Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az Író

És írt.
Írt, fáradtan és félve. Írt, és ujjai közül aranyló vonalak kúsztak a papírra, betűkké alakultak, szépen, sorban. De aztán elmúlt a ragyogás: a szavak fekete árnyként díszítették a papírt, a nyomukban életre kelt a Sötét, behálózta a szobát, kisurrant az ablak résein és ellepte a világot.
Éjszaka lett. Örök, mélységes éj.
Fájdalmas sikoly hangzott a távolból, nyomában újabbak és újabbak, végeláthatatlan sikoly-áradat kelt útjára, betöltötte a füleket és nem hagyott helyet más hangoknak.
Hirtelen megrázkódott egy harangvirág.
Apró, halk csengése csatába szállt a sikolyokkal, közéjük kúszott és szétfeszítette a repedéseiket, míg végül az összes sikoly elenyészett, és nem maradt más a világban, csak az örök, mélységes Sötét, és egy aprócska, csilingelő hang.
Az Író megijedt, és kiejtette a tollat a kezéből. Megszakadt a történet sötét szövete, újra felragyoghattak az árnyék-betűk, és fényes csillagként kelt fel a Nap a keleti határon.
Az örök Sötét pedig egy időre szertefoszlott, de csak azért, hogy aztán, ha az Író újra felveszi a tollat, hogy megírja az Éjt, visszatérhessen, és ellepje a világot, sikolyokat keltve a távolban, amiket csak egy aprócska harangvirág csengő-hangja pusztíthat el.
Hasonló történetek
3865
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
4120
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Vike ·
Sziasztok!
Én tulajdonképpen nem hiszek abban, hogy mindenképpen meg kell magyarázni egy írást, mert általában mindenkinek mást és mást jelent, és nem biztos, hogy ugyanazt, mint amire az író gondolt. De, hát legyen.. Talán Mz járt közelebb a valószínű megoldáshoz.
Az író én lennék, mert mindig gonosz, sötét dolgokról írok. Tulajdonképpen, szép dolgokról nem tudok jól írni. Ezért van szükségem egy kicsi harangvirágra, ami megmutatja, hogy a világnak nem csak sötét oldala van, hanem van szép is, de ezt általában csak egy rövid ideig látom.
Nagyjából ez lenne a mondanivaló, de erre én is csak úgy jöttem rá, hogy újra elolvastam az írásomat, és még ismerem is magamat.

Mz. ·
Most okosnak érzem magam :grinning: .
Szép dolgokról nem tudsz írni? Pedig, ha gonosz dolgokat akarsz, ahoz mindenképpen kellenek jó dolgok is. Amit meglnengetsz a főhős orra előtt, majd kegyetlenül elszakítod tőle. Ábrázolni tudd, mi az amit soha nem fog elérni. stb.
Szóval az egy hasznos dolog.
Vike ·
Nem rossz ötlet...
Meg a másik, amiért jó a jó, hogy anélkül nincs gonosz. Viszont gonosz nélkül sincsen jó. Ezért én megírom a gonoszt, valaki más meg a szépet, és így lesz teljes.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: