Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

csak egy kis varázslat

Állok egy ismeretlen falucskában, egy nevenincs hegy alján egy vadidegen szőlőskertjében. Kémlelem az eget. A csillagok vakítanak, szinte fáj közéjük néznem. A szemed közelebb van, de abba nem merek.
Nem emlékszem már, miféle személyes tárgyamat kaparintottad meg, de elszántan kérlellek érte. Persze eszed ágában sincs visszaadni. Felemeled a fejed fölé, s mivel jóval magasabb vagy nálam, esélyem nincs elérni, de ahogy kutatom, a csillagok között mégiscsak a szemedbe kell néznem. S ahogy kapaszkodom utána az már majdnem ölelés.
Kívülről nézve aranyosan évődhetünk. Tudom, hogy nem az alkohol hozza ezt ki belőlem, s ez egy pillanatra megrémít, főleg, mert velem ellentétben te nem is ittál, ügyeletes vagy, bármelyik pillanatban riaszthatnak, s akkor rohannod kell...és nagyjából ennyi, amit tudok rólad, meg hogy a legaranyosabb ember vagy, akivel valaha találkoztam.
Nincs időm tovább gondolkodni a bizsergéstől. Sürgősen menekülnöm kell (hiszen mindkettőnket várja valaki otthon): egy óvatlan pillanatban megkaparintom amit elloptál, és kifordulok a helyzetből. Hiába. Két perc múlva újabb játékot találsz, és kezdődik minden elölről a csillagokkal, a mosolygós barna szemeddel, a gribedlikkel az arcodon...Amikor lassan lehajolsz és a homlokunk, majd az orrunk is összeér, már belülről látom a csillagokat. Leírhatatlan érzés.
Nem emlékszem, hogyan vetettem véget az egésznek, talán nem is én voltam az, a furcsa bizsergés érzete mindent elhomályosít.
Nem sokkal később hazamentél. Néhány óra múlva én is hazajöttem.
Azóta minden nap akad néhány perc, hogy valami kis dolog eszembe jutatt és átjár az az érzés, visszatér az a pillanat.
Nem hiszem, hogy valaha találkoznánk, de végtelenül hálás vagyok neked, mert visszaadtad nekem az oly rég elveszített, annyit kutatott csodát.
Köszönöm.
Hasonló történetek
4612
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
5457
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
dstella ·
És most mondjuk sokszor, gyorsan egymás után:
gribedli, gribedli, gribedli, gribedli...
anyám, de girbe ez a gurba!!
:yum:


Tetszett. Olyan kis... olyan... Olyan. Na.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

tommcsi ·
Rövidke, de jó.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: