Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Dán hősei 2. rész

Egyre melegebb lett és csak öt perc múlva értünk le.
- De hisz ez szénbánya! – ugrott le Feri a létráról.
- Az bizony – helyeseltem.
- És ezt mire használjátok? – nyögte az utolsókat Feri.
- Tüzelünk vele, és lövedékeket készítünk belőle.
- És milyen minőségű? – virult el Feri.
- Eredeti feketekőszén – mosolyodtam el kicsit ravaszan.
Feri először elsápadt, aztán elzöldült, azután légzési zavarai lettek.
- Mi van?! – tört ki belőlem a nevetés, mert már nem bírtam tovább visszafojtani.
- Örülök hogy jó kedved van – vágott kétségbeesett mosolyt Feri.
- Menjünk vissza a bányába – fordultam sarkon. Este:
- Hát ez a szénbánya. De hát még ilyet…

De erre megrezdültek a bokrok, megdördült az ég, és ránk törtek a ruszkik. Hadakozni nem tudtunk, ezért bátran vártuk a vádat. Ez lett: én és a Feri kivételével mindenkit elhurcoltak. De mi is megfizettünk. Helikopteren felvittek a Pilis közepére, és ejtőernyővel ledobtak.
Kis idő múlva:
- Baj van! – sóhajtottam fel.
- Nem kell közölnöd.
- Alig egy hétre való élelmünk van. Remélem nem kerüljük el a forrásokat!
- Hát nem! Például ott van egy! – Odarohantunk, és bosszankodva olvastam végig a nevét:
- Fényes-forrás! Dömösön vagyunk. Én minden pilisi forrásnak meg tudom határozni a helyét.
- Hát akkor miért nem teszed?
- Nem tudom, hogy melyik.
- Hogyhogy?
- Kettő van belőle: az egyik lent, a másik fent.
- Akkor menjünk tovább!

Kis idő múlva:
- Miklós-forrás! Valahol itt Dobogókő környékén vagyunk. De pontosan csak akkor tudnám bemérni, ha lenne iránytű.
Egy óra múlva:
- Már nem bírom magam tovább tartani – esett össze Feri.
- Van…ott valala…mi! – nyögtem.
Elvánszorogtam a bokorig.
- Pilisszentlászló! – kiáltottam fel..
Az első ember megkérdezte tőlünk:
- Kik vagytok?
- A DEJTCS katonaság vezérei. Elkaptak a ruszkik, és minket kitettek a Pilis poklába. A többieket elfogták. Berohant a boltba, és élelemmel tért vissza.
- Köszönjük, de hol vagyunk?
- A Bánya-hegynél.
- Hm. Akkor ez a Szenes-erdő. Még át kell innen mennünk a falun. Nem tudna adni egy térképet, hogy tudjuk, hogy jutunk el Dunabogdányba?
- De – hangzott a válasz, és előhúzott a belső zsebéből egy térképet. – Tartsátok meg.
- Majd még visszaadjuk. Most megyünk. Még táviratoznunk kell Pestre a csapatokért.

Elindultunk, és már a Géza-forrásnál tartottunk, mikor utolért minket a vihar. Jegek csapkodtak körülöttünk, a szél döntötte a fákat. Egymásra estünk Ferivel, s se láttam, hallottam többet… Már másnap reggel volt, mikor ébredezni kezdtem.
- Feri! – Néma csend. – Feri! Próbálkoztam újra. Ránéztem. Teste mozdulatlan feküdt a földön, nem is lélegzett. Odakúsztam hozzá, és szerencsére sikerült újraéleszteni. Már lélegzett, de még mindig eszméletlen volt. Elbaktattam a forrásig és lelocsoltam Ferit, mire
eszméletéhez tért.
- Hol vagyok? Mi történt?
- Mindegy… Vigyázz! – Két lövés dördült el. Én elugrottam, és csak a vállamat horzsolta a golyó, de Ferinek belefúródott a lábába.
- Szerencse, hogy csak légpuska volt – mondtam. – De még így is szépen vérzik.
- Most…mit…csinálunk?
- Nem tudom. Csak tarts ki. Ha itt maradunk, lelőnek. Le kell ugranunk a szakadékba. Van benne egy tó.
- De hisz engem is ebbe dobtak bele! – hajolt fel Feri.
- Vagy túléljük, vagy nem. Ugrás.

Olyan volt, mintha a halál torkába ugrottunk volna. Csobbanás, és minden zöld volt körülöttünk, azután fel merültünk.
- Feri élsz? – kérdeztem.
- Nem igazán – nyögte.
- Ez még a jobbik eset – sóhajtottam fel.
- Hoppá! Akkor innen tudom az utat! – kiáltott fel.
- Remek! Indulás!
- Két óra múlva már a DEJTCS-forrásnál voltunk.
- Itt kifújjuk magunkat. He! Feri! Hol vagy?
- Itt vagyok! – esett le véresen Feri a dombról.
- Mi történt? – kaptam el Ferit.
- Vaddisznó!
- Be a barlangba! – kiáltottam.
- Itt már biztonságban vagyunk.
- Végem…jegek…töltények…zuhanás…vaddisznó…
- Elment. Á! Itt van fent egy tartalék kocsi. Indulás! – Villámgyorsan a faluban voltunk.
- Azonnal kórházba kell szállítanunk! – mondta az orvos.

Délután felhívtam a tiszt barátomat, hogy hozzon egy osztagot, hogy kiszabadíthassuk a sereget.
- Ismét összefutottunk. Nyugi. Ki fogjuk őket szabadítani. A helyet is tudjuk: a Géza-forrás mellett.
- Nem…- nyögtem fel.
- Mi van?
- Ott mentünk el mellettük.
- Most már mindegy. Indulás!
- Tűz! – és ezzel elkezdődött a harc.
- Micsoda tűzijáték! A Gellérthegyen sincs szebb… - sóhajtott fel Liebhardt. – Kár hogy nincs esélyük.
De azonban minden jól ment.
- Felszállok a gépemmel! – mondtam, s fel is szálltam.
„Á! Ott van a fősátruk!” – gondoltam magamban. – Tűz!

A kövek becsapódtak, és a sátor szétesett. Innentől.
- Na hogy vagytok? – kérdeztem a csetepaté végén.
- Mi jól.
- Ferit kórházba kellett szállítani.
- Miért?
- Mert éheztünk, jégesőben aludtunk, kaptunk két golyót, és
megtámadta egy vaddisznó.
- Na, örülhet ha túléli – mondott szakemberi véleményt Liebhardt.
S ne felejtsd el. Most mi vagyunk a legfőbb célpont.

Egy héttel később, mikor Feri kijött a kórházból, felmerült a kommandó terve. Ez arra lett volna jó, hogy csendesebben, elegendő hatáserővel és korszerűbb fegyverekkel támadtuk volna az ellenséget. Kémlelésnek is jó lenne. Én, Feri, Liebhardt, Karcsi és Dani: indul! Fegyverzetünk: 100 db lándzsa, 20 ólomgéppuska, 30 kőgéppuska, 50 db puska, 20 db kőhajító, 50 db szappanlényomós-puska. Hadieszközök (járművek): 50 db terepjáró, 10 db harckocsi, 20 db repülőgép, 15 db tank, 2 db parancsnoki kocsi.
- Indulunk. Ha látjuk őket, füstjelet adunk.
- Várjál! Van egy ötletem! Felrobbantjuk őket?
- Hogyan?
- Egy tubus technokol kérdése az egész. 1. Beledobjuk a tábortűzbe, 2. Múltkor láttam, hogy ott van néhány faháznak a kéménye, ott jön ki a füst. Beledobjuk a kéménybe, és bumm!
- Jó ötlet, Valentin. Indulás!
Nem tettünk rá bombákat, hanem azoknak a lyukain dobáltuk ki a tubusokat.

- Felrobbant az egész tábor. Á! Még ott szalad valaki! Szappanbombát kioldani! Tüzelés!
- Na ezt megkapta! Tünés vissza a táborba!…
- Sikerült! – szálltunk ki a gépből.
- Azért hihetetlen. 10 halott, 200 súlyosabb sebesült, 500 könnyebben sebesült. És még maradt több mint 4000 egészséges.
- Feri! Tényleg, ezt még nem is kérdeztük: ki volt az, akit eltemettünk?
- Én – válaszolta Feri.
- Hogy? – kérdeztem szinte ijedten.
- Valentin! Ez már nem az a világ! Én már meghaltam.
- De akkor azt mondtad…
- Akkor még nem akartam elmondani.
- De akkor mi folyik itt?!
- Én nem vagyok szellem; testem van, ugyanúgy érzek, sebezhető vagyok. Az én kívánságomra jöttem vissza a földre.

Gyorsan kiástuk, de a koporsó üres volt.
- Látjátok. A lelkem visszaszállt a testembe.
- Hihetetlen! Az oroszok! Most végünk van! – kaptam fel a fegyvert.
- Nincs végetek! – szólt Feri. Kinyújtotta a karját, majd ezt mondta:
- Menjetek vissza! – A hegyek visszhangzottak körülötte. A ruszkik szót is fogadtak.
- Mit csi…? Mit csináltál? – ájultam el.
- Erre is képes vagyok, de én inkább reális körülmények között harcolok.
- És ha el…
- Nem vesztjük el. Ezt megígérte Isten. De vigyázzatok: a Sátán is itt van.
- Hol? – kérdeztem.

Egy pillanatnyi csönd után kivágta:
- A szénbányában. Nem a szén miatt lettem olyan sápadt, hanem az erő miatt.
- Milyen erő?
- Ha nem teszünk valamit, kiszabadul.
- Tudod, hogy ezt még a mesébe” se hinné el senki?
- Oké. Én figyelmeztettelek!
- Jó! Várj. Hogyan lehet legyőzni?

Reggel lementünk a bányába.
- Most már én is érzek valamit.
- Napról napra erősebb. Két nap múlva kiszabadul.
- És hogy néz ki?
- Borzasztóan. Vörös, 10 csápos rákszerű lény, és az emberekbe valamilyen meghatározhatatlan anyagot hajigál, amitől azok sebesek lesznek és meghalnak.
- Na és hogy sebesítjük meg? – kérdeztem elborzadva.
- Itt az anyag – nyújtott felém valami üvegcsében egy fehér folyadékot.
- Értem. Készítem az ágyút!
Akkora óriáspuskát készítettem, hogy betöltötte a bányateret. Benne egy hüvelyben volt az anyag. A hüvely 20x5 cm-es volt, az ágyú pedig 2 méter magas és 5 méter hosszú. A csöve pedig 1 méter átmérőjű volt.

Elkezdtük fejteni a szenet. Még aznap 3 mázsát bányásztunk. Felvittük a szenet, és behelyeztem az óriás csúzlit a csőbe. Másnap ismét ott töltöttük az időnket.
- Készen állunk! – mondtam, de ekkor Feri elkezdett dülöngélni a nevetéstől.
- Mit nevetsz? – kérdeztem meglepődve.
- Azon, hogy ezt mind bevettétek. Az a folyadék tej volt, az oroszok pedig a mi katonáink álruhában. A te névnapi tréfád.
Megnéztem a naptárt: június 29, Péter nap. Egy kicsit bosszankodva, de megértettem mindent.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
4248
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3835
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Szivacs ·
Ilyen a mesékben sincs :)))))) csak a MELLESLEGEN :))

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: