Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barbár lángok: Az út Xwandwardba 2.

A lány kevéssel tíz óra után lépett be a lovaghoz. Volvand az ágyán feküdt, és már épp nyomta volna el az álom, amikor meghallotta a sarokvasak nyikorgását, ahogyan az ajtó kitárult. Felnyitotta a szemét, és a csodálkozástól kitágultak a pupillái. Egy pillanatra még azt is elfeledte, mennyire fáradt.

A lány úgy tizennyolc éves lehetett. Igazi szmatán szépség volt, amilyennel eddig csak északon, Amorion földjén találkozott: sima, olajbarna bőre volt, dús hajzuhataga, amely a gyertya fényében olyan kéknek látszott, mint Tyer folyója. Szemei nagyok és melegek, arccsontjai kiugróak, mint általában a szmatánoké. Volvand aggodalma, hogy a lány az apjára ütött, alaptalannak bizonyult. Immár nem volt kétséges számára, hogy magáévá fogja tenni e bájos teremtést.
- Gyere közelebb – szólt gyengéden a lányhoz, és kinyújtotta a kezét. Az habozás nélkül odalépett a lovag ágyához, és elfogadta a felkínált érintést. A lány keze hűvös volt, bőre selymes, nem kérgesítette meg még a fizikai munka. A lovag érezte a frissen mosdott női test illatát.
- Hogy hívnak téged?
- Suswen vagyok. Te pedig Volvand lovag, a xwandok dicső népéből, ha apám jól tájékoztatott – mondta a lány kellemes hangon, melyből a férfi kihallotta az amorioni tájszólást. Újabb bizonyíték ez arra, hogy ezt a falut telepesek lakják.

- Hogy népem mennyire dicső, azt már nem tudom… - sóhajtotta Volvand, majd felült az ágyban. A testét takaró lepedő lecsúszott, Suswen megpillanthatta a lovag izmos mellkasát. – Kérdésem most, hogy szeretnéd-e velem tölteni ezt az éjszakát? Nyilván parancsba kaptad apádtól, de én nem kényszerítelek semmire, amire önszántadból nem vállalkoznál.
Tekintetük összetalálkozott, és Suswen meggyőződhetett a lovag szavainak őszinteségéről. Azután komoly arccal bólintott.
- Szeretném, uram.
- Nem vagyok az urad – mosolyodott el Volvand, és a erősen a lány szemébe nézett. Suswen halkan felsóhajtott, és leejtette magáról könnyű tunikáját. A férfi mohón itta be feszes mellei, karcsú combjai és sötétlő öle látványát. Aztán lehúzta magához, és teljes valójával belétemetkezett a lányba.

A lovag úgy érezte, évek óta nem élt meg akkora kielégülést, mint most, Suswen karjaiban. A lány pontosan tudta, mire van szüksége, és meg is tett mindent, hogy a kedvére tegyen. A férfi mindezt tőle telhetően viszonozta. Volvand tudta, hogy a szmatán leányok igen korán, tizenkét éves koruk körül érik el a nemi érettséget. A lány nyilván számos férfivel ölelkezett már fiatal élete során, köztük sok hozzá hasonló átutazóval: önszántából, vagy atyai parancsra.

Miután, órák múltán, mindkettejükből kiégett a szenvedély tüze, egymás karjaiba bújva pihegtek, és Volvand úgy érezte, most már nem tudna elaludni. A szobába besütött a hold, és a lovag végignézett szerény értékein. Egy asztal, egy sublót, egy kezdetlegesen megácsolt szekrény. Hát, ez itt nem hasonlítható Xwandia gazdag polgárházainak berendezéséhez. Hirtelen felmerült benne a gondolat, hogy magával viszi a lányt Xvandwardba.
Verd ki a fejedből – az ő útját a tieddel összekötni botor ötlet. A norvszorvoknak nem erre a vidékre fáj a foguk, ő alighanem biztonságban van itt. Ha magaddal viszed, a te feladatod, hogy gondoskodj róla: de van egy fontosabb kötelességed is: hogy harcolj. Így, meglehet, hamarosan a csatatéren végzed, és akkor ez a lány egyedül marad a fővárosban. Xwandwardban pedig a Mardin-i árulás óta nem rajonganak a szmatánokért.

A lovag sóhajtott, és szorosabban magához ölelte Suswen puha testét. A lány a mellkasára hajtotta fejét.
- Mi a baj? – kérdezte lágy hangon.
Volvand nem felelt. Egy darabig hallgattak, és a csönd most kissé kínos volt.
- Apád az egyetlen tímár Teniterában? – kérdezte a lovag, csak hogy valamivel megtörje végre a hallgatást.
A lány csodálkozva emelte fel a fejét.
- Apám? Apám nem tímár. Földművelő, mint a telepesek legtöbbje. Az iparosok itt szinte mind xwandok. A teniki kormányzat gondoskodott róla.

A lány hangjába némi neheztelés vegyült, de a lovag nem vett róla tudomást. Lelkében valami sötét balsejtelem vert tanyát.
- Nem tímár? Pedig azt gondoltam, mert… - a lovag elhallgatott.
- Tudom, miért gondoltad – mondta csendesen Suswen. – Apám beteg.
- Ó. – A lovag elhallgatott, de nem csak tapintatból. Itt valami nincs rendben. Milyen betegség okozhat olyan tüneteket, amit a lány apján megfigyelt? Valami motozott az agyában ezzel kapcsolatban, de nem tudta előhívni. Balsejtelme viszont nőttön-nőtt.
- Pár hónappal ezelőtt kezdődött, és egyre rosszabbodik az állapota. Már a földünkre is alig jár ki, nekem kell végeznem a legtöbb munkát, mióta anyám… - itt Suswen hangja megcsuklik. – Anyám pár hete eltűnt.
- Mi a fene… -dünnyögte Volvand. Gondolatai vadul kavarogtak. A furcsa pillantások az utcán. A kijárási tilalom. Az a szag…
- Megváltozott a hangja… a testtartása… és ami a legkülönösebb, egy ideje rám zárja a szobám ajtaját. Most hozzád küldött, de nem értem, hogy…

A lovag egyszerre csak felkiáltott, és ahogy volt, meztelenül kipattant az ágyból. A kardja után kapott, majd kapkodva kezdte magára ölteni öltözékét.
- Mi történt? – rebegte Suswen riadtan.
- Öltözz! Gyorsan – sziszegte Volvand. – El kell tűnnünk innen. És te velem jössz.
- Hogy mehetnék? – nézett rá a lány értelmetlenül. – hamarosan itt az aratás, apám nem engedné…
- Apád halott.
Suswen ajkai remegő O betűt formáltak.
- Formátlan lett. Hamarosan végez vele a kór. És ha ő azzá vált, egészen biztos, hogy nincsen egyedül.

A lány felsikoltott, és a lovag villámgyorsan szájára tapasztotta a kezét, hogy elfojtsa az éles hangot. Tudta jól, mekkora veszélyben vannak.
Az éjszaka ideje ugyanis a formátlanoké, ezeké a különös betegségben szenvedőké. A kór néhány évtizede bukkant fel itt, a határvidéken. Senki nem tudja, mi okozza. Teljesen egészséges emberek is megfertőződhettek, leépülésük lehetett gyors vagy lassú, de a vége ugyanaz volt: elátkozott, éjszakai lénnyé váltak mind. Hasonlítottak kicsit a vérfarkasokhoz, melyek északon éltek, Svutia rengetegében, de a formátlanok szervezetét rendszerint előbb kikezdte a rontás. Beszélték, hogy Tasiater tartományban egész falvak váltak a formátlanok lakhelyévé, melyeket minden épeszű ember elkerült. Az volt a legijesztőbb, hogy a formátlanok eleinte szinte észrevehetetlenül elvegyülhettek az egészséges lakosok közé, akiket így fokozatosan fertőztek meg. Éjszaka pedig… hogy olyankor mit műveltek, arról jobb nem is beszélni.
- Öltözz! – parancsolta a lovag. Megvárta, amíg a lány magára kapta a tunikáját, aztán kézen fogva kiosont vele a szobából.

A lépcső tetején a lovag megállt. Fülelt, hall-e valami hangot. Eleinte csak a tücskök ciripelését… aztán még valamit, ami nagyon nem tetszett neki.
Kivonta a kardját, és vezetve Suswen-t, leóvakodott a fogadó lépcsőjén. Értette most már, a formátlan mért küldte hozzá a lányát. Le akarta kötni a figyelmét éjszakára, nehogy eszébe jusson körülnézni. Volvand nagyon remélte, hogy ez a gyönyörű teremtés nem fertőződött meg.
Akárhogy igyekezett, a lépcső fokai hangosan meg-megreccsentek. Mindegy, gondolta a lovag. Még pár perc, és kijut innen. Akkor aztán a lánnyal együtt felpattan a lovára, és meg sem állnak a lacté-i révig.
Hasonló történetek
3124
- Ha bármikor, bármiben segíteni tudok, akkor számíthatsz rám!
- Tudom, ezért vagyunk itt. Mi nem utazótársak vagyunk, hanem szövetségesek és barátok!
Ezek a szavak olyan jól estek Qwâmbiinak, mintha azt mondták volna, hogy Dareth rémuralma megszűnt. Úgy érezte, hogy apja szelleme tért vissza a mágus testében. Mostmár boldogan, tiszta szívvel gyalogolt a mágus mellett. Megtöltődött önbizalommal. Úgy érezte, olyan lendületet kapott, amellyel bejárja egész Tirunent...
3343
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: