Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Derült égből villámcsapás...

Hogyan is kezdjem...?igazából sok bátorság kellett ahhoz, hogy leírjam a történteket, de azt godnolom hogy ez egy olyan story amelyet meg kell osztanom a világgal.Történt ugyanis, hogy köztem és a párom között véletlenül kialakult egy színjáték..Enélkül is csodálatos a szex, de ez...soha nem godnoltam volna, hogy ennyire izgató számomra egy ilyen helyzetben lenni...és szerepelni.A történet a következő: a párom (Ákos) leült mellém és elkezdett ökörködni..Majd szinészkedve eljátszotta, hogy ő az én tanárbácsim, és én mint végzős lány, kénytelen vagyok felelni a jobb jegyért..eleinte csak mókáztunk és nevettünk meg butasáogkról beszéltünk..majd hirtelen komolyra váltott ,és egy ,,pedofil" tanárbácsit alakított....egyre jobban közeledett..Kérdezgetett, és ha nem mentek a válaszok a hátamra tette a kezét és símogatni kezdett(közben jeleztük egymásnak, hogy ez a buta játék kezd izgatóvá válni).Beletúrt a hajamba....Ekkor tartottam egy kis szünetet a feleletemben.Kérte hogy folytassam, a combomra tette a kezét bíztatás képpen..Ekkor éreztem először igazán, hogy számomra kezd nagyon izgatóvá válni a játszadozás....és én folytattam...ő pedig egyre lentebb csúsztatta a kezét..majd ő is megérezte, hogy a kislánynak is bejön a játék...Felállt ,mögém sétált és miközben én egy csatát elemeztem, ő a vállamra tette a kezét és egy óvatlan pillanatban már a mellemet markolászta..egyre keményebb lett a mellbimbóm.Lehámozta rólam a felsőt és morzsolgatni kezdte a mellbimbóm..én rendületlenül feleltem tovább..habár már összevisszaság jellemezte a mondataim..de folytattam.Nagyon élveztem a helyzetet..nagyon felizgatott..teljesen benedvesedtem, már-már ,,tocsogtam"..Elkezdte csókolgatni a nyakam, a fülem..a hajamba túrt..símogatott..(végre végre de jó de jó:))annyira kívántam már..olyan rég óta figyeltem..minden mozdulata tetszett..minden gondolata, minden szó amit kimond..és a teste..hányszor ábrándoztam róla..csúnya dolog egy tanárról szőni ,,érzéki" álmokat..de.
Eztkövetően letérdelt elém és kicsit erőteljesebben megragadta az arcomat..kérte hogy ne mozduljak....közelebb húzott magához, és csókolgatta az arcom minden pontját..de az ajkamat elkerülte....-Megőrülök a telt ajkaidért...4 éve folyamatosan csak azt filgyeltem, ha hozzámbeszlétél..hányszor elképzeltem hogy egyszer megcsókolhatom..végignyalhatom..monológja utána megcsókolt.Ilyen érzéki csókot még soha nem kaptam..Soha soha.Középiskolás létemre, gyűjtöttem a tapasztalatokat, és a ,,numerákat", de ennyire még soha nem izgatott fel senki.Teljesen lemerevedtem..mozdulni nem bírtam..csak remegtem..széttárta a lábam, kicsiny kis bugyim kivillant a szoknyám alól, egy könnyed mozdulattal félrehúzta..(fekete átlátszó kis csipkebugyi volt rajtam..még igzatóbbá tett..)megnyalta a mutató újját és végig húzta a puncimon...át a csiklómon egészen le..oda ahol az a sok nedvesség összegyűlt..picit bedugta az újját de máris tovább haladt..símogatta a belső combom és mikor már látta, és érezte hogy beleremegek az izgalomba, megfogta a fenekem és közelebb húzott magához...mindkét combom belső részére adott egy puszit, és nyalni kezdett..folyt a nedvesség belőlem..elázott a szoknyám..(jajj nekem:))a csiklómra öszpontosított, de érezte hogy már könyörgök azért hogy megdugjon..ekkor két újját belélmcsúsztatta..először csak alig egy picit..majd egyre mélyebben és egyre hevesebben újjazott...rögtön ráérzett mi az amitől a ,,mennyben" érzem magam.(ha kőkeményen...:)) többszöri orgazmus után (a végén már-már spriccelő nedv kiséretében)a kedves tanárúr elém ÁLLT és lehúzta a nadrágja cipzárját, majd elővette igen méretes szerszámát...rengeteget gondoltam a tanárúrra év közben..sokszor maszturbálás közben elképzeltem ahogy újjaz és egyszerre élvezünk el..annyira jó volt most testközelben érezni..kezembe vettem és gyengéd mozdulatokkal mozgattam a kezem fel és le..sóhajtott és egyre keményebb lett..a számbavettem és gyengéden szopogattam..végig nyaltam..közben játszottam a golyóival....ismét bekaptam és vadul szívogattam..ki-be járt a számban..engem is felizgattak a tanárúr gyengéd nyögései..habzsoltam, faltam..fogta a fejem és irányította a kis diáklányt..ha sok nő nem is vallja be, de mindenképp izgató dolog ha egy picit megalázzák a szexben..és ez pont ilyen volt..imádtam ahogy megtölti a számat a farka..megfogta a fejem és leállított, kérte hogy álljak fel..amint ismét egy magasságban voltunk, kaptam egy érzéki csókot.Ezután megfordított, és előredöntött..megfogta a farkát és végighúzta a puncimon..-Érzem a nedvedet kislány..és eszméletlen.. mikor oda ért, ahol a legforróbb vagyok belémcsúsztatta... megmarkolta a mellemet és a csípőmre csúsztatta a kezét..lassan ki be húzta a farkát..de látván, hogy nekem ez nem elég..keményen folytatta..úgy dugott mint még soha senki...kérte, hogy nézzek hátra szeretné látni az arcom....egymás szemét néztük...de muszáj votl a párnába nyomnom az arcom, mert üvöltenem kellett az orgazmusaimat érezvén....látta és érezte ahogy újra és újra megtelik a hüvelyem nedvességgel, ami utána folyik ki belőlem..le a lábamon egészen a bokámig..néha változtattott az szex ütemén és lasított, ám nekem már mindegy volt..élveztem ha kell ha nem....imádtam..csodálatos volt....jeleztem hogy közeleg a végkimerülés..megvárta még jön a következő orgazmusom és ekkor ő is elment..akkor nem volt más ami annál jobb lett volna számomra, minthogy teleélvezi a puncimat..kis tisztálkodás utána leült a velem szembelevő székre...én pedig az ölébe, és még egy fél órán át szó nélkül ültünk és símogattuk egymást..csodálatos volt érezni a bőrét az enyémen...imádtam..kicsit később felöltöztünk és végszóként közölte, hogy megvan az 5, én megköszöntem és mentem a következő órára....:)
nevetésben törtünk ki..de azóta már voltam titkárnő, orvos, kliens, ő az én kis diákom. stb...stb..próbáljátok ki egyszer..először furcsa, de ha igazán ismered a párod, akkor természetes lesz minden mondat, minden mozdulat....
Réka
Hasonló történetek
25568
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
15822
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: