- Szia
- Hello
- Kérdezhetek valamit?
- Persze, mondd csak.
- Volt már barátnőd?
- Igen –felhősödik el a tekintete.
- És… Hallottam egy olyan pletykát, hogy… Bejössz Áginak…
- Igen, tudok róla.
- Értem. És Ő neked?
- Hát… Nem tetszik.
Szünet
- Te! Tudod, én elég jó emberismerő vagyok… És szerintem akarsz még kérdezni valamit –néz rám kihívóan.
- Mit akarnék? Vagy Te akarsz valamit? –kérdezek vissza.
- Á, dehogy…
Pár nappal később
- Szia!
- Hello
- Hogy vagy?
- Jól, Te?
- Én is. Mit csinálsz mostanában?
- Hát… Eszek, alszok… Gondolkozok.
- Miről gondolkozol? Vagy inkább kiről? –kacsint.
- Egy fiúról.
- Elmondod ki? Nem mondom el senkinek!
- Titok –kacsintok cinkosan.
- Rendben, akkor találgatok. Ugye megmondod, ha eltalálom? Táboros?
- Ne is próbálkozz, úgy se mondom el! Pedig egyszerűbb, mint gondolnád…
- Szóval táboros –meg se hallgatta, amit mondtam- Tulajdonságai?
- Kedves, rendes, humoros, udvarias.
- Szerepjátékozik?
- Fogalmam sincs.
- Akkor nézzük… Dávid nem, mert ő nem táboros, Balázs nem lehet, mert őt tudod, hogy szerepjátékozik. Peti nem, Laci sem. Azaz marad… Dani és Én… Eddig jó?
- Figyelemre méltó matematikai levezetés…
- És mivel mondtad, hogy egyszerűbb, mint gondolnám, ezért… Tippelek és szerintem Én. Na?
- …
- Talált? Csak egy IGEN vagy egy NEM. Csak ennyit mondj.
- … Rendben. Szóval… Igen, Te vagy az! De gondolom, én nem tetszek neked, ezért jó lenne ezt az egészet elfelejteni. Mintha meg sem történt volna… keserű mosoly
- NEM! EZ MÁR MEGTÖRTÉNT! És meg fogsz lepődni, de…
- De mi? Bocs, hogy ilyen hülye voltam, felejtsük el ezt a beszélgetést…
- Te is tetszel nekem!
Kimondta, megtörtént, nem lehetett megváltoztatni.
És, hogy ezután mi történt? Ahogy tesóm mondta: „Most jön az, hogy barackosnyalókát veszel neki a büfében! ”
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda
thanks
aaaaa
Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda
köszönöm