Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bombariadó!

E történet kb. 2 éve történt meg velem! Akkor 17 éves voltam, a barátnőm, viszont 15, de korán érő típus volt! Már 7 hónapja jártunk, mikor megtörtént a ...

Az iskolában, ahová jártunk, elég gyakran volt bombariadó! Ez is egy épp ilyen áprilisi napon történt. Reggel bementem az iskolába, s a barátnőm fut hozzám, hogy ma is bombariadó van. Ekkor jött az ötlet, hogy mivel szüleim nincsenek otthon, menjünk fel, ő igent mondott! Elindultunk, de a 20 perces sétából közel 40 perc lett. Egész úton csókolgattuk egymást, s már nagyon vártuk, hogy felérjünk! Mikor betoppantunk, rögtön a szobámat támadtuk meg! Míg én kimentem inni egy pohár vizet, a barátnőm szinte teljesen levetkőzött, csak a melltartója és drága nedves bugyija maradt rajta, s így feküdt a takarómba burkolózva!

Mikor betoppantam a szobába, nem tudtam még, hogy mire készül, csak kérte, hogy bújjak mellé! Hát nem kellett kétszer mondani! Amint közelébe értem, elkezdte már ágaskodásnak induló faszomat masszírozni, majd levetkőztetett, s szép óvatosan leszopta faszomat! Ekkor szinte letéptem róla maradék ruhácskáját, s mellei simogatása közben vadul a pináját nyalogattam, majd 1 s végül 4 ujjamat tettem belé! Ekkorra már annyira beizgultam, hogy tudtam most vagy soha, de ő még halogatta!

Kb. 30perc múlva már mind a ketten elélveztünk egyszer, s így már annyira élveztük, hogy nem bírtunk tovább várni, elővettem egy gumit, felhúztam, majd faszomra ültettem, s vadul dugni kezdtünk! Úgy lovagolt, mintha álmában is ezt gyakorolta volna, nyálkás puncija csak úgy cuppant a súrlódások következtében! Ekkor hátára fektettem, s hátúról szűk seggébe eresztettem kéjektől majd szétdurranó faszomat! Kis idő múltán kivettem faszomat és ismét szopni kezdte, majd szájába élveztem! Oly érzelemmel nyalogatta le faszomról a sok spermát! Ekkor ismét odahúztam magamhoz, s lucskos pináját isméd vadul nyalogattam, s ekkor ő beleeresztette szíve lelkét, s számba élvezett!

Majd egymás mellé feküdtünk, s csókolgattuk egymást! Kis idő múltán felöltöztünk, s visszasétáltunk az iskolába, s folytatódott a tanítás! Utána még fél éven keresztül vad szexben dús szerelmes kapcsolatot folytattunk!
Hasonló történetek
30757
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
26532
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Anime ·
Olyan sok a felkiáltó jel! Kiabálva írtad a sztorit? :frowning: Az egész összecsapva, és igen, kissé parasztosan fejezted ki magad a végén (lucsoks pina ect.). :angry:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: