Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Xavierr_00: Szia, egyenlőre még nem adták...
2024-10-13 14:15
Gayadam: Szia , mikor kerül ki a folyta...
2024-10-13 08:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Brigi és Brúnó 1.

- ...négy, három, kettő, egy és végre itthon! - Brigi számolva tette meg az utolsó lépcsőfokokat a lakásig. Miután előhalászta kulcscsomóját táskája legaljáról, nagy erőfeszítések árán sikerült kinyitnia az ajtót. Csomagjait a padlóra tette, vigyázva a törékeny holmikra, majd bezárta az ajtót. Alig várta, hogy végre otthon legyen. Egyrészt, már fájtak a lábai, és elege volt a tömegből, másrészt pedig alig fért a bőrébe az esti meglepetés gondolatától. Gyorsan bepakolta a romlandó kaját a hűtőbe, majd sietve elővette az aznap szerzett "zsákmányt": egy gyönyörű fekete csipke-melltartó, melynek közepén rózsaszín pillangót formáló motívum díszelgett, valamint az ehhez passzoló alsórész, egy szintén fekete tanga, elején a melltartóéval megegyező rózsaszín pillangóval. Brigi egyből beleszeretett, mikor meglátta az üzletben, már első ránézésre látszott rajta, hogy nagyon finom anyagból készült.

A fehérneműknél különösen nagy hangsúlyt fektetett a minőségre. S ez az élet minden területén elmondható volt róla. A munkájában is mindig a legjobbat nyújtotta, rá mindig lehetett számítani, ízlése pedig roppant kifinomult volt. Ez otthonukon tükröződött talán a legjobban. Az egész lakásból áradt a meleg, a meghittség. A színek, a bútorok stílusa, a függönyök, a képek a legkisebb kiegészítőkig harmonizáltak egymással. Párjával, Brúnóval 1 éve laktak itt. Kapcsolatuk kiegyensúlyozott volt, mindketten úgy gondolták, hogy egymással szeretnék leélni az életüket. Hosszas mustrálgatás után eltette a fehérneműt, felvette melegítőjét és a konyhába ment, hogy elkészítse a vacsorát. Brúnó később jön haza, mint szokott, mert megbeszélése van. Így Brigi nyugodtan előkészülhetett a meglepetésre. Miután megfőzte a spagettit gyorsan elmosogatott, megterítette az asztalt, odakészítette a gyertyát, s elégedetten nyugtázta, hogy minden a terv szerint halad. Még körülbelül másfél órája volt Brúnó érkezéséig.

A fürdőszobába ment, kinyitotta a csapot, beállította, hogy kellemesen meleg legyen a víz, majd a zuhany alá állt. Szerette, ahogy a vízcseppek végigfolynak a testén, mint egymást kergető játszópajtások. Arcát a vízsugár alá tartotta és teljesen elmerült gondolataiban. Nem hallotta, ahogyan nyílt a zár és kedvese a nevét kiáltva belép a lakásba. Brúnó hallotta a vízcsobogást. Levette cipőjét, megszabadult ruháitól és huncut mosollyal belépett a fürdőbe. Brigi még ekkor sem vette észre őt, hisz a zuhanyzó üvege teljesen be volt párásodva, ám valamit mégis csak megérzett, így az ajtó felé fordult. Egy sötét körvonalat látott és megijedt.
- Brúnó? - kérdezte. Párja ekkor kinyitotta az ajtót és mosolyogva mellé lépett
- Igen, Drágám, én vagyok. - megcsókolta, majd kezeit összefonta a lány formás hátsója felett
- A frászt hoztad rám. Tudod, hogy megijedtem?! De te, hogyhogy már ilyenkor itthon vagy? Nem úgy volt, hogy ma később jössz? - Brigi hangján meglepettséggel keveredett felháborodást lehetett érezni.
- Úgy volt, de elmaradt a megbeszélés... - egy kicsit hátrébb hajolt a lánytól, mustrálóan végigmérte tetőtől talpig - ...és így sokkal jobban jártam. - megmarkolta a feszes popsit. - Vagy talán rosszkor jöttem?
- Nem, Drágám. Csak egy kicsit máshogy terveztem az estét. Meglepetéssel készültem...
- Hmmm. Szeretem a meglepetéseket. Például ez is az, hogy most itt találtalak a zuhany alatt. - sokat sejtetően elmosolyodott és hosszan megcsókolta a lányt, miközben kezei elkezdtek felfelé vándorolni a hátán.

Brigi imádta amikor így csókolt, szenvedélyesen, kiéhezve. Nyelveik vad táncot kezdtek járni, miközben a csapból zubogott a víz, s már nem csak ők, hanem a falak is izzadtak. Brúnó amilyen hevesen csókolt olyan finoman vezette ujjait centiről centire, egyre feljebb a lány puha bőrén. Mikor tarkójához ért megállt, majd lehelletnyi csókokkal árasztotta el vállát, nyakát és füleit. Brigi libabőrös lett, annak ellenére, hogy a fürdő egy szaunához kezdett hasonlítani. Az ő kezei sem maradtak tétlenek. Finoman, hogy ne okozzon fájdalmat, végighúzta körmeit a fiú hátán, majd a fenekénél megmarkolta, amitől a fiú már amúgy is merev hímvesszője még jobban megkeményedett. Brúnó hirtelen magához szorította a lányt és a falig hátrált vele. Brigi felszisszentett, mert bőrén a csempe hidege ezernyi tűszúrás nyilalló érzéseként hatott. Fejét a plafonnak emelte, majd kéjesen felnyögött, mert az eddig ágaskodó hímvessző combjai közé csúszott, súrolva a szeméremajkakat. Brúnó a legszívesebben azonnal magáévá tette volna Brigit, de tudta, hogy még nem jött el az idő. Csókot lehelt szájára, majd mélyen a szemébe nézett. Érezte apró, körkörös csípőmozgását, felgyorsult légzését, amik jelezték, hogy jó úton jár, de a cél, még egy kicsit odébb volt. Péniszét a combok ölelésében hagyta, tekintetét pedig a lány melleire szegezte. Imádott bennük gyönyörködni, hát még játszadozni velük. Tenyerével szép lassan befedte a formás kebleket. Nem voltak túl nagyok, de olyan kemények, mint két görögdinnye.
- Imádom a melleidet! - súgta a lány fülébe.
- Én meg imádom a tenyeredet a melleimen! - zihálta Brigi. A fiú tenyere a lány kemény mellbimbójához ért, s ettől mindketten még jobban lázba jöttek. Először szép lassan, majd egyre gyorsabban masszírozta a kebleket. Azután mutatóujjával kezdte ingerelni a bimbókat, melyek e művelettől tovább duzzadtak és teljes pompájukban arra bíztatták Brúnót, hogy minél előbb nyelvével is kényeztesse őket. A fiú nem késlekedett, lejjebb hajolt és finoman körbenyalta a mellbimbókat. Brigi felnyögött, kezével beletúrt a fiú hajába és elcsukló hangon annyit mondott:
- Szívd!

Még szinte ki sem mondta, de a fiú szája már rátapadt a lány testének legkimagaslóbb pontjára és felváltva szívta, nyalta s nagyon-nagyon finoman harapdálta. A lány élvezte nyelvének gyors mozgását és melegségét. Nézni is szerette kedvesét, aki mint egy éhes kisgyerek vette birtokba a számára oly kedves testrészt. Brúnó keze elindult lefelé, végigsimította a lány combjait, majd a fanszőrzetét kezdte simogatni. Már éppen tovább lépett volna, amikor megszólalt Brigi:
- Várj! Még ne! - kapkodta a levegőt - előbb még szeretnék neked adni valamit. - Brúnó felegyenesedett és kérdőn nézett kedvese szemébe. A lány folytatta:
- A meglepetést. Hidd el, hogy megéri. Tekintsd ezt bemelegítésnek.
- Hát, nem mondom, igen csak felcsigáztál. No de, miről is van szó? - Brigi elmosolyodott és a szoba felé indult.....
Hasonló történetek
25565
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
22959
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Triac ·
Háló!



Új ember vagyok itt a melleslegen, de már régóta olvasom a történeteket. Rengeteg történet kerül itt megjelentetésre, de csak töredéke éri el azt a szintet, ami miatt ez az oldal igényesnek mondható. Egy jó történetben az a jó, ha érzéki, és nem durr bele, 20 sorban lerendeztem a csajt.

Nos ez a történet szerintem jól elö van készítve. A kialakuló hangulatot, az elölkészületeket tökéletesen írtad le, hihetö a történet. Gratulálok Somebody. Várom a folytatást.



Külön örülök-talán ez a szerkesztöségnek köszönhetö-, hogy mostanában háttérbe szorultak a - motherfucker, pedofil-disznó, 10 éves húgommal felfedeztük a szexuális örömöket, de jó volt a nálamnál 50 évvel idösebb szomszéd bácsival- történetek. Ismét a régi a mellesleg. Hurrá!



Ezúton üdvözlök minden hozzászólót, korábban is mindig elolvastam a kommentárokat. Sokszor jobbra sikerülnek, mint maga a történet. Föleg az elöbb említetteknél.



Uff!

Joyrider ·
Hali!



Szerintem akkor lenne kerek a történet (olyan mint a fent említett hölgy mellei :)), ha be lenne fejezve. Így csak egy bevezetö egy ígéretesnek túnö történethez..



Üdv Joyrider

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: