Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy átlagos(nak tűnő) nap... (részlet)

Prológus

Aznap, március elején, még a hó nem egészen olvadt el, de azért kezdett melegedni az idő, tehát magyarul tavaszodott. Marci, mint minden átlagos reggelen elindult az iskolába. Bár hideg, csípős reggelre ébredtünk, ő mégis a öreg kerékpárjával ment. Ragaszkodott hozzá, az volt az ő fétise: ha úgy érezte rossz napja lesz, akkor azzal tekert be a városba, ahol az iskolája volt. Ma különösen jó napra ébredt. Érezte. Ki tudja miért, de ma is a kedvenc kétkerekűjével ment.

Nem volt túl szép srác. Nem tolongtak körülötte a lányok, vagy ha tolongtak, akkor csak azért, mert kiönthették neki a szívüket, vagy csak egyszerűen beszélgetni akartak. (Persze ez is jelenthetett valamiféle vonzódást.) Rá mindig támaszkodtak, mindig meg is hallgatott mindenkit. A vállára vette azokat a problémákat, amikkel nem is ő küzdött. De egy ekkora súlyt nem lehet sokáig cipelni. Nem is tudta tartani. Ez most nem lényeg. Ott tartottunk, hogy éppen a suliba teker.

Most kifejezetten melege volt a biciklijén ülve. Nem tudnám most pontosan megmondani mitől, és szerintem ő sem, de valami előérzet miatt lehetett. Valami hatalmas jót sejthetett, ezért izgulhatott és melege lett tőle. Magyarán elterelte a figyelmét a hidegről.

Mikor betette a biciklijét a tárolóba találkozott azzal a lánnyal, aki miatt hónapokig fenn volt akadva, A.-val. Most is valamiféle szorongás fogta el.
- Helló - mondta neki.
- Szia! - köszönt vissza a lány. - Hogy vagy?
-Kösz, jól - közben próbálta kerülni a szemkontaktust és elkezdett matatni a biciklizárral. - Milyen lesz a matekdogád?
- Háát, nem fényes.
A lány kicsit oldalranéz és meglátja a barátnőit.
- Ááá! Nézd már! Itt van Gabi és Zsuzsi!
- Aha, látom.
- Na megyek is. Szia!
- Szia - mondja motyogva Marci.

1. A beszélgetés

Mikor Marci felér a lépcsőn és elindul osztálya felé az egyik lány osztálytársával találkozik, akivel rengeteget beszélgetett az ő problémáiról.
- Szia! - mondja Noémi.
- Szevasz! Hogy vagy? Jobban vagy, amiatt a hülye Ottó miatt?
- Sokkal. Köszi, hogy segítettél. Sokkal jobban éreztem magamat utána.
- Semmiség. Teljesen természetes.
- Nem. Igenis számít. Ritkán találni manapság ilyen rendes srácokat, mint te vagy. Szeretném, ha ma jobban megismerhetnélek, merthogy én már mindent elmondtam magamról a múltkor.
- Ööö...
Marci hatalmas zavarban lesz. A feje mintha le próbálna csúszni a nyakáról, de mégsem. Különös érzés fogja el.
- Jól van. Beszélgethetünk. Várj! Leteszem a táskámat...

folyt.köv.
Hasonló történetek
4679
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
4455
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyémánt ·
Nem tudom milyen hosszú a folytatása, de itt most több kellett volna (cselekményben, leírásban) :)

love story ·
Nem rossz amit írtál, nagyon jól fogalmazol.
Számomra csak az nem tetszik, hogy nem vifolytattad egy kissé továbba szöveget amely jobban feldobná és izgalmassá és titokzatossá tenné.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: