Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csincsilla

A gyerekeknek meg kell tanulni, hogy mi az a felelősség.
Én is így gondolkodtam, amikor 9 éves kisfiamnak megvettem az első kisállatát egy nőstény Csincsillát, amit a férjem találóan Csillának nevezett el.
Még soha nem láttam annyira boldognak, mint a szülinapján, amikor észrevette mi lapul az íróasztal alatt a szobájában.
Imádta, és még aznap körbetelefonálta a haverjait hogy eldicsekedjen új ’szerzeményével’.
Nem engedte, hogy én etessem, maga akarta etetni.
De egy naptól fogva már nem érdekelte többé.
Ráunt.
Sokat rágódtunk rajta a férjemmel, hogy mit csináljunk az állatkával.
Nem volt szívünk eladni, így hát nálunk maradt.
A 9 éves kisfiamon kívül még van egy pici 5 éves.

A pszichológus jegyzetei: Mindig is félt Csillától. Ez érthető volt, hisz az állat óriásinak tűnt mellette. A legrémisztőbbek a rágcsáló ’agyarai’ voltak. Nem volt ő rossz gyerek, csak ahogy a szülei mondták kicsit izgága, és mint minden korabeli fiú hajlott az agresszivításra.
A szüleit az óvónők sokszor figyelmeztették, hogy a fiú elzüllhet, ha nem nevelik meg.
Persze az anyuka tréfára vette a dolgot, és lefekvés előtt játékosan megfenyegette a kisfiát azzal, hogyha nem lesz jó Csilla, bekapja.

A kisfiú szíve a torkában dobogott.
Kikászálódott az ágyból, és mint egy kismacska az éjszakában osont a lakásban.
Elérte úticélját. A Konyha. És ott volt fönn, amit keresett. Kicsi meztelen talpát a szekrény gombjának támasztotta. Így éppen jó. Felágaskodva elérte a fiókot. Kiemelte szerzeményét, és szinte szédült a mámortól. Úgy érezte magát, mint James Bond, akció közben. Hát ez is meg lenne!

Még sötétében is megtalálta a nappalit. A kis csincsi izgett-mozgott ketrecében.
A kisfiú amilyen halkan csak tudta leemelt róla a rácsot, így már csak a nagyon magas műanyag rész maradt. Gyengéden megfogta az állatot a bal kezével, ügyelt rá nehogy elszökjön.
Hát eljött a pillanat. Boldogan mosolygott, most már nem kell félnie.
Jobb kezét olyan magasra emelt amennyire csak tudta, és belevágta a csillogó pengét a kis szőrcsomóba. Hallotta az állat visítását, de ez a folyamatos döfések után elhalkult, végül teljesen elhalt.

Megijedt, hátha a szörny túl hangosan sipákolt, de nem, anyuka és apuka még mindig aludt.
Megnézte a kezét, amiról csordogált valami pirosas lé. Beletörölte a mackós pizsamájába, és visszacsoszogott a szobájába.
Bebújt az ágyába, összekuporodott a takaró alatt, és egy perc múlva már hallani lehetett, ahogy egyenletes szuszogását.
Reggel anyja sikítására riadt fel.
Hasonló történetek
7245
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
16079
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
További hozzászólások »
nevem:senki ·
Sajnálom, hogy csak most írok, de most találtam rá erre..
Basszus, én nem tudom, de... iszonyúan tetszett. Volt benne valami, nem tudom, hogy mi... Jól megfogalmaztam, ugye?:)
Megfogott... hú, nagyon megfogott:D
Arikon ·
Csak nem a Megasztár zsűrijébe tartozol?:)
Amúgymeg, hogyhogy mindenki erre talál rá,és nem a Marcipánomra?
Najó...mondjuk az novella,és a horrorok+az erotikus írások kelendőbbek.
:yum:
Amikor elkezdtem olvasni a hozzászólásodat kissé megijedtem,hogy le fogsz cseszni.
Örülök,hogy nem tetted. :)
(Ez a kis bénaság meg este született,akkor kell ezt olvasni is)


nevem:senki ·
A zanyád valagát, méghogy megasztár... :smile:
Tényleg kurvára tetszett. Furcsa, hogy abszolút nem dúskál az érzelmek ecsetelésében, mégis teljesen hűen tükrözi a helyzetet. Olyan kis rövid, és tudom, hogy vannak sokkal jobbak, blabla... de ezért meghajlok előtted:)
:flushed:
Arikon ·
Túl kicsik,egyszerre több is kéne belőle,hogy véleményt alkothassak.
Amúgy barackot nem igazán kapsz télen.
:yum:
Francisco ·
Nem vagyok türelmetlen, kivárom a tavaszt.
Arikon ·
Cöhh...
Akkor is csak a zöldségesnél.
:yum:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: