Félek tőled...
Azt ígérted, soha sem sebzel meg. Nem engeded, hogy bárki is bántson, hogy megvédesz.
Félek tőled.
Betegágyában fekszik. Arca hófehér, porcelán. Szeme gyönyörűen, fájdalommal telin ragyog. Benne csupán a szomorúság, és a végső idő csillogása.
Lehunyja a pilláit. Valaha seprűs, csábító volt az. De most már ritka, és fakó.
Kigördül egy könnycsepp a bal szeme sarkából. A pici csepp útját mély seb akadályozza, a régi idők emléke, amely úgy gyötri elkínzott lelkét.
Valaha oly szívfájdító szépsége eltorzult. Alakja csont sovány, testét kék-zöld foltok, és vágások tarkítják. Arca összeroncsolódott...
Miért éppen Ő?
Miért tetted? Miét hagytad? Miért? - sikoltja a bensője. Hallom, pedig szája nem mozdul.
Gyűlöllek - suttogja erőtlenül, szétnyíló ajkai közül, s ebben az egy szóban minden keserűsége benne van.
Félek tőled...
Azt ígérted, soha nem hagysz magamra. Azt ígérted, örökké szeretsz. Azt ígérted, soha nem fogsz bántani, de még is.
Félek tőled.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-16 00:00:00
|
Történetek
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-08 00:00:00
|
Történetek
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások