Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

bogu kaland: Titicaca - tó

1992 decemberében befejezve perui háromhetes kalandozásainkat, elindultunk Bolívia meghódítására. Vonattal akartunk végigmenni a határig, majd átjutva kompra szállva a tó Bolíviai oldalán megszállni, hogy másnap ellátogassunk a puno indiánokhoz. A sors kissé megváltoztatta útitervünket. Mielőtt Punóba, a határvárosba értünk volna katonák, lepték el a vonatot. Mindenkit igazoltattak, sok helyi lakost letartóztattak. Mint megtudtuk, kitört a ki tudja hányadik forradalom Peruban. Természetesen karanténba helyeztek bennünket a városka egyetlen tranzit szállodájában.

Másnap aztán egy csoportos útlevéllel, katonai kísérettel buszra ültettek bennünket és átdobtak a határon. Bolíviai földön kissé fellélegeztünk, de a buszról nem tudtunk leszállni. Végigbuszoztunk a tóparton, amíg, a határőrsig értünk. Már a buszról is csodálatos táj tárult a szemünk elé. A négyezer méteres magasságban elhelyezkedő tó valószínűtlenül kéken tükrözte vissza a nap sugarait felületéről. A parton kékre festett falú indián falusi házak állottak.

Az egyik faluban megálltunk műszaki pihenőt tartani. Félórát kaptunk a szemlélődésre, toalett elvégzésére, a büfében való nassolásra. Mi, néhányan videósok a faluvégi mosodában remek életképeket készítettünk. Ugyanúgy sulykolták a tó vizében derékig vízben állva az asszonyok, lányok, gyereklányok a szennyest, mint valaha a mi falusi ősanyáink. Csapkodták a kövekhez, sulykolófával sulykolták, facsarták, majd teregették a tisztára mosott ágyneműt, fehérneműt és ruhadarabokat.

A pihenő után a közeli határátkelőn átestünk a vámon és bepecsételték a Bolíviai beléptetést útleveleinkbe. Buszunk felgördült a kompra és háromnegyed órás csodálatos panorámát nyújtó utazással átjutottunk a tó másik oldalára. A jelentéktelen kisvárosban elhelyezkedtünk szálláshelyeinken és eltettük magunkat másnapra. Másnap reggel totoranád tutajra szállva elindultunk a tóban fekvő Nap és Hold templomának meglátogatására. Helyi idegenvezetőnk elmagyarázta, hogy a kultikus hely időtlen-idők óta fenn áll.

Pacsamama született a hegyen az ég urának, a Teremtő Istennek: Itzamnának a kegyelméből. A tó istene pedig megteremtette Varikocsa papát, hogy legyen neki párja. Ők voltak az első emberpár a földön. Az ő gyermekeik népesítették be a földet. A csodálatosan kék vízen lassan siklottunk a szent hegy felé. Odaérve a hegy lábához kikötötték a tutajt és elindultunk felfelé az emberpróbáló síkos kőlépcsőkön. A ritka levegő légszomjat okozva, igencsak próbára tette szervezetünket. Felérve hatalmas fekete oltárkövet pillantottunk meg. A közepe úgy volt kiképezve, hogy egy embert lehetett ráfektetni és kivágni a szívét. Az oltár oldalán vércsatorna futott le.

Feketéllett az évezredek alatt rászáradt vértől. Idegenvezetőn a következő legenda szerint adott magyarázatot a barbár szokásra. Az idők kezdetén, a sötétség korszakában az istenek gyűlést tartottak, ahol elhatározzák, ki legyen az új Nap, hogy megvilágítsa a Földet. Két önjelölt isten jelentkezett a Napisten posztjára. Az istenek hatalmas halotti máglyát építettek és Tekusziztekal felszólították, hogy ugorjon a tűzbe. Ő azonban vonakodott. A másik vetélkedő isten Nanavatzin azonnal a lángokba vetette magát. Ezt látva Tekusziztekal is felbátorodott és ő is a tűzbe vetette magát.

A teremtő isten látva elszánt példamutatásukat, főnixként újjáélesztve Nanazvatzint Nap, míg Tekusziztekalt Hold istenné változtatta. Igen ám, de az új napisten nem tudott elmozdulni az égből és, hogy pályáján elindulhasson, a többi isten vérét kívánta áldozatul. Némi mérlegelés után a többi isten egyetértett és egyenként feláldozták szíveiket, amit Quetzalcoalt távolított el. A véráldozattól megerősödve Nanavatzin Tonatiuh, Navi Olyit néven lett a mozgó Nap. A Hold, hogy elindulhasson pályáján, a jelenlévő női istenek szívét kívánta. Miután feláldozták szíveiket, ő is elindulhatott égi pályáján, hogy a nap és a hold le ne pottyanjon az égből, naponta kell emberek szívét kitépve áldozni nekik, hogy életben tarthassuk őket, magyarázta idegenvezetőnk.

A kultikus helytől távolabb élelmes kézművesek, helyi szőtteseket, Pacsamama és Varikocsa Papa szobrokat ajánlottak megvételre. Hiába, a biznisz ide is betört. A kultikus szent oltárt lefényképeztük, levideóztuk, és félórát gyönyörködtünk a csodálatos panorámában. Állítólag, csak ki kell nyújtani a karunkat és elérjük az eget. Nehéz szívvel botorkáltunk le az iszamos kőlépcsőkön alant várakozó tutajunkra. Új élmények vártak ránk. A szigeteket úgy alakították ki, hogy nádtutajokat összekapcsolva, a szárazföldről termőföldet hordtak rájuk. Vízililiommal, lótuszfélékkel ültették be.

Miután a gyökerek biztos alapot adva stabillá tették a tutajra épült totora szigetet, a puno indiáncsaládok megtelepedtek. A mi általunk meglátogatott faluban huszonhét kör alakú, totoranádból font falú indián ház állt. A ház magassága négy méter körüli volt. Alul agyaggal döngölt padlattal. Egy-egy házban hat-nyolc függőágy volt felfüggesztve. Abban ringatóztak a fiatal anyák, csecsemőikkel. Állítólag a függőágyakban készülnek a kis utódok. A férfiak nappal totora lovacskáikkal, így hívják halászcsónakjaikat, a vizet róva, halászni vannak. A ház konyharészén, háromlábon egy cserépfazékben fő az ebéd. A tüzet úgy táplálják, hogy egy vastag nádfonat végét meggyújtják és amint ég a vége, a gazdasszony mindig beljebb tolja a fazék alá. A ház mennyezetére felaggatva lógnak az edények, használati tárgyak, és ruházatok.

A földön semmit sem tárolnak, mert a hangyák mindent szétrágnának. A házak előtt törökülésben ülő idősebb asszonyok csodálatos indián hímzéseket készítenek, amiket nekünk, turistáknak árusítanak. A házak között papagájok sétálgatnak, mint nálunk otthon a tyúkok. A gyerekek, örvös tatukat vezetnek pórászon. Ezek igen hasznos állatok: egyrészt felfalják a hangyákat, másrészt kiváló eledelnek számítanak. Ők az indiánok malackái. Miután kinézelődtük magunkat kitűnő tengerimalac és tatusült ebédre invitáltak bennünket a faluházba. Az ebéd elköltése után búcsút intettünk a totora sziget indiánjainak és visszatértünk szálláshelyünkre.

Délután hat órakor indultunk a Hold völgyének meglátogatására. Ez már a hegyek között volt. Nyaktörő utakon jutottunk egyre feljebb és feljebb. Sokan hánytak, rosszul lettek, orruk vére eleredt. De, megérte. Felérve a hegytetőre a lebukó nap által kísértetiesen megvilágított völgyre letekintve ezernyi szivárvány színében fürdő lakatlan táj panorámájában gyönyörködhettünk. Itt ebben a mesebeli Hold völgyében született a Hold istennője. A lebukó nap fényében fürdő Nap istene leszállt hozzá és magával ragadva a Titicaca - tó szigetén töltötték nászukat. Állítólag ebből a nászból született Pacsamama és Varikocsa papa egy másik legenda szerint. A védőkorláttal körülvett kilátóról olyan feledhetetlen látványt nyújtott a holdbeli táj, lebukó nap aranysugarai által megvilágított tóban tükröződő képe. Lenyűgözve és magunkba fordulva, valami kimondhatatlan felemelő érzéssel gyönyörködtünk ebben a szépségben. Akkor átfutott rajtam a gondolat, és az ég felé fordulva ennyit rebegtem csak: köszönöm Uram, hogy megadtad ezt, az élményt nekem!
Hasonló történetek
4232
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3873
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Egyszer akar segíteni az ember, akkor is csak az egód a fontos neked. Így nem lesz hires ember belôled.
bogumil ·
Most gúnyolódsz?

Rumcájsz ·
Ha választani kellene, ez a kaland váltott ki belőlem legnagyobb ámulatot.
bogumil ·
Mikor diák voltam a világ látnivalónak megtekintéséről álmodozva a Titikaka-tó és a Machu Picchu is a terveim között szerepelt.http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTeqBgHjA2TMcx9v6k_WPO3cSsSaq8BgyS7iRCml5iIVgfCTSFc

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned