben,mikor ő felált.Fehér orvosi nádrágján keresztül lehetett látni h a farka már nembir magával,és jutalomra vár.
-"Most akkor azthiszem én következem " hangzott el a szájából,és már gombolta is ki a nadrágját s vette elő közepes méretű de nagyon vastag farkát.Nem kellett 2x kérnie és már a kezemben fogtam az előnedvektől csúszós farkát,húztam rajta párat majd hozzá hajoltam és megérintettem a nyelvem hegyével a makkot.A dokiból egy mély sóhaj jött elő., s majd rámnézett .
- "Kapd már be és szopjad ribi"
Eleget téve kérésének,előbb körbe nyaltam a makkját,majd végig nyaltam a farka hosszán,Miközben eggyik kezemmel a gólyóit markolásztam,Ő csak nyögdécselt és ösztönösen mozgatta csipőjét,Bekaptam a farkát,már amennyire tudtam és elkezdtem szopni,nagyon finom volt és éreztem hogy minden szivás és szopás után mindég egyre keményebb.Nagyon izgatott a dolog.Felnéztem :
-"Bazd a szám kérlek"
Nemkellett kétszer kérni rá,elkezdte kúrni a számat,farkát egyre mélyebben nyomta le a torkomon.Egyszer csak megrándult a teste és érezteztem ahogy a forró sperma tölti meg a számat. Lenyeltem az utolsó cseppig,még megtiszitottam a farkát a nyelvemmel,s majd felültem vissza a székre.

-"Nemhittem volna,hogy ma igy végződik a rendelés"-mondta felém nézve miközben gombolta be nadrágját.
-"Énsem, hogy érdemes ennyit várni a váróban" és egymásra nézve elnevettük magunkat,s majd átnyujtott egy törlőt.Rendbe szettem magam,fölöltöztem és elindultam az ajtó felé.Persze előtte megegyeztünk h kettőnk közt marad a dolog.És abban is hogy 1 hét múlva kontrolára kell vissza jönnöm ,s hogy igyekezzek az utolsó betegek közt lenni :)




Legyen folyt. ?? :) Rajtatok múllik.. puszi :))




-"
Hasonló történetek
25567
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
18477
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: