Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Rémpásztor: Köszönöm. Most időben feltöltö...
2024-05-14 11:08
laci78: szokás szerint nagyon jó - rem...
2024-05-14 10:35
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy Bérgyilkos naplojából...

Úgy reszket a szélbe, mint a haldokló fán az utolsó levél. Meghallja a lépéseim hangját... Egy pillanatra összerezzen.
- Rágyújt, kisasszony?
Rám néz...
- Igen miért ne!? - mosolyodik el. - Unalmasnak találja őket?
- Nem a partira jöttem - ezzel pillanatnyi meglepetést csalok az arcára... -, csak maga miatt, napok óta figyelem, mindig ilyen nőről álmodtam. Megfogott az arca, az alakja, a hangja, de a tekintete... a tekintete mindent elárul.
- Mit olvas ki belőle?
- Eszelős nyugalmat. Nem menekül már... kész szembe szállni az ellenségeivel, de nem akar egyedül harcolni.
Elfordul... mélyet sóhajt.
- Nem... nem akarok egyedül maradni.
Feltámad a vihar a csókja, lágy a teste szinte súlytalan, parfümje, édes illata egészen a szívemig hatol. Megnyugtatom, hogy minden rendben lesz, megmentem, nincs mitől félnie, messzire viszem innen... elmondom, hogy szeretem.
A hangtompító csak egy suttogást hallat a sötétben, szorosan magamhoz ölelem... MOSTMÁR NEM TUDOM MEG MIÉRT MENEKÜLT.
Reggel beváltom a csekket...
Hasonló történetek
3725
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4173
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Ludec ·
...elég Sin City ízű... :frowning:
LeItO ·
orulok hogy eszre vetted :smile: adozni szeretnek ezel a kis szovegel ennek a nagyszeru filmnek :heart_eyes:

Tűzmadár ·
Az elgondolás nagyon jó, de a rövidsége miatt nem tudtad átadni a hangulatot.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: