Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: A vámpíros történeteket nem fo...
2024-11-07 00:59
Logan Ne'ran: köszönöm szépen :)
2024-11-05 20:11
alttpg: Nagyon jó feleség megosztó tör...
2024-11-05 16:52
tejbenrizs: Ennek több változatát is olvas...
2024-11-04 18:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy igaz kis történet

Kb: 6éve történt velem, mikor még szakközépiskolába jártam, hogy megismerkedtem egy nálam fiatalabb sráccal!!Az egész úgy indult, hogy volt egy közös ismerősünk, aki bemutatott egymásnak minket! Köztünk eleinte nem volt semmilyen szikra vagy ehhez hasonló dolog csak mint ismerősök beszélgettünk. Teltek múltak a napok a hetek és szép lassan a barátságból szerelem szövődött, de én tudtam nem lenne szabad mert nekem volt egy barátom, akivel már 2éve jártunk együtt. De sajnos az új a titokzatos jobban csábítót. Szép lassan hagytam, hogy a srác közeledjen hozzám. Eleinte csak minden óra utáni szünetben együtt voltunk és beszélgetünk az udvaron, majd később órák után beültünk egy sörözőbe, és ott folytattuk a beszélgetést. Majd egyszer megengedtem neki, hogy haza kísérjen, és ott a házunktól messzebb megtörtént az első csók, és én tudtam, hogy most már minden más lesz! Nagyon imponált az, hogy a srác mindenben kedves hozzám, és ami a legfontosabb nagyon jókat lehetet vele beszélgetni. A barátnőim nagyon furcsán néztek rám, mert nálam egy évvel fiatalabb sráccal járok, de mikor látták, hogy boldogok vagyunk együtt akkor elfogadták és segítetek nekem abban, hogy akivel 2 éve járok srác semmire ne jöjjön rá!

Most nyugodtan kérdezhetitek, hogy miért nem szakítottam valamelyikkel, és akkor nem kellet volna titkolózni. De sajnos nem voltam rá képes. Titkolóztunk és valamilyen szinten ez is jó volt benne. Heteken keresztül minden reggel jött a srác elém és olyan jó volt látni rajta azt, hogy várja a szavaimat, az ölelésem, a csókom! Tökéletes volt minden addig a percig, ameddig sajnos az egyik osztálytársával meg nem csaltam. Tudom nem lett volna szabad, de megtettem. Nem mondtam semmit a fiúnak, mert sajnáltam és szégyelltem magam. Egyszer az egyik szünetben odajött hozzám és azt mondta, hogy beszélnünk kell. Én tudtam, hogy biztos megtudta a megcsalást és jobb, ha elmondok neki mindent őszintén. Elkezdtem mondani neki, és láttam a szemében a meglepődötséget és a csalódást. Mikor befejeztem, mondtam neki, hogy jobb ha az egészet tőlem tudja meg, és nem mástól, aki még talán tesz is hozzá néhány dolgot. Erre Ő annyi felelt nekem, hogy egyáltalán nem erről akart velem beszélni, és nem is tudott a megcsalásról semmit, de ha már elmondtam akkor biztos tisztában vagyok a következményekkel. Én csak bólintottam, és elkönyveltem magamban, hogy egy oltári nagy hülyeséget csináltam, amin sajnos már változtatni nem lehet.
Ezek után olyanok voltunk egymásnak, mint az idegenek. Nem is szóltunk és nem is köszöntünk a másiknak. Én a tanév végén kiiratkoztam az iskolából, nem a fiú miatt, hanem más okból.
A következő tanévet egy másik város iskolájában kezdtem. Néha gondoltam még a fiúra, akit olyan csúnyán megbántottam.

Eltelt 3 év és egyszer egy szórakozóhelyen találkoztam a régi szakközépiskolás barátaimmal és olyanokkal is, akik barátai annak a srácnak, akivel jártam. Elkezdtünk beszélgetni a régi barátokkal és megkérdeztem, hogy mit tudnak arról a fiúról. Ők mondták nekem, hogy biztos otthon van és nem jött bulizni. Rájöttem, hogy szeretném látni és beszélgetni vele. Mivel más városban lakott tőlem 50 km-re kértem egy barátomtól kocsit, és beültetem a haverokat és elmentünk hozzá. Ö nagyon meglepődött, mikor meglátott én pedig nagyon örültem, hogy láthatom! Mondtam neki, hogy öltözzön és jöjjön velünk bulizni! Neki sem kellet kétszer mondani felöltözött és jött is. Egész úton ameddig visszaértünk a szórakozóhelyre beszélgettünk, hogy mi történt velünk.

Minden olyan jó volt. Akkor este még elmentünk mi ketten és a haverjai egy lakásba, ahol egy spontán házibulit csaptunk és ameddigre feleszméltünk már csókolóztunk is és megbeszéltük, hogy elfelejtsük a múltat és elölről kezdjük. Az egyik haverunk azt mondta nekem, hogy masszírozzam már meg a hátát, mert nagyon fáj neki és tudja, hogy jól masszírozok. Szívesen meg is tetem, amire megkért. Mikor kész voltam vele oda állt mellém az újdonsült barátom és megkért, hogy őt is masszírozzam meg. Én csak mosolyogtam, és annyit mondtam neki erre, hogy persze szívesen, de csak akkor, ha cserébe Ő is engem. Ez így is történt megmasszíroztam és Ö is hozzákezdett ahhoz, hogy megmasszírozzon engem. Engem különösebben nem az érdekelt, amit csinált. De Őt sem, mindketten kimondatlanul is ugyanarra gondoltunk. De nem csak mi, hanem a szobában tartózkodók többi ember is tudta mi folyik köztünk, és feltűnés nélkül mindenki kiment a szobából, csak mi ketten maradtunk. Szép lassan folytatta amit elkezdett, és célzott rá, hogy vegyem le a felsőmet, mert kényelmesebb mind a kettőnknek.
Én engedtem a csábításnak, és tudtam, hogy az éjszaka folyamán olyan élményben lesz részem, amire azóta várok, amióta megismerkedtünk 3 évvel ezelőtt. Így is történt. Egy fantasztikus éjszakát töltöttünk együtt, és megegyeztünk, hogy minél hamarabb találkozunk.

A következő hétvégén ismét elmentem hozzá és ott is töltöttem az éjszakát vele kettesben. Ismét fantasztikus volt, talán jobb is, mint az első. Hétköznaponként többször is találkoztunk, de csak beszélgetünk. Egyik hétvégén én egyedül felmentem a helyi szórakozóhelyre, és valaki félreérthető helyzetben látott az egyik ismerősömmel. Az a valaki meg nem hazudtolva önmagát azonnal szólt is az akkor otthon maradt barátomnak, aki a múltat felidézve hitt a pletykának és ismét szakítottunk. Sajnos!!! De nem akartam magyarázkodni és hagytam, hogy vége legyen a kapcsolatnak. Amit nagyon is bántam, de beletörődtem, hogy most csak egy pletyka miatt vége lett ismét. Én éltem további kis életemet és fogalmam sem volt, hogy mi van azzal a fiúval, akivel kétszer olyan fantasztikus éjszakát töltöttem együtt.

Sokminden történt velem azóta. Kapcsolataim kezdődtek és értek véget. Egy szép nyári nap, pont szombat este volt és az akkori barátommal elmentünk bulizni. Boldog voltam és úgy éreztem, szerelmes vagyok. Minden olyan tökéletes volt. Rá sem néztem másra engem csak akkor Ő érdekelt. Pont ültünk, mert pihentük a sok táncot és akkor megláttam azt a srácot, akivel 3 éve nem találkoztam. Ott volt tőlem 2 m-re a testvérével és a barátaival. Megláttuk egymást, és olyan forróság öntötte el a testem. Boldog voltam, hogy láthatom és vártam, hogy hátha odajön hozzám, akár csak annyira is, hogy köszönjön és beszélgessünk egy kicsit. De tudtam nem jó ötlet, mert a barátom nagyon féltékeny és nem szeretem volna vele vitatkozni e miatt. Ezért hagytam az egészet és elfordítottam a fejem.

Minden folytatódott tovább. Beszélgetünk és iszogatunk a barátommal és mikor Ő felállt, hogy hoz nekem egy másik italt, valaki megfogta a vállam, és mikor megfordultam láttam, hogy nem más, mint akivel már kétszer jártunk, és mind a kétszer szakítás lett a vége. De mégis boldog voltam, hogy odajött. Leült hozzám és beszélgetünk egy keveset, pont elszerette volna kérni a telefonszámomat, mikor visszaért a barátom, és láttam, hogy nagyon mérges. Mondtam a réglátott barátomnak, hogy szívesen megadom a számomat, de csak úgy, ha vár egy kicsit, és elmegyünk egy olyan helyre, ahol a barátom nem látja. Annyit mondott rá, hogy rendben és majd intsek, hogy hová menjünk.

Eltelt 15-20 perc, és én elindultam egyedül a kijárati ajtó felé, de előtte még intettem a srácnak, hogy jöjjön utánam. Mikor mind a ketten odaértünk ahhoz a helyhez, ahol a párom nem lát, gyorsan elhadartam neki a számomat, és már sietem is vissza, hogy nehogy feltűnő legyen. Tovább folytatta mindenki az estét, mintha mi sem történt volna. Mikor már a barátom elég sokat ivott, megkért, hogy szerezzek taxit, és menjünk haza. Sajnos taxit nem találtam, de ismét összefutottunk a titkos ismerősömmel. Láttam, hogy kocsival van, és megkértem, hogy vigyen már minket haza, ha nem lenne gond a számára. Ő igent mondott. Félve és boldogan ültem be mellé a kocsiba. Egész úton beszélgetünk, kérdeztem, tudja e még, hogy hol lakom és olyan aranyosan válaszolt, hogy a barátom ne jöjjön rá arra, hogy a kedves \"taxis\" többször is hazakísért már. Mikor megállt a házunk előtt megköszöntem neki, hogy hazahozott és kiszálltunk a kocsiból.

Eltelt pár nap és a barátommal szakítottunk, de ez már egy másik elég zavaros történet. Szakítás engem eléggé megviselt, és nem tudtam mit kezdjek magammal. Egyik nap kitaláltam, hogy elmegyek a testvéremnél kicsit beszélgetni vele. Gondoltam kikapcsolódok egy kicsit, és nem gondolok a csalódásra. Mikor már majdnem ott voltam bátyámnál megszólalt a telefonom, és egy idegen szám volt a kijelzőn. Felvettem, és megdöbbenve vetem tudomásul, hogy nem más, mint akinek megadtam a számom. Szombat este hívott most fel. Nagyon boldog voltam. Megkérdezte, hogy nem zavar-e és hogy nincs e kedvem egy kicsit beszélgetni, mert Ő most itt van a városban és szeretne látni. Én kapva kaptam az alkalmon, és igent mondtam neki. Odahívtam testvérem elé és pár perc múlva meg is érkezett. Beszélgetünk, és felajánlotta, hogy menjünk el, igyunk meg valahol egy üdítőt. Persze erre is igen mondtam neki. Először hazavitt átöltözni, és utána elmentünk a megbeszélt üdítőt meginni.

Beszélgetünk, elmondtam neki, hogy a fiú, akivel látott szombat este elhagyott, és látta rajtam, hogy igazán bánom. Mikor kibeszélgettük magunkat, felhozódtak a régi emlékek, és ahogy beszélgetünk a múltról, rájöttem, hogy én most is szeretném elölről kezdeni a dolgot. De ezt én nem mertem neki mondani, mivel féltem a visszautasítástól. A beszélgetés akarva akaratlanul elérkezet egy olyan ponthoz, ahol mind a ketten tudtuk, mire gondol a másik. Én ekkor megszólaltam, hogy vigyen haza. Ismét beültünk a kocsiba és hazavitt. Megálltunk a kapunk előtt, még egy kicsit beszélgetünk és céloztam rá, hogy szeretném megint megpróbálni a dolgot kettőnkkel kapcsolatban. És erre a válasz egy csók volt. Olyan boldog voltam, hogy arra talán nem is volt szó. Kicsit szomorúan szálltam ki az autóból, mert neki sietni kellet haza. De mind a ketten tudtuk, hogy ez itt nem ért véget. Még aznap felhívott, és sms-t is küldött. Megtudtam, hogy munkát kapott itt abban városban, ahol én lakom és ide is költözik pár nap múlva albérletbe. Nagyon vártam már azt a napot, amikor újból láthatom.

Eltelt 3-4nap, és megint találkoztunk. Akkor költözött be a lakásba és felhívott magához. Elkezdtünk beszélgetni, és a beszélgetés végén az ágyban találtuk magunkat. Ez az újabb szombat esti találkozás fél évvel ezelőtt történt és mi azóta nagyon boldogan élünk együtt, mivel kb. 1 hónappal a harmadik járásunk után össze is költöztünk. Azóta én vagyok a világ legboldogabb nője, és tudom, hogy nem véletlen történtek meg a dolgok. Szeretjük egymást, és most semmi, de semmi olyan dolog nincs, amivel megromolhatna a kapcsolatunk.

Ezt a kis történetet szerettem volna megosztani veletek, és remélem, tudjátok, hogy az élet csupa meglepetés.
Puszi nektek: Anikó
Hasonló történetek
5624
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3234
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Andreas ·
A tartalomról most nem akarok beszélni sokat, számomra kicsit zavarosnak, elkapkodottnak tűnt. Amit kérni szeretnék: olvasd át többször, esetleg olvastasd át valakivel, hogy ne legyenek benne ilyen zavaró nyelvtani, helyesírási hibák! Ami engem különösen zavart: a felkiáltójelek többsége abszolút felesleges volt. Ha nem egy szabályos felszólító mondat végén van, vagy nem olyasvalamit akarsz kifejezni, ami abszolút váratlan, szokatlan, akkor elég a pont. Elnézést, ha netán bántottalak, nem az volt a célom.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: