Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak egy pillanat 1

Reggel sietve szaladtam a terem felé a hófehér folyosón a zene terem irányába. Amikor beértem, majdhogynem ajtóstul léptem be a terembe és rögtön a helyem felé vettem az irányt. Amikor érzem, hogy valaki a vállamat bökdösi. Dávid volt az(a legjobb barátom). 
- Hol voltál eddig Juli? - szegezte nekem a kérdést. 
- Semmi közöd hozzá! - mondtam huncutul, előre fordultam és figyeltem a tanárt.
Amikor vége lett az órának Dáviddal együtt indultunk meg az ebédlő felé. Amikor megpillantottam egy eddig ismeretlen arcot! 
- Ki az a csaj ott? - kérdeztem Dávidot.
- Csaj? Ő az új tesi tanár, talán bejön? Juli, hahó hozzád beszélek. 
- Mi? Mondtál valamit? Ő a tesi tanár? Nagyon dögös! - mondtam dadogva.
Hosszú fekete haja volt és mogyoró barna szeme. És egyszerűen gyönyörű alakja van. Eszméletlen dögös. 
- Hopp Juli, jól látom? Tetszik neked? Mert úgy bámulod, hogy majd kiesik a szemed.
Mondta kissé gúnyos hangon és közben teli szájjal vigyorgott rám. 
- Hogy? Nem látod milyen dögös? Kinek ne tetszene?! Kár, hogy semmi esélyem nincs nála. - Mondtam kissé szomorkás hangon. 
- Na, de induljunk, mert még az első órájáról elkésünk. - mondta Dávid.
- Igaz. Nem lenne jó, ha már az első órán neheztelne rám…. Vagyis ránk. - mondtam kicsit humorosan. 
- Na akkor megyünk? 
- Aha.
Bekaptam az utolsó falatot is és elindultunk az öltözők irányába. Amikor egyszer csak nagy sungal felborított valaki. 
- Semmi bajod? Bocsi, csak sietek! 
Hallotam egy női hangot és amikor felnéztem egy gyönyörű mogyoró barna szempár nézett rám.
- Semmi bajom….. Ja és semmi…. Gond! - dadogtam, miközben elvesztem azokban a szemekben.
Teljesen magával rántott és csak ültem ott és vigyorogtam! Ő pedig már rég elment. Amikor bementünk a terembe, mindenki bemutatkozott és egy kis ismetetőt kellett mesélnie magáról. Én egész órán le se tudtam venni a szemem róla, csak néztem ahogy a fekete haját fújja az ablakon beszűrődő szélfuvallat. Utána egy hangra lettem figyelmes, aki a nevemet mondogatta! Ő volt az, Sára! 
- Juli…. Juli… Gyere már légyszíves segíteni! 
- Mmmegyek! És miben segíthetek? 
- Kérlek, segíts megemelni ezt a szekrényt, mert alá szorult az a szőnyeg! És pont az kéne, a szőnyeg! 
- Persze! Akkor háromra emeljük? - mondtam és elkezdtem számolni. 
- Egy.. Két…. Há.! 
Hangos nyögések közepette arrébb emeltük azt a bazinagy szekrényt. 
- Köszönöm! - mondta kedvesen mosolyogva. 
- Nincs mit! - és vissza mosolyogtam. 
Amikor vége lett az órának, Dáviddal indultunk a szobánk felé. Amikor beléptem, rögtön az ágyra vetettem magam! És csak Sara járt a fejemben, csak rá tudtam gondolni. Csak feküdtem és merengtem magam elé, amikor Dávid egy hirtelen ötlettel állt elő! 
- Van kedved bulizni egyet? Mert buli lesz a csarnokban, ahol mindenki ott lesz. Mi se hagyhatjuk ki! Na, jössz? 
- Hát elég fáradt vagyok, nem tudom. - feleltem morogva. 
- Sára is ott lesz. - mondta vigyorogva. 
- Tudod mit, kibírom. - feleltem nagy mosollyal az arcomon.
- Gondoltam, hogy ez bejön. - mondta Dávid huncut hangon. 
Fél órával később már ott voltunk a csarnokban, ahol üvöltött a zene. Bementünk és mintha Dávidot a föld nyelte volna el. Úgy eltűnt hirtelen. Én meg a bárpulthoz vettem az irányt. És elkezdem iszogatni. Amikor egyszercsak Sára lehuppan mellém és mosolyogva nézett rám! 
- Szia Juli. Hogy hogy itt üldögélsz magadban? - kérdezte mosolygós hangon. 
- Hát, csak úgy gondoltam, iszogatok egy kicsit. Tudod, hogy megjöjjön a hangulat. - nevettem el magam. 
- Értem! Nem gond, ha beszállok? - kérdezte mókásan. 
- Nem. Legalább lesz egy kis társaságom. 
Ő csak mosolygott és engem nézett. Amikor egyszercsak megcsókoltam. Nem tudom mi ütött belém, csak úgy éreztem, hogy ő is ezt szeretné. De nem úgy tűnt, mint aki nagyon ellenkezne, mert visszacsókolt. És ott csókolóztunk több órán át, de az is lehet, hogy csak percek voltak, amik megnyúltak. Nem tudom, de nagyon élveztem. Amikor egyszer csak elrántotta a fejét.
- Uram isten… Mit művelek?… Művelünk?… Ezt nem szabad! - dadogta kétségbeesve. 
- Miért ne szabadna?
- Mert a tanárod vagyok és tiltja a szabályzat! 
- Nem baj! Úgyis nagy szabályszegő vagyok. - mondtam huncut mosollyal. 
- De engem ki is rúghatnak! És nem akarom, hogy ez bekövetkezzen. 
- Nem élvezted? 
- De, de nagyon is, de nem szabad! Értsd meg! 
- De nekem nagyon tetszel! És én neked…. Esetleg……?!? - kérdeztem dadogva. 
- Hát meglehet. De el kell folytanom ezt az érzést. 
- Ne csináld ezt! Nem tudná meg senki! 
De már meg is fordult és ki is szaladt a csarnokból. Én meg csak boldog voltam, mert megcsókolt és ezt olyan nehéz volt felfogni. És nem tudtam mire gondoljak, de valamit biztosan tudtam. Az pedig az volt, hogy nem adom fel ilyen könnyen. 

 

 

      
Hasonló történetek
4307
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
4623
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
Hozzászólások
naiv1966 ·
Kicsit kevesebb párbeszéd és több összekötő szöveg kellene, mert így csak a szexre koncentrál az ember, de egészében véve jó kezdet. Ne hagyd, hogy rövid pornóvá süllyedjen, hagyd kiteljesedni az érzelmeket, és azt is kifogásolom kicsit, hogy az egymásnak esésnek nem volt semmi előzménye. Ahhoz, hogy ne csak a szex érdekeljen, írj kicsit bővebben. Egy csókról oldalakat írni, nos a feladat ott kezdődne, mert igenis lehet érzelmesen kíváncsivá tenni az embereket. Nem könnyű, és nekem sem megy, de próbálkozom rendületlen. A fekete haj nekem személyesen hiába tetszik mód felett, nem elég bemutatni vele egy embert. Ne tűnj el, folytasd, és meglátod, hogy minél többet írsz, annál jobban megy. SOK SIKERT!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: