Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak unalom?

A nap sugarai épp csak átszűrődtek a vastag felhőtakarón. Sosem lesz 5 óra – gondoltam. Mit lehet csinálni egy butikban ahol a holt szezonban ritka a vásárló mint a fehér holló? Már az összes újságomat kiolvastam és a hímzésemet sem volt kedvem folytatni. Rátévedt a szemem az öltözőfülke tükrére. Tetszett amit láttam.. Örültem, hogy nem hiábavaló a heti kétszeri aerobic. Sikerült a harmincas éveim vége fele is megőrizni az alakomat. Felálltam és lábujjhegyre állva megfeszítettem a lábikrámat. Rövidebb szoknyát kellene hordanom – gondoltam, és egy kicsit feljebb húztam a szoknyám.

Eszembe jutott a férfi…. Van talán egy éve is amikor először felfigyeltem rá. Harminc körüli, amolyan vidám fickónak tűnt. Talán a szomszédos utcában lévő irodaházban dolgozik. Minden délután itt megy el a kirakat előtt. Legtöbbször a barátjával sétálnak. Néha már összeakadt a tekintetünk. Kedves barna szeme van… Talán ma is erre jön… Aztán elhessegettem a gondolatot. Bolond vagy – korholtam magam. Mit akarsz? Klassz férjed van. Gyerekeid. Francba átkozott unalom!!

Talán rendezni kellene a kirakatot. Ez az, legalább megy az idő. Hmm… azért a próbababa karcsúbb- mosolyodtam el. De a fiúbábú egész jó… Kinézek. JÖN!! Gyorsan egy pillantás a kirakat tükrébe. Igen, minden rendben rajtam. Már itt is van a kirakat előtt. Rám néz, mosolyog.

Bejön!! Kezét csókolom! Miben segíthetek? - kérdezem de érzem, hogy kiszárad a szám. Farmert szeretnék, ha van a méretemben. Igen azonnal keresem. - és a szemem rásiklik a csípőjére… azaz egész máshova, zavartan elkapom a szemem és polcon kezdek el keresgélni. Mintha huncut mosolyt láttam volna a szája szegletében… hülyeség… Tessék, talán ez az Ön mérete. Átveszi a nacit és hozzáér az ujjaimhoz, bizsergést érzek a gyomrom táján.
- Tessék a próbafülke.

Pffff … bement. Tiszta hülye vagyok. Mint egy fruska.
- Elnézést, kérhetek egy számmal kisebbet?
- Igen- gyorsan keresgélek, megvan.
- Tessék adom- és benyújtom a nadrágot a függöny mögé. A csuklómra fonódnak az ujjai. Húz… Már a fülkében vagyok…. NEM… de a keze a derekamra fonódik, nekiszorít a fülke falának. A szája a számra tapad… igen… én is akarom… nagyon jól csókol, suhan át az agyamon. A keze felcsúszik a testemen, kigombolja az ingem. Csókol…. nyakamat… egyre lejjebb …kiszabadítja a melleimet.

Szopogasd - suttogom. Közben a fenekét és a dákóját markolászom. Könnyű dolgom van a nadrágját „elfelejtette” visszavenni. Jajj…felfalja a melleim….mhéég … suttogom. A combjaimon csúszik fel a keze. Terpeszben állok, érzem a lüktetést a puncimban… GYERE!!! … ordítja minden idegszálam, de csak sóhajtozni tudok. Leguggol… a keze a harisnyám alá csúszik… lehúzza… a fejét simogatom, borzolom a haját. A szája a bugyimon keresztül a puncimnak feszül… érzem az ajkait. Az egyik kezemmel félrehúzom a bugyim. A másik kezemmel a fejét nyomom a combjaim közé… az ajkai közé szorítja a csiklóm, húzza a nyelve őrült iramban pörög a csiklómon… megrogynak a lábaim a hirtelen rám tört orgazmustól… szorítom a fejét…..jhaajjjjj

Oldalt nézek a tükörbe… melltartóm a melleim alá szorítva meredeznek. Szoknyám a derekamon, harisnyám romokban a bokáimon… Kikapcsolom a melltartóm…. Lassan elengedem a fejét és Ő elkezd egyre feljebb csókolgatni… én lefele… félúton lázas nyelvcsata… Megmarkolom a szerszámát… kívánom, suttogom..... Feláll és én mohón csomagolom ki a vágyam tárgyát… szép… végigsiklok rajta a nyelvemmel… hmmm a makk… finom. Lassan fejem a zacskóját. Az ujjaim ráfonónak a farkára és húzogatom, az egyik golyót a számba veszem és a nyelvemmel pörgetem. A kezemmel a számba tömöm a másik golyót is.

Felpillantok… látom az arcán, hogy tetszik neki… újra a farkát cumizom, megfogja a fejem és irányítja. Egy pornófilm jut eszembe…kurva vagyok suhan át az agyamon… Szopjad… hallom… ez az első szava mióta… A hónom alá nyúl, felemel. Nagyon szép vagy! - suttogja. Megfordít… lehúzza a szoknyám. Belemarkol a fenekembe… de jhóóó. Lehajolok… a tükörnek támaszkodom és megfeszítem a lábaimat. Riszálom a fenekem…. Mögém áll… lassan beilleszti a puncimba a farkát… hmmm türelmetlenül ráhúzom magam… Megfogja a derekam és… lök… lök…

Érzem az üveg hidegét… már a melleim is nekinyomódnak a tükörnek… Közel a vhhhhééééégggg… mhhhééélyebben nyögöm… egy mély lökettel érzem, hogy spriccel belém… ahogy lüktet bennem a farka úgy tör rám az orgazmus. Nekinyomom az arcom a tükörnek… zavarosak a szemeim, a hajam széttúrva… hurva… khhhurva vagyok suttogom. Érzem ahogy megmarkolja a fenekem …kicsit meglegyinti a derekam alá nyúl, magához húz. Hozzásimulok, szorosan öleljük egymást. Köszönöm- súgja a fülembe. Gyönyörű vagy!! Lassan szétválunk.

Rámosolygok. Jó lesz a nadrág? - elnevetjük magunkat. Laci vagyok- mondja lovagom. Kriszta… és nevetünk. Öltözz- adom aki a „parancsot”. Én is gyorsan rendezem magam. Kilép a fülkéből. Holnap jövök… és egy puszit nyom az ajkaimra. A hajam rendezem… előveszem a pénztárcám. Fényképek… a család! Barom… barom… hülye ribanc… el innen!!! Soha többet… Ma felmondok. De nem mondtam fel…
Hasonló történetek
15809
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
26528
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
GerM ·
Ez a legjobb összecsapott sztori, amit itt olvastam :-)

Egyébként fel vagyok háborodva a nőn, hogy családja van meg minden :-(


leticia_63 ·
Ha nem lépett ki a leányzó a munkahelyérol, akkor a másnapi numerót is olvashatjuk?

Jaj, ne.

Leticia

Puti1 ·
Ha nemondtál fel, kiváncsi lennék, hol dolgozol.
Eléggé el van már kopva a farmerom, meg már
a sliccet se tudom felhúzni, mer rossz a cipzár.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: