Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy éjjel amikor minden megváltozott!

Meghívtak egy bulira, mondtam anyának amikor hazaértem. Tudom h ott kell lennem, mindenki ott lesz. Anya kérlek.Síránkoztam,segítettem anyának három napig hogy végre azt mondja hogy elmehetek a bulira. Amikor ezt kimondta én szállni tudtam volna. Szálltam is,a fellegekben. Végre,elmehetek arra a bulira ahol ő is ott lesz. Ott lesz ő is. Aki ugyan nem akar észre venni,de az is lehet hogy már észre vett csak én nem vettem észre őt. Közeledett a buli estéje. átmentem Ritához hogy megbeszéljük hogy milyen sminkünk legyen. A bátyja nyitott ajtót,Robi. Köszöntem neki, majd felmnetem Ritához. Rita elámult amikor meglátott az új rucimban. Elkezdett síkítozni hogy úristen nagyon szuperul nézel ki. Mire bejött Robi a szobába és azt mondta hogy na mi van csak nem kurvának készülsz hugicám? Mondta és végig nézett a hugán. Én ezt egyáltalán nem vettem észre hiszem Rita gyönyörű volt és a barátjával is rég eggyütt voltak. Persze Robi sosem bírta a srácot. Robi helyes srác, hm..nagyon is helyes srác. Miket beszélek? Nekem Gergő kell. Senki más. Erre az estére vártam már mióta. Hiszen pont ő hívott meg. Gergő akibe több éve vagyok szerelmes. Bár tudnám hogy tetszem e neki, ugy igazán. Remélem hogy igen. Mert akkor el sem hívott volna. Lassan indulnuk. Ugy izgulok. Rita még fel veszi a kabátját és indulunk.
Beültünk a kocsijába. Állatul vezet, nem olyan régen kapta meg a jogsiját. Egyszerüen nem tudom hogy mehetett át a vizsgán. Nagyon állat. Azt sem tudja mi aza sebbesség korlátozás. De nem baj szeretem a száguldást. Nem szeretem ha lassan mennek a kocsik. Megérkeztünk, itt vagyunk a ház ajtaja előtt. És ki vár odakinn? Gergő. Segít kiszállni a kocsiból és megcsókolt. Rita is kiszállt a kocsiból és füttyentett egyett.Én meg elmosolyodtam. Tudtam h mostantól minden más lesz. Mert a menők közé fogok tartozni. Rita otthagyott minket mert meglátta a barátját. Persze ilyenkor se hall se lát. Gergő bevezetett a házba. Megkínált sörrel. Nem ittam belőle. Erre ő elkezdte hogy buli van és ilyenkor inni kell. Persze mindenki minket bámult. Egyszer csak, nem tudom hogy jött de azt mondtam rá hogy bunkó. Mire ő, ott mindenki előtt megpofozott. Elszörnyedtem. Igazak a hírek. Mondtam magamban. Igazak, megverte Melindát is. Akkor nem más mint ő volt az. A gazdag apuka kedvence, mindent megúsz. Felnéztem rá és azt mondtam hogy én most elmegyek és hagyjon békén. Utánam jött megfogta az arcom és megcsókolt. Egyszerre minden haragom elszállt. Megfogta a kezem és bevezetett a szobájába. Oriási szobája volt. hát persze gazdagék. Elkezdett simogatni. Éreztem magamon a tapintását. Én ellenkeztem de ő megfogott és nem eresztett el. Láttam a kidolgozott karján az izmokat. Éreztem minden porcikámmal hogy hozzám ér. Nem akart elengedni. Kiabálni nem tudtam mert csókol. Vadul csókolta a szám. Nem akarom hogy hozzám érjen. Nem így képzeltem el ezt az éjjelt. Éreztem a száját a nyakamon, éreztem a lehelletét. A keze egyre lejjeb csúszott és elkezdte lehuzni a ruhám. Nem akarom. Bármi is fog történni én ellen állok. Már az naivitás volt hogy ide bejöttem hozzá. Holott odakint mindenki előtt megszégyenített.Tudom hogy már késő de elkezdtem segítségért kiabálni. Mire ő megütött. Elájultam. Csak arra ébredtem fel hogy Robi mellettem van és szólongat. Éjjel egy óra lehetett. Mert kinnt voltam a nappaliban. Gergőéknél. Ugy néz ki túl sokat ittam. Gergő éppen egy csajjal táncol. Hamar túltette rajtam magát. Mondjuk mit képzeltem? Hogy majd itt fog ápolgatni. Robi nagyon rendes volt velem. mindig is. Rájöttem hogy Gergővel nem történt semmi,csak nagymenőzni akart velem. Magyarul egy ujjabb numerát akart beszerezni. És az a leitatással kezdődik. Persze engem megütött és elájultam... Még jó hogy Robi ott volt. Állítólag megütötte Gergőt. Azt hiszem beleszerettem. Miután felkelltem, elmetnünk kettesben sétálni. Ő elmondta hogy nagyon tetszem neki. Szeretné ha járnék vele. nagyon nagyot néztem. A legjobb barátnőm bátyja járni akar velem? De nekem is tetszik már mióta. Lehet nem is Gergőt szerettem hanem Robit? Lehet hogy eddig nem vettem észre őt, de most már tudom hogy vele boldog lehetek. Ott volt mindig is mellettem a boldogság. Robi személyében. Beleegyeztem hogy legyünk együtt. Ő gyengéden megcsókolt és azt mondta: szeretlek! Majd elolvadtam. Megfogta a kezem és elindultunk haza. Útközben nagyon sokat beszélgettünk és arra jutottunk hogy ez az éjszaka mindent megváltoztatott...!
Hasonló történetek
22947
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
15803
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: