Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Disznók Lázadása



DISZNÓK LÁZADÁSA!

A második Brüsszeli állatvédelmi törvény kihirdetése után kezdődtek a problémák. Sorra alakultak a sertések érdekvédelmi szervezetei, nyíltan követeltek állatságos körülményeket. Sertésszabadság címmel egy napilapot adtak ki és egy TV csatornát is üzemeltettek Eu-s pénzekből. Klímaberendezést a sertésólakba, a műkocák helyett rendes (ahol a spermát az inszeminátor számára leszedik) normális sexuális életet akartak élni. Valamint szülőszobát a megszületendő malacok számára.
A parlamentre iszonyatos nyomás nehezedett.Hatpárti egyeztetést hívtak össze, a költségvetés rogyadozott!
A legnagyobb parlamenti ellenzéki párt felszólította a kormányt, mondjon le, miután követelésüknek a kormányzó pártok nem tettek eleget kivonultak a teremből. Később a legfiatalabb visszatért és felszólította a kormányt, amennyiben nem tesznek eleget a lemondási felszólításnak, felkeresik a Magyar Sertések Szociális Szövetségét (M.S.SZ.SZ) és felajánlják szövetségüket a sertéseknek.
A sertések szövetségének vezetője Fles Ben Yorksire aki, egy kínai tolmácsgép segítségével adta közre követeléseit Felkereste a magyar mangalicák hortobágyi lakhelyét és ott intézett vérpezsdítő beszédet a védett állománynak! Hangoztatta, hogy Németországban a sertéseknek televíziót tesznek az ólba és a parasztok esti mesét, olvasnak fel nekik. Brüsszelben, az Európa parlamentben, pedig azon jogszabályt készítik elő mely a levágásra kerülő állat utolsó kívánságát, teszi lehetővé!
A mangalicák, akikre az Eu-s szabályok nem vonatkoztak mivel Hungarikumnak lettek minősítve, a Világörökség részét képezték itt hallottak arról először, hogy a nyugati disznók nem esznek moslékot. Játékot kapnak. Klimatizált ólakban élnek és televíziót nézhetnek. Az ő ridegtartásuk balkáni állapotokat tükrözött. Sebtében megalakították a Magyar Mangalicák Szövetségét (M: M: Sz), vezetőjüknek egy hároméves kant választottak Hurka Benőt. Személyében egy a sertések érdekeit képviselő radikális elveket valló vezérre leltek. Az esti etetésnél az állatgondozó felé benyújtotta követelését, amennyiben a malackáknak este nem olvasnak fel esti mesét, a két évesnél idősebb kanok nem kapnak Viagrát és ha, nem szól hangszórókon sztereóba zene akkor passzív ellenállás keretében másnaptól nem a hízáson, jár az eszük, disznóul ez azt jelentette, nem esznek csak folyadékot, vesznek magukhoz.
Fles és Hurka ezután négyszemközti megbeszélést tartott, ahol még a tolmácsgép sem vehetett részt. Később Fles egyik szeretője kiszivárogtatta, a megbeszélésen arról folyt a vita, hogy vegyék át a hatalmat a parlamentbe erről stratégiai tervet készítettek. (A koca ez után a fecsegés után rejtélyes körülmények közt eltűnt: Egy darabig beszélték, utoljára Kőbányán, a vágóhíd környékén látta valaki, de hamar feledés homályába veszett. A nemzetközi körözés sem járt sikerrel.) A megbeszélésről kijőve rögtönzött sajtótájékoztatót hívott össze a két szövetséges! A megyei lap tudósítóján kívül a BBC véletlenül a helyszínen tartózkodó riportere is részt vett! Rögtön bekapcsolta műholdas szettjét így a világ egyenesbe nézhette a magyar eseményeket.
Fles kezdte a beszédet és bejelentette, egyesítik erejüket a két szövetségből egyet, hoznak létre. Pártba tömörülnek.A párt ideiglenes neve MAGYAR SERTÉSEK MANGALICÁK PÁRTJA (MSMP) lesz. Első kongresszusuk, mely hamarosan összeül, eldönti, marad, vagy változik a név! Követelésében hangot adott a sertéstartás anomáliáira, hangoztatta azon véleményét, hogy a vágóhidakat alakítsák át malac óvodákká és ismerjék el az élethez való jogot. Az emberiség alapvetően vegetáriánus, hangoztatta véleményét, beszédében egy brüsszeli régész leletére hivatkozott .A régész egy belga építkezésen fog nélküli koponyát talált! A lelet a vizsgálatok alapján a homosapiens előtti időkből származott! (Később kiderült hamisítvány, egy magyar turista koponyája volt, aki a Magyarországi viszonyok elől, menekült státuszért folyamodott elkeseredésében a Bokros csomag idején)
Hurka a mangalicák sanyarú, rideg körülményeire hívta fel a figyelmet. Tarthatatlan azon állapot, hogy míg nyugati fajtestvéreink malackái karácsonyra villanyvonatot kapnak karácsonyfájuk alá, addig a mi kölkeink a szabadban, iszonyatos körülmények között moslékot zabálva élnek.
Felszólította a kormányt sürgősen, adjon pénzt, a helyzet javítására, mert különben politikai menedékjogot kérnek valamelyik európaibb országba! És az ENSZ sertésjogi szervezetéhez fognak fordulni! Kiteregetik a szennyest az ólakból-, mondta!
A BBC egyenes adásának köszönhetően, órákon belül a világ minden országába eljutott a hír. Az állatjogi szervezetek tiltakozó leveleket fogalmaztak a magyar parlamentnek, a miniszterelnöknek és a köztársasági elnöknek!
Összeült a Strasburgi disznójogi bíróság, a magyarországi helyzetre való tekintettel Anglia a BT. Összehívását sürgette. Az amerikai hetedik flotta a Perzsa öbölből levonulva, kikötött Fiúméba.
Ilyen feszült helyzetbe ült össze a magyar kormány. A kisebbik koalíciós párt hangot adott azon véleményének, mely szerint a nemzetközi elvárásoknak meg kell felelni. Különös tekintettel az Eu. Irány-elveire! A miniszterelnök komoran nézett maga elé. Pártjából két miniszter tette fel félve a kérdést:- Mi lesz a választási ígéreteinkkel? A költségvetés kimerült, a lakásépítési az autópálya valamint az árvízi területek gátjainak megerősítésének terveire félretett pénzen kívül semmi tartalék nincs! Már a reprezentációs alap is kimerülőben. Az amerikai elnök közelgő látogatására sincs elegendő pénzünk. A múltkor is Yimmi sírjáról loptuk le a koszorút, mellyel a francia elnök koszorúzta az ismeretlen katona sírját.
Az ígéretekre félretett kettőszázmilliárd forinton kívül egy petákunk sincs.- mondta a pénzügyminiszter.
Akkor azt kell a sertések életkörülményeinek javítására fordítani!- szólalt meg a kisebbik párt embere. És mi lesz a lakásépítési ígéreteinkkel? Legalább azt kezdjük el!- mondták az ellenzők óvatosan.
A magyar emberek, mindig is leleményesek voltak. Híres túl élők!- volt a válasz!
A kormány az ülés végére két ellenszavazattal elfogadta a pénz átcsoportosítására tett javaslatot. Nevezetesen, engedve a nemzetközi nyomásnak a sertések követelését teljesítik.
Fles és Hurka ez alatt Románián és Jugoszlávián keresztül Budapestre érkezett. Ezt a kerülőt, azért kellett megtenniük, mert a négyes út olyan állapotban volt, hogy három nap alatt értek volna Pestre! Az úthálózat az óta romlott le, mióta az országgyűlés megszavazta a képviselők helikopter használatát.- mondta Fles újdonsült szövetségesének. Hurka nem győzött betelni az úttal. Életében először ült autóban. Azt is megtudta, szolgálati gépkocsiban utazik, melyet az Eu biztosít sofőrrel, Fles-nek.
Mire Pestre értek, Yorksire rádiótelefonon felhívta a sejtekbe tömörült és még ez idáig részben illegalitásba lévő társait. Utasította őket, érkezésükre legyenek a Parlament előtt, mert petíciót akar átadni a miniszterelnöknek. A Sertésszabadság rendkívüli kiadással terítette be a város utcáit.A Sertés Tv. Megszakította adását és helyszíni közvetítésben tudósított a Kossuth téri eseményekről .A közvetítést átvették a nyugat európai TV társaságok is.
Az M.0 -ra beérve hatalmas falka fogadta őket, a közlekedés rendje kezdett felborulni. Rendőrök irányították a forgalmat. Az út szélén a rohamrendőrök álltak sorfalat. Nehezen, de beértek a Parlament elé.Az ország különböző részeiről idesereglett sertések falkái lepték el a teret. Hangos röfögésüket kihangosítók tették még hangosabbá. Követeljük a rendkívüli parlamenti választások kiírását! Mondjon le a kormány! A kormány nem sertésbarát ! Európai Uniós állapotokat akarunk! Ilyen és ehhez hasonló transzparenseket lehetett látni a téren, és iszonyú zsivajt, röfögést hallani. A tér eldugott részeiben vietnami csüngőhasú sertések árulták a Kínai ,Hon Kongi csempészett tolmácsgépeket.
A belügyminiszter kirendelte, teljes fegyverzetbe a tartalékállományt a parlament védésére. Parancsnokuk egy nyugdíj előtt lévő alezredes,a pokolba kívánta az egészet. Hétvégi telkéről rendelték be, ott csinálta kis ügyleteit, feketén házakhoz járt disznót vágni ,berendelésekor is hurkát töltött a szomszédnak, azt kellett félbehagynia. Ez volt az adómentes jövedelme, melyből fenn tudta tartani a családját és iskoláztatta egyetemista lányát. Saját sertéseit, egy hajléktalan szálló ételmaradékával etette,fizettségként cserébe mindig leadta a drótot, ha razzia készült. Minderről felettesei mit sem sejtettek, mert ha tudnak a dologról biztos nem őt hívják, és talán más fordulatot vesznek az események.
A kormány tagjai ez alatt, a meghozott intézkedések kidolgozásán munkálkodtak, miközben jelentették az utcai eseményeket nekik. A belügyminiszteri riadó elrendelését követően rettegve gondoltak a jövőre! A kormányfő az amerikai elnökkel beszélt, és felvetette a katonai segítségnyújtás lehetőségét. Ideges volt, mert az Elnök nem adott egyenes választ. Rohadt disznó!- mondta, miután letette a telefont. Tanácsadója halkan fülébe súgta -Ne ragadtassa el magát főnök! A falnak is füle van, ne disznózzon!
Közben a téren a sertések egyre jobban sokasodtak a rendvédelmi erők nem álltak a helyzet magaslatán.A falka egyre jobban szorította őket a parlament irányába. Ilyen állapotokra ért oda a két vezér.A tömeg felismerte őket és lassan utat engedett nekik. Yorksir és Húrka a Parlament lépcsőjén megállt .Yorksir csendet intett és beszédet intézett a tömeghez.
IDÉZET a Times –ból.
Tisztelt alomtársaim, sertések!

A fejlett világ sertéseinek nevében köszöntelek benneteket,örömömre szolgál, hogy hívó szavamra ennyien megjelentetek. Véget kell vetni ennek az álanimális önkénynek!Tarthatatlan!Míg Európában a sertések kultúrált körülmények között élnek, Magyarországon középkori viszonyok uralkodnak a sertések életkörölményeit illetően. Követeljük, a kormány mondjon le mely kormány legitimmása is kérdéses és az azonnali választások kiírását, követeljük .Továbbá, a vágóhidak azonnali bezárását. Azok malac óvodára való átalakítását, erre a szükséges pénzkeretet részben az európai unió biztosítja mondott. Új nyelvtörvény bevezetése szükséges.A humán faj tanulja meg a sertések nyelvét ,hisz ők a kissebség .A nyelvtörvényben rögzítsék le ,hogy olyan szavakat ,mint disznó,szaros disznó,részeg disznó,disznótor, böllér stb. Azonnal nem kívánatos szavakká nyílvánítsák. A bölléreket ,henteseket át kell képezni,szakmailag és tudatilag is.Az átképzett állományt, az amúgy is a krónikus létszámhiánnyal küszködő magyar egézségügy rendelkezésére kell bocsájtani. A humánszféra további tudati átformálására szintén Eu-s pénzekből, szemináriumok megtartását kezdeményezzük. Hozzák nyilvánosságra a legújabb kori kutatások eredményét, mely szerint az ember őse a sertés volt. Állítsanak szobrot az elmúlt esztendők során sorra leölt sertések emlékére……….
A tömeg tombolt. Röfögésükkel volt tele a tér. A kihangosítókból ütemesen szólt -a kormány mondjon le,mondjon le….
A rendőrök az épület falain belülre kényszerültek. Parancsnokuk a nyugdíj előtt lévő alazredes vízben úszó arca piroslott és nagy izzadság cseppek gördültek le róla. Ilyen állapotban érte a parancs . A belügyminiszter elrendelte a fegyverhasználatot. Lövessen azonnal a büdös disznók közé!-hallotta fejhallgatóján.Neki azonban, az járt az eszében,mi lesz vele és családjával ,ha kitudódik,titokban böllérkedik.Féltette nyugdíját mely a mindenkori minimálbér harminc százaléka lett volna.
Yorksir és Hurka a közben hozzájuk csapod nagyobbik ellenzéki párt vezetőivel az ülésterembe ért, nyomukban a média jeles képviselőivel, minden valamire való Tv társaság egyenesben tudósított a Magyarországi eseményekről. Az MTV. Vezetői, mivel nem kaptak felsőbb utasítást, archívumukból előkotorták a Futrinka utca lakói című sorozatból a Mazsola és manócska történetét. Gondolták, ebből nem lehet bajuk.
A Duna Tv egy korábbi filmjét vetítette non-stop, mely a határon túli mangalicák helyzetéről tudósított. Különös tekintettel kapcsolatukra az anyaországgal. Ebben lehetett látni, amint egy a Trianon előtti magyar területen élő vezérkant fogad a Magyar Köztársaság elnöke.
A sertések elfoglalták a parlamentet. Yorksir és a miniszterelnök négyszemközti megbeszélést tartott. Yorksir világosan a tudomására hozta, amennyiben nem mond le, akkor nyilvánosságra kerülnek azok az adatok,melyek bizonyítják a miniszterelnök ősei böllérek és hentesek voltak. Fényképfelvételek bizonyítják ,hogy a miniszter gyerek korában kondásodott és disznóvágáson is résztvett nem is egyszer. Yorksír egy másik képet vett elő melyen látszik amint a miniszterelnök egy kolbásszal a kezében, vacsorázik.
Ez a bizonyíték véglegesen megtörte a kabinet vezetőjét. Beleegyezett minden követelésbe. Utolsó kérése az volt, hagy búcsúzzon el az Egyesült Államok Elnökétől. Yorksir ebbe belement, elégedetten leheveredett a perzsaszőnyegre és rágyújtott egy szivarra.
Mint később kitudódott, az elnök azt mondta -az USA nem avatkozik bele semelyik állam belügyébe. Az USA a demokrácia védelmezője és elismeri a többség akaratát. Telefonhoz kérte Yorksirt. Gratulált, és hangsúlyozta az USA minden segítséget, megad a fiatal demokráciáknak. Kérte Yorksirt, hogy fogadja a soronkívül odautazó külügyminiszterét, és segítse egy amerikai támaszpont építését az ország területén, mert az arabok megregulázásához szükségük lenne egy új logisztikai központra. Yorksir beleegyezően röfögött.
A beszélgetés után lementek az ülésterembe, ahol bejelentették a lemondást.A köztársasági elnök elfogadta azt, és feloszlatta a parlamentet . Megegyeztek abban is ,hogy az előrehozott választásokig a régi kormány marad hivatalba, de Yorksir almot kap a miniszterelnöki szobában és felügyeli a régi kormányfő ténykedését.
A téren a tömeg síri csöndben figyelte a T. Házban folyó eseményeket a sebtében felállított hatalmas kivetítőkön. Néha- néha egy egy röfögést lehetett hallani,a teret körbevevő épületek árkádjai alól, ahol a vietnami csüngőhasú sertések a félhomályban csendben elkezdték a csoportosulást. Egyre hangosabban röfögtek a jogaikról. Egy ártány sertés ,aki a titkosszolgálat ügynöke volt, sietve jelentette kódolt üzenetét a központba,ahol lázas igyekezettel próbálták megsemmisíteni az esetleges kompromittáló iratokat.Az ártánnyal senki nem foglalkozott.Hetekkel később öngyilkos lett.Leitta magát, régi mozgalmi dalokat röfögve, egy vonat elé vetette magát .Kiderült róla kettős ügynök volt, kémkedett a Micsurinii titkosszolgálatnak is.
Káosz, a bizonytalanság uralkodott, a humánszférán. Az emberek behúzódtak otthonaikba ,félve gondoltak jövőjükre! Egyes hírek szerint vidékeken a parasztok illegalitásba ,a környező hegyekbe, erdőkbe menekültek. Olyan hírek is szárnyrakaptak melyszerint a sertéstelepek állománya kitört a karámokból, és elüldözte a telepek személyzetét. Falvak kerültek a sertések hatalmába.Halálesetről is beszéltek.Állítólag az egyik telepen, a kanok eltaposták a Kft. Ügyvezetőjét ,mert az elsikkasztotta az uniós pénzek egy részét.Állítólag a szeretőjének vett Taivanon egy vendéglőt.
A választásokig hátralévő időben csak a közvélemény kutató intézetek csatároztak a Csorda Ipsos az MSMP ,míg a Merilin+ a korábbi vezető párt győzelmét prognosztizálta.
Az Eu. összehívta a Brüsszeli bizottságot,soronkívüli napirenden tárgyalta a magyarországi eseményeket.Az angol követ határozottan síkraszállt a magyarországi sertésekjogai és rendszerváltó elképzelése mellett.A többi ország követe izgatottan bólogatott. Egyedül az osztrák és a német követ volt bizonytalanságban,mert nem tudták felmérni milyen hatással lesz országukra a magyarországi változás. Yorksir és Hurka lázas tárgyalásokba kezdett,melybe esetenként bevonták a vietnámi csüngőhasúak képviselőit is. Hurka nevet változtatott és a Fett nevet vette fel. Teljes egyetértésbe teltek napjaik. Időközben a régi miniszterelnököt kitúrták a parlament spejzébe. Szegény ott töltötte napjait,szürke magányán csak a templom egerének cincogása tette szinesebbé. Ez az egér évekkel később a Nagy esemény után a FAO magyarországi követe lett. Nagy karriert futott be. Hetekik tartó bizonytalanság után nemzetközi megfigyelők jelenlétében megtörténtek a választások. Nagy meglepetésre bekerült a parlamentbe egy soha nem hallott párt a MATYUMP is. A magyar tyúkok és marhák pártja 25 % a került be. a T házba. A humán oldalon egy független képviselő került be. 99 éves volt, aki Kun Béla-val harcolt a kommün idején. Szenilitásának és elvhűségének köszönhette bekerülését , az erdőben bujkáló parasztok találtak rá. Azoktól hallotta, a kommünt leverték, és Horthy sincs az élők sorában. Sőt, kétszer el is temették a bujkálók meggyőződve az öreg kitartásáról, titokban gyűjtöttek neki kopogtató cédulákat, és reá adták voksaikat. Gondolván ezen állapotoktól még a TSZ világ is jobb volt.
Yorksir és Fett törték a fejüket mit kezdjenek a MATYUMP.-al. A csüngőhasúaknak beígérték a változások után piacozhatnak, seftelhetnek kedvükre. Későbbiekben, ha jól mennek a dolgok a pénzvilágába is kapnak pozíciót. A marhák volt számukra az igazi kihívás, mert érdekeik érvényesítése céljából jól tejeltek mindenhol. A Tyúkok természetüknél fogva kicsivel is beérték. Kívánságuk az volt, ne keljen trágyadombra kimenniük, kapirgálni. Mindig friss élelem legyen elérhető számukra. Az Eu által előirt ketrecek helyett, pedig tojhassanak úgy, ahogy eddig is tették. Szénába, szalmába vagy éppen bokor alá kedvükre. Mivel ez pénzbe nem került ,a két pártvezér megigérte,hogy hatalomra jutásuk esetén minden igényüket kielégítik. Felmerült még,hogy a tyúkok kiválnak a MATYUMP.-ból és egyesülnek a MSMP.-vel.De lebeszélték róla őket.Mondván,nem jött el az idő és a marhákat belülről kell bomlasztani.
A parlament első ülésnapján az erőviszonyok a következő képpen alakultak.75%.- MSMP,25%.-k MATYUMP, ez azonban csak papírforma volt, mert ha szavazásra került sor a tyúkok a sertésekkel szavaztak. Így meggyőző fölénnyel tudták akaratukat érvényesíteni.A marhák későbbiek folyamán hangos bőgéssel adtak hangot nemtetszésüknek.
A köztársasági elnök köszöntötte a megjelenteket,nem jött zavarba a hangos bekiabálásoktól sem folyamatosan felolvasta megnyitó beszédét. Abban kihangsúlyozta ,örül hogy végre uniós elvárásoknak megfelelő a parlament összetétele. Egy mondat erejéig kitért arra ,hogy ő megfogantatása pillanatától kezdve vegetáriánus, mindig elítélte a hús zabálást!
Beszédének befejezésekor , a Négylábbal Európába haladunk címü frissen alkotott nemzeti eposzból idézett.” Magyar sertések ti párosujjú patások, mutassátok meg mire képes az ország. Európa tárt karokkal vár!” E mondatra a képviselők hangos röfögéssel ujjongtak elnyomva a marhák bőgését és tyúkok kotkodácsolását.Akik ez úton is tiltakoztak a sertésfaj ilyen képpen való dicsőitésének.
Megalakult az első Európai minősítéssel rendelkező Magyar parlament. Az öreg veterán a legeldugodtabb sarokban békésen szunyókált. Néha felijedt a saját horkantásától,mely horkantás kisértetiesen hasonlított a szerelmeskedő kanok hangjához. Így még feltünést sem okozott.
Az első munkanapon a képviselők illetményükről szavaztak nagy egyetértésben. Az Eu.-s minimálbér ötszöröse volt az etalon.Reprezentációs költségük a Tokiói árakhoz igazodott! Szabadon felhasználható keret ,számla nélküli elszámolásra Brüsszeli irányelveket vették figyelembe,havi ötezer eurót.A parlament ezenkívül megszavazta a teljes gépkocsi park cseréjjét egymillioegyszázezer euró értékben.Kisebb vita kerekedett a helikopterek lecserélése ügyében,többen sérelmezték,hogy az előző képviselők álltal használt gépekben kell utazniuk.A kormányfő eldöntötte a vitát.Uraim mivel ez egy takarékos kormány ezért meghagyjuk a gépeket.
Yorksir megalakította kormányát Fett lett a belügyminiszter .Külügyminiszter Yorksire barátja lett,akivel egy alomba nevelődött. Az oktatásügyi tárcát egy harminc kölkes kocának adták,tekintettel a koca kimagasló érdemeire.A koca hetekkel a Nagy esemény előtt megszökött egy vágóhidra tartó kamionból. Pénzügyminiszter egy kettősállampolgárságú a nyugati pénzvilágban ismert tőzsdecápa lett . Aki tíz évvel korábban egy tőzsdei ügylete miatt a New Yorki,Tokioi,Londoni tőzsdéket rombadöntötte.Igazságügyi tárca tulajdonosa egy korábban ügyvéd tulajdonát képező konda tagjából került ki.Némi vita előzte meg ki legyen a vidékfejlesztő miniszter. Fett egy mangalicát akart,mondván mégiscsak egy mangalica ismeri a hazai viszonyokat.Ezt a posztot a csüngőhasuak akarták megszerezni.Végül a hatalmi szó és tett győzött,Yorksire egyszerűen unva a vitát fellökte a vietnami jelöltet,az vinnyogva duzzogva félrevonult.Tanácsadó lett belőle Fett kondatársa mellett. Az ipari tárca gazda nélkül maradt,tekintettel az ipar amúgy is sanyaru helyzetére. A jegybank elnökét nem tudták leváltani mivel az bebiztosította magát,megszerezte a vezető hatalmak támogatását,őt mindenhol északon és délen egyaránt szerették. Kapcsolatai voltak a Mandzsuriai al és felvilággal egyaránt. Az Elnök is fogadta több esetben jó,kapcsolatai voltak a fehérházzal. Ő és a veterán képviselő maradt az emberszabásúakból mutatóba.
Az újonnan alakult parlamentnek és kormánynak az elsők között gratulált az Amerikai,Angol,Trinidadi és Tobagoi vezetés! Az Europai unio Brüsszeli bizottsága,emlékplakett kiadásáról szavazott,tekintettel a
vérmentes Magyarországi átmenetre. Azonnali szavazatok órájában megszavazták tíz magyar képviselő azonnali akkreditálását. A Pápa a keresztény világ nevében tiltakozott, de a sok liberális közt hangja elveszett!
A nagy átmenetet követően az emberek elhagyták a településeket.Nembírták elviselni azon atrocitásokat, melyeket a sertések nap mint nap okoztak .Az elhagyott sertéstelepek, erdők, hegyek adtak némi oltalmat számukra.
A parlament arról döntött hol legyen az új főváros. Végül a Kiskunsági nemzeti parkot jelölték ki önmaguk számára, mondván a jelenlegi körülmények számukra életidegenek.
Ott alakítottak ki számukra dagonyázó hejet, de legnagyobb meglepetésre a Nemzeti park területén tíz méter mélységben talajcserét kellett végezni: Ugyanis kiderült, hogy egy multinacionális cég adókedvezmény helyett a veszélyes hulladékokat oda ásatta el.
Az új helyen, az első ülésnapon kisebb vihar kerekedett, parlamenti csatározás. A vitát az váltotta ki, hogy mely képviselők legyenek a brüsszeli követek. A bizottsági helyek újraosztásával ez a kérdés is megoldódott.
Egy szép napon Yorksirnél bejelentkezett a magyarvizslák képviselője…………

2003. február
Hasonló történetek
7441
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
10357
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: