Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy hetero lány elcsábítása

Aztán pár hónap múlva egyik este sétáltunk,és megálltunk a buszmegállóba ücsörögni,cigizgetni. (a cigire is én szoktattam rá). Nem is gondoltam rá még úgy,el voltam merülve gondolataimba. Gyerekkorom óta legjobb barátnőm egyszer csak megszólal,hogy " Héé,rámfújtad a füstöt". Gondolataimból feléledve néztem rá meglepődötten.."És?" ..."Hát az azt jelenti hogy kívánsz,és most meg tudtalak volna csókolni csak úgy buliból." Nem értettem mivan vele,ő erősködött mindig a legjobban,hogy sose csinálná lánnyal. Nem sokat tétováztam,megcsókoltam. Tetszett. Valahogy különösen jó volt vele,főleg mikor a nyakamat kezdte csókolgatni. Fél óra is eltelt,nekidőlt a buszmegállónak és belefeledkezve csókolóztunk. Aztán hazafelé jött egy olyan ötlete,hogy aludjak ott. Igy is lett,elkezdtük nézni egy unalmas filmet,aztán újabb csókba kezdtünk. Soha sem éltem még át ilyen szenvedélyes,romantikus,érzéki csókolózást. Nem éreztem többet,de egyszerűen varázslatos volt. Az idő csak repült,már egymáson feküdtünk,de egyikőnk sem kezdeményezett többet. Én nem is akartam,hisz neki még idegen volt ez a dolog. csak csókolóztunk órákon át,és ugyanúgy szép volt...felejthetetlen élmény,reggel is folytattuk,majd délután,de aztán az ő kérésére befejeztük ezt a játékot,mert hogy jóbol is megárt a sok. Azóta sajnos...már másfél éve nem vagyunk barátok,mert bebeszélte magának,hogy én szerelmes vagyok belé,és neki ez az egész túl sok....de szép emléknek megmaradt,a barátságot pedig próbálom rendzeni...
Hasonló történetek
3838
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4422
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: